zal mijn best doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij heeft iig meer dan de meeste jongens onder ons
Hint hint voor de (toekomstige) sherlockers
Ik ben geen jongen, ik ben een man.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon is gewoon heel vrouwelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee het is ziek dat Facebook hier een feature van maakt en de domme mensen het als schaapjes maar gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is ziek om Parijs te steunen. Oké mikey
Praat niet zo over paxquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon is gewoon heel vrouwelijk
Ecto manquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben geen jongen, ik ben een man.
Dan maak je er toch geen gebruik van?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee het is ziek dat Facebook hier een feature van maakt en de domme mensen het als schaapjes maar gaan doen.
Het laat weer prachtig de simpelheid van de mens zien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan maak je er toch geen gebruik van?
facebook verplicht je het toch niet?
nietesquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon is gewoon heel vrouwelijk
Lan waz jouw problemquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Had turkse teamleider vanavond. Kan het woord lan niet meer horen
Ik google het en zie vooral iets dat op verlepte pepers lijktquote:
Ja hoor Mikeyquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee het is ziek dat Facebook hier een feature van maakt en de domme mensen het als schaapjes maar gaan doen.
Zag het ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik google het en zie vooral iets dat op verlepte pepers lijkt
NEEEE SCHAT JE HOEFT NIET TE TANKEN DAAAAAAAAAAAAAGquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Had turkse teamleider vanavond. Kan het woord lan niet meer horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |