van mijn moeder kan ik het wel meer hebben maar je oma, dat is toch anders. zo'n lief oud vrouwtje die dan vies nat zegtquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb geen moeder of oma dus als het bij anderen gebeurt gooi ik er altijd nog een paar scheppen bovenop en het zal nooit bij me terug komen.
Alleen mijn zoon krijgt er last van maar dat is niet mijn probleem.
Nog beter. Misschien moest ze 'm even lekker aaien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van mijn moeder kan ik het wel meer hebben maar je oma, dat is toch anders. zo'n lief oud vrouwtje die dan vies nat zegt
gvd
hou opquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nog beter. Misschien moest ze 'm even lekker aaien.
Ah okay. Nee soms heb je ook van die vrouwen die vijftien kinderen hebben en dan kan ik me alleen maar bedenken hoe vaak en regelmatig hun vent er wel niet overheen is geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 tante die ik regelmatig zie en de rest is verdwaald
ik neem aan minimaal 15 keer danquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah okay. Nee soms heb je ook van die vrouwen die vijftien kinderen hebben en dan kan ik me alleen maar bedenken hoe vaak en regelmatig hun vent er wel niet overheen is geweest.
houd rekening met tweelingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan minimaal 15 keer dan
Niet "net zo goed" want statistisch is die kans veel kleiner. Met vijftien kinderen heb je wel redelijke kans dat er een tweeling bij zit, maar de kans dat er een achttal tussen zit is vele malen kleiner.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja kan ik net zo goed ook rekening houden met octuplets
bedankt Hansquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet "net zo goed" want statistisch is die kans veel kleiner. Met vijftien kinderen heb je wel redelijke kans dat er een tweeling bij zit, maar de kans dat er een achttal tussen zit is vele malen kleiner.
emma stone, emma watson, emma roberts, er zijn veel emma's op de wereldquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:59 schreef McNulty het volgende:
zal mar ff fappe op een pic van emma
grgr
Heel dat jong is verrot lelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie slaapt er nu met een bandana om z'n hoofd? Tatto's zijn verrot lelijk trouwens.
Een vrouw met bijv. 10 kinderen is in totaal 7,5 jaar zwanger geweestquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah okay. Nee soms heb je ook van die vrouwen die vijftien kinderen hebben en dan kan ik me alleen maar bedenken hoe vaak en regelmatig hun vent er wel niet overheen is geweest.
mind=blownquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vrouw met bijv. 10 kinderen is in totaal 7,5 jaar zwanger geweest. Denk ik dan aan
.
Aardige stretchmarksquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vrouw met bijv. 10 kinderen is in totaal 7,5 jaar zwanger geweest. Denk ik dan aan
.
geen idee wat dat isquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:18 schreef remi1986 het volgende:
Hermann, potje Shadows of Evil doen?
Maar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
maar bij cod zitten verreweg de meeste mensen op consoles, yoloquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nee laat maar ... shooters horen op pc
Of in parijsquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nee laat maar ... shooters horen op pc
Groene boekje is spelling, geen woordenboek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even het groene boekje van 1928 raadplegen
In het groene boekje staan geen definities, lulquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even het groene boekje van 1928 raadplegen
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Groene boekje is spelling, geen woordenboek.
weet ik toch niet, ben kleurenblindquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In het groene boekje staan geen definities, lul
Weer te laat, slome ouwe man.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In het groene boekje staan geen definities, lul
En achterlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
weet ik toch niet, ben kleurenblind
Alphen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:33 schreef Myrr het volgende:
Bestelde laatst een patatje oorlog, kreeg ik een bakje met pindakaas, mayo en curry. Godverdomme hoer. Ik woon niet in Alphen, doe normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |