Stuur je haar ook liedjes in dm enzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kauai heeft anders wel een goede muzieksmaak.
altijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stuur je haar ook liedjes in dm enzo?![]()
vraag jij aan iedereen of ze vriendjes willen worden in dm?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dacht ik al
zo´n type jongen vond ik je al
dm openbaren banquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
vraag jij aan iedereen of ze vriendjes willen worden in dm?
maar normaliter wel jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
vraag jij aan iedereen of ze vriendjes willen worden in dm?
sterktequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb spruitjes gekocht voor m'n smoothie
Ik vind spruitjes heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb een paar weken geleden kaki ontdekt. Da's potverredomme niet slecht
[ afbeelding ]
Jij stopt graag dingen in je mond dusquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef McGrath het volgende:
Kaki ziet eruit als de dingen die ik vroeger niet in mijn mond mocht stoppen als we ergens in een bos ofzo liepen.
Ik vind het lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef McGrath het volgende:
Kaki ziet eruit als de dingen die ik vroeger niet in mijn mond mocht stoppen als we ergens in een bos ofzo liepen.
Zoete aardappelen, dat smaakt echt fucking raarquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik vind het lekker![]()
Vorig jaar voor het eerst ook zoete aardappelen gegeten. Godverdomme, dat ik dat nooit eerder heb ontdekt
Jij bent raarquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoete aardappelen, dat smaakt echt fucking raar
Ja, ik houd wel graag van eten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij stopt graag dingen in je mond dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |