moet je even in nws of op de fp kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef knucker het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen.
Er zijn nogal wat meer factoren dan alleen religie/overuiting.quote:
Ja nouquote:
JA GODVERDOMME TERUG NAAR MOSLIMSTAN MET JOU TUIGquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
enige wat hier een crime is is het gebrek aan haar op je kop
ach, als je een pedoprofeet volgt kan er weinig goeds van komen toch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Islam is vanaf de oprichting al een gewelddadige religie. Moslims die ongelovigen vermoorden zijn als honden die blaffen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Islam is vanaf de oprichting al een gewelddadige religie. Moslims die ongelovigen vermoorden zijn als honden die blaffen.
xxquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME TERUG NAAR MOSLIMSTAN MET JOU TUIG
das sowieso nogal een apart figuurquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vgm is het die harrie idd maar ik weet het niet zeker
Mss moet je dan eens vaker op FOK! komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef knucker het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen.
Wel als het het enige is wat je nog doet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef knucker het volgende:
[..]
Niets zo lekker als warm binnen luieren terwijl het buiten koud kutweer is.
laten we het hebben over fallout, heb je gespeeld?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
gvd krijgen we die hele terroristendiscussie nu ook hier
dacht dat ik veilig was
?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Myrr het volgende:
maarja, mag niet van vriend want het ziet er niet uit als je daar staat met je pens.
het is dit of de pietendiscussie. Kies maar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dacht dat ik veilig was
ja heb Sanctuary echt ziek mooi gemaakt met allemaal leuke huisjes en zelf alles ingerichtquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
laten we het hebben over fallout, heb je gespeeld?
nee je bent niet veilig alle vluchtelingen zijn terroristen open je ogen!!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dacht dat ik veilig was
Jij bent nergens veiligquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dacht dat ik veilig was
liever friet vs patat ofzo danquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef knucker het volgende:
[..]
het is dit of de pietendiscussie. Kies maar.
Hhh nice, heb nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja heb Sanctuary echt ziek mooi gemaakt met allemaal leuke huisjes en zelf alles ingericht
Pindakaas? Da's wel heel apart ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:33 schreef Myrr het volgende:
Bestelde laatst een patatje oorlog, kreeg ik een bakje met pindakaas, mayo en curry. Godverdomme hoer. Ik woon niet in Alphen (daar is dat blijkbaar normaal), doe normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |