Alles is deprimerend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef Myrr het volgende:
Fok en televisie zijn wel deprimerend man. Gamen ook. Het regent buiten… Depressie dingen dit.
Gewoon niet meer druk om maken joh. Doe je niets tegen. Tokkies gonna tok.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al die randdebielen die het volstrekt normaal vinden de gehele moslimgemeenschap de aanslagen in Parijs te verwijten
ik ook niet, na 9/11 vroegen er ook een paar of dat wilde doen, want met een bloemetje achter mijn naam uitte is respect voor de slachtoffersquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik deed toen ook al niet mee aan die onzin.
Ja is toch normaal, al die moslims zijn echt vieze terroristen zie je dat nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al die randdebielen die het volstrekt normaal vinden de gehele moslimgemeenschap de aanslagen in Parijs te verwijten
Ik verwijt het de religie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Walgelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hermannquote:
Was MSN er toen al wel?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik ook niet, na 9/11 vroegen er ook een paar of dat wilde doen, want met een bloemetje achter mijn naam uitte is respect voor de slachtoffers
Ik zei dat ik er niet over piekerde en mijn medeleven ook wel kan uiten zonder een stom bloemetje, toen werden ze boos
AIVD ingelicht over jouw aanwezigheid hierquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja is toch normaal, al die moslims zijn echt vieze terroristen zie je dat niet
Ik kan me er niet niet druk om maken. kutleven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon niet meer druk om maken joh. Doe je niets tegen. Tokkies gonna tok.
Niets zo lekker als warm binnen luieren terwijl het buiten koud kutweer is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef Myrr het volgende:
Fok en televisie zijn wel deprimerend man. Gamen ook. Het regent buiten… Depressie dingen dit.
Ja, toen bestond het niet zo lang geloof ik.quote:
enige wat hier een crime is is het gebrek aan haar op je kopquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
AIVD ingelicht over jouw aanwezigheid hier
ouwe lulquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, toen bestond het niet zo lang geloof ik.
Harrie werd daarna overigens wel boos toen ik iemand kankerdebiel noemde, want met kanker schelden kon echt niet.quote:
dat niet normaal vindenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Harrie werd daarna overigens wel boos toen ik iemand kankerdebiel noemde, want met kanker schelden kon echt niet.
Islam is vanaf de oprichting al een gewelddadige religie. Moslims die ongelovigen vermoorden zijn als honden die blaffen.quote:
Stoerquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik deed toen ook al niet mee aan die onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |