Ik ben er nog nooit geweest maar wel in Disneyland vorig jaar, het komt nu wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe dichter mensen bij je staan, hoe erger het is. Parijs staat dichterbij ons dan Baghdad, letterlijk en figuurlijk.
Parijs is een Westerse stad op 4 uur rijden van Nederland waar elke Nederlander wel een keer geweest is. Baghdad is een stad in een instabiel islamitisch land. Dat staat verder van ons vandaan. Zowel geografisch als cultureel gezien.
Franse OM.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aanslagen in Belgie en Frankrijk, asielzoekers die aanslagen plegen op 300 km van de Nederlandse grens, dat geeft wel hoop voor de toekomst
Je snapt ironie nietquote:
Een instabiel land sinds het westen, democratie heeft gebracht in Irak......quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe dichter mensen bij je staan, hoe erger het is. Parijs staat dichterbij ons dan Baghdad, letterlijk en figuurlijk.
Parijs is een Westerse stad op 4 uur rijden van Nederland waar elke Nederlander wel een keer geweest is. Baghdad is een stad in een instabiel islamitisch land. Dat staat verder van ons vandaan. Zowel geografisch als cultureel gezien.
Lijkt me nuttiger om de energie te steken in die andere groep imams die aanzet tot haat en verderf en oproept tot aanslagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:45 schreef Nober het volgende:
NOS weer over 'gematigde' imams die zich uit moeten spreken.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een instabiel land sinds het westen, democratie heeft gebracht in Irak......
Gelukkig was het met Saddam aan de macht heel gezellig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een instabiel land sinds het westen, democratie heeft gebracht in Irak......
Of iemand die geen fan is van metal en een einde wilde maken aan die herrie omdat hij er last van had.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef MMXMMX het volgende:
De mannier waarop is ook van belang denk ik :
15 min lang onafgebroken schieten met 3 man op een menigte van meer dan honderd mensen en dan ondertussen ook nog handgranaten gooien tussen die groep bange mensen .
Dat moet een gruwelijk bloed bad zijn geweest met rondvliegende ledematen![]()
Dit doen alleen psychopaten en monsters
quote:Paris Attacker With Explosive Vest Was Blocked From Entering Soccer Stadium
At least one suicide bomber had a ticket to the France-Germany soccer game, but his explosive vest was found during a security check at the gate
Ben persoonlijk wel benieuwd hoe gematigd de gematigde imams echt zijn. Ik geloof niet dat ze aanzetten tot geweld, wel heb ik mijn sterkte twijfels bij de mate waarin ze bijdragen aan de integratie van de islam in de Westerse wereld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me nuttiger om de energie te steken in die andere groep imams die aanzet tot haat en verderf en oproept tot aanslagen.
Nee, ik denk het niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef MMXMMX het volgende:
De mannier waarop is ook van belang denk ik :
15 min lang onafgebroken schieten met 3 man op een menigte van meer dan honderd mensen en dan ondertussen ook nog handgranaten gooien tussen die groep bange mensen .
Dat moet een gruwelijk bloed bad zijn geweest met rondvliegende ledematen![]()
Dit doen alleen psychopaten en monsters
Waarom zouden we dan niet verbaasd/verongelijkt moeten zijn?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
En allemaal janken en verbaast/verongelijkt reageren als er groepjes kaalkopjes ''moslimachtige mannen () in elkaar gaan hoeken.
Wow. Dan schrik je je toch kapot als security guard.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Veel doden voorkomen lijkt:
http://www.wsj.com/articl(...)rned-away-1447520571
[..]
Veel van die burgers zitten in een europees gymzaaltje ergens nu.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:40 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens .
Hoor ook op het journaal zo vaak dat er burger slacht offers vallen in gebieden waar al jaren oorlog is![]()
Dan vraag ik mij af wat doe je in Gods naam als burger nog in zo een kapot geschoten stad
Is het dan niet ergens 'onze eigen schuld'?quote:
Lijkt me ook ja. Maar wat een geluk joh, stel je voor dat ie wel binnen was gekomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wow. Dan schrik je je toch kapot als security guard.
twitter:CNN twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 18:12:00Just In: Belgian police conduct raids in Brussels suburb https://t.co/D1PaLHBWX3 https://t.co/yshbRowea3 reageer retweet
Ik geloof geen snars van dit verhaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Veel doden voorkomen lijkt:
http://www.wsj.com/articl(...)rned-away-1447520571
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar het was wel gezelliger.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:51 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Gelukkig was het met Saddam aan de macht heel gezellig.
Ten eerste houd ik er niet van om in wij/zij te spreken. Ik ben nog nooit Irak binnen gevallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het dan niet ergens 'onze eigen schuld'?
Wij, het westen, vallen illegaal een land binnen, laten het land instabiel achter.
Gebeurd er hier wat, zijn de moslims de schuldige.
Best wel hypocriet.
Jij bent zeker nog nooit door moslims voor je voeten gespuugd. Zonder reden, of omdat je niet op hun subtiele avances in wenste te gaan. Die voedingsbodem hebben ze veelal zelf vruchtbaar gemaakt. De welwillende moslims ten spijt, want ik besef me terdege dat die er, hoewel die minder indruk achterlaten, zeker zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
En allemaal janken en verbaast/verongelijkt reageren als er groepjes kaalkopjes ''moslimachtige mannen () in elkaar gaan hoeken.
Die kant gaan we namelijk kei hard op. We kweken de voedingsbodem as we speak, en dat doen we niet alleen.
Ik word er misselijk van.
Als er geen doden waren gevallen, was het nog best een goede actie..quote:A third suicide attacker detonated explosives at a nearby McDonald’s, police said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |