moet je even in nws of op de fp kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef knucker het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen.
Er zijn nogal wat meer factoren dan alleen religie/overuiting.quote:
Ja nouquote:
JA GODVERDOMME TERUG NAAR MOSLIMSTAN MET JOU TUIGquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
enige wat hier een crime is is het gebrek aan haar op je kop
ach, als je een pedoprofeet volgt kan er weinig goeds van komen toch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Islam is vanaf de oprichting al een gewelddadige religie. Moslims die ongelovigen vermoorden zijn als honden die blaffen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Islam is vanaf de oprichting al een gewelddadige religie. Moslims die ongelovigen vermoorden zijn als honden die blaffen.
xxquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME TERUG NAAR MOSLIMSTAN MET JOU TUIG
das sowieso nogal een apart figuurquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vgm is het die harrie idd maar ik weet het niet zeker
Mss moet je dan eens vaker op FOK! komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef knucker het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen.
Wel als het het enige is wat je nog doet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef knucker het volgende:
[..]
Niets zo lekker als warm binnen luieren terwijl het buiten koud kutweer is.
laten we het hebben over fallout, heb je gespeeld?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
gvd krijgen we die hele terroristendiscussie nu ook hier
dacht dat ik veilig was
?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Myrr het volgende:
maarja, mag niet van vriend want het ziet er niet uit als je daar staat met je pens.
het is dit of de pietendiscussie. Kies maar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dacht dat ik veilig was
ja heb Sanctuary echt ziek mooi gemaakt met allemaal leuke huisjes en zelf alles ingerichtquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
laten we het hebben over fallout, heb je gespeeld?
nee je bent niet veilig alle vluchtelingen zijn terroristen open je ogen!!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dacht dat ik veilig was
Jij bent nergens veiligquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dacht dat ik veilig was
liever friet vs patat ofzo danquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef knucker het volgende:
[..]
het is dit of de pietendiscussie. Kies maar.
Hhh nice, heb nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja heb Sanctuary echt ziek mooi gemaakt met allemaal leuke huisjes en zelf alles ingericht
Pindakaas? Da's wel heel apart ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:33 schreef Myrr het volgende:
Bestelde laatst een patatje oorlog, kreeg ik een bakje met pindakaas, mayo en curry. Godverdomme hoer. Ik woon niet in Alphen (daar is dat blijkbaar normaal), doe normaal.
Nee gewoon een observatiequote:
Je bent wel echt een goede zeikerd hequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel als het het enige is wat je nog doet.
Wil stappen ofzo. Desnoods naar de kroegmaarja, mag niet van vriend want het ziet er niet uit als je daar staat met je pens. Terecht wel ook, maargoed. Zin om mensen uit te nodigen heb ik ook niet, want dat is ook weer van hetzelfde en dan mag ik morgen weer met de bleek over de wcvloer heen omdat niemand recht kan pissen.
Bluhhhhhhhh. Snap niet dat er mensen zijn die jarenlang binnen kunnen zitten.
ik zou Crip wel een beetje in de gaten houdenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dacht dat ik veilig was
Hey snoesquote:
ze wilden dat de optocht werd afgeblazen door de aanslag maar gingen er toch heenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
wel kut voor die anti-piet demonstranten in meppel, hebben nu niet echt veel aandacht gekregen
Crip is onze excuusmarokkaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zou Crip wel een beetje in de gaten houden
en jij, onze excuusnazi?quote:
oh ja, jij bent er ook nogquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schrikbarend dat zo weinig mensen nog weten wat Nazi betekent.
heb zelf liever bamiquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Constant Kusters zoekt vast nog wel wat leden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja man gvd... ik wil de nazi zijn hier
jij hebt wel het voordeel dat je mof bent, dus oké jij wintquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja man gvd... ik wil de nazi zijn hier
Enige bom die Crip zou maken is een caloriebom want keukenprinsesquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zou Crip wel een beetje in de gaten houden
Te gematigdquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Constant Kusters zoekt vast nog wel wat leden.
Weet je, is ben eigenlijk meestal best vrolijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef knucker het volgende:
[..]
Je bent wel echt een goede zeikerd he
Moa, hij heeft wel gelijk hoor. Zijn (hier althans) altijd echt van die types die je in het weekend gewoon nog in de kroeg ziet staan terwijl ze op springen staan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
?wat is dat dan voor bullshitreden
alles is tegenwoordig racisme en iedereen is een nazi. Behalve crip, die is een terroristquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |