het is niet voor iedereen, maar sommigen komen er wel mee wegquote:
Inderdaad, en met lang haar waren ze nog knapper geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
het is niet voor iedereen, maar sommigen komen er wel mee weg
vaak zijn dat ook de meisjes met de wat knappere gezichten
maar ze worden ook niet onaantrekkelijk met kort haarquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Inderdaad, en met lang haar waren ze nog knapper geweest.
Toch is het wel 9 van de 10 keerquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
maar ze worden ook niet onaantrekkelijk met kort haar
SC icoon Jimmy Dean, de vriendelijke en gezellige user die door iedereen wordt gerespecteerd en geprezen.quote:
SC oudgediende, kloon van Murdera omdat ik het wachtwoord niet meer weet van die account. Een asociale vaak saggo boze of ronduit gemene user. Op veel plaatsen gehaat en minimaal vervelend gevonden. Aangenaam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
SC icoon Jimmy Dean, de vriendelijke en gezellige user die door iedereen wordt gerespecteerd en geprezen.
hahaquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
SC icoon Jimmy Dean, de vriendelijke en gezellige user die door iedereen wordt gerespecteerd en geprezen.
quote:
prima haarquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:12 schreef McNulty het volgende:
Dit kan ik trouwens ook wel waarderen maar dat is weer too much voor sommigen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi ding ja. Beter stofzuigt ze ook elke dag het huis. M'n moeder heeft zulk haar en ik heb van dat gare slag haar met kroes eigenschappen en af en toe een afrokrul ergens in mijn nek. Kortom het pluist alleen maar maar geen krullen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:12 schreef McNulty het volgende:
Dit kan ik trouwens ook wel waarderen maar dat is weer too much voor sommigen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
gvd een van m'n honden was even in de tuin toen het regende en toen ze binnenkwam zei mijn oma ''ohh lieffie, wat ben je toch vies nat''
nou, fantastischquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heerlijk, van die dubbele opmerkingen uit mensen waar je ze absoluut niet uit wil horen.
toevallig net het laatste pakje mexicano's opgemaakt, sorry manquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef McGrath het volgende:
Ik ben morgen jarig en ik wil graag een mexicano van hermann voor mijn verjaardag.
Ja ik heb geen moeder of oma dus als het bij anderen gebeurt gooi ik er altijd nog een paar scheppen bovenop en het zal nooit bij me terug komen.quote:
Kan helaas niet op je kringverjaardag komen als die morgen is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef McGrath het volgende:
Ik ben morgen jarig en ik wil graag een mexicano van hermann voor mijn verjaardag.
wat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan helaas niet op je kringverjaardag komen als die morgen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |