abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2015 @ 16:42:48 #1
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_157547837




I.E.N. ‏@GoldenKrant

#Eckwersheim: Berichte von 5 Toten und mehreren Verletzten, unklar ob Anschlag (Pics: @AurelienPoivret)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_157547868
Gaat blijkbaar om een testtrein zonder passagiers aan boord.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zaterdag 14 november 2015 @ 16:44:39 #3
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_157547869
Typo in TT, het moet Eckwersheim zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 14 november 2015 @ 16:48:04 #4
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_157547936
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 16:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaat blijkbaar om een testtrein zonder passagiers aan boord.
Genoeg testers aan boord van zo'n testtrein.





Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 14 november 2015 @ 17:12:36 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157548406
Pfffff ook dat nog, alsof er al niet genoeg narigheid is..... ;(
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157548410
Bijzondere testmanier wel.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_157548431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Bijzondere testmanier wel.
Jammer dat wielen nog steeds kunnen ontsporen, dat is nu wel duidelijk, zeker gezien snelheid enzo...
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_157548451
Er zijn hier op FOK! mensen die het ongepast vinden dat er vandaag treinen getest worden. _O-
pi_157548470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er zijn hier op FOK! mensen die het ongepast vinden dat er vandaag treinen getest worden. _O-
Wat is het teken daarvoor?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_157548474
Mogelijk doden bij proefrit met TGV bij Straatsburg
Zaterdag zijn bij een ongeluk tijdens een testrit met een TGV, een Franse hogesnelheidstrein, mogelijk vijf mensen omgekomen. De trein ontspoorde bij Straatsburg en is in brand gevlogen.
De melden meerdere media.

De locomotief van de TGV is in het Marne-Rijnkanaal beland. Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen voor een verband met de aanslagen in Parijs.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_157548478
Ziet er uit als een tamelijk duidelijk testresultaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157548531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ziet er uit als een tamelijk duidelijk testresultaat.
Inderdaad, iets is fout gegaan :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_157548557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ziet er uit als een tamelijk duidelijk testresultaat.
_O-

Wat een narigheid laatste tijd zeg :(
Moeten zij weten
  zaterdag 14 november 2015 @ 17:23:12 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157548624
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ziet er uit als een tamelijk duidelijk testresultaat.
In mijn verbeelding zie ik iemand naast dat viaduct met een witte jas met een klembord het vakje ''werkt niet naar behoren'' aanvinken.
pi_157548661
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

In mijn verbeelding zie ik iemand naast dat viaduct met een witte jas met een klembord het vakje ''werkt niet naar behoren'' aanvinken.
_O-
Feyenoord Rotterdam
pi_157548759
quote:
Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen voor een verband met de aanslagen in Parijs.
Het is gewoon een aanslag.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_157548778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het is gewoon een aanslag.
Kan niet anders
Moeten zij weten
pi_157548798
Je kunt heel makkelijk aanslagen plegen op treinen.
Gewoon de boel laten ontsporen.
Zo moeilijk is dat toch niet, met duizenden, zo niet tienduizenden, zo niet honderdduizenden, zo niet miljoenen kilometers aan spoorwegen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_157548826
Na zorgvuldig en onpartijdig onderzoek van de commissie Puinhoop kunnen wij concluderen dat de testfase niet geleid heeft tot de verwachte resultaten.

De commissie heeft enkele aanbevelingen gedaan omtrent de testopstelling en vertrouwd erop hiermee deze onfortuinlijke situatie te hebben kunnen verhelderen.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_157548841
Nasty gezien de fotos en ook best wel hard gegaan dat ding.. Compleet verspreid over het hele weiland.


quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

In mijn verbeelding zie ik iemand naast dat viaduct met een witte jas met een klembord het vakje ''werkt niet naar behoren'' aanvinken.
John Cleese in Monty Python had het zo kunnen doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157549134
Tragisch ongeluk, al ben ik nog steeds van mening dat enige modificatie van het wielstelsel kan leiden tot minder ontsporingen.

Dat gezegd hebbende, hoop ik dat er een einde komt aan conventioneel wieltransport. Met de nadruk op zeer hoge snelheden.

Waarbij je nu gelijk denkt aan de voorstanders zoals familie en dergelijken.

400 km per uur op wieltjes die kunnen ontsporen is gewoon geen goed idee.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_157549869
Eckwersheim ligt vlak voor de overgang van het TGV-spoor naar het normale spoor. De maximumsnelheid is daar 160 km/h. Het gerucht gaat dat de trein daar nog 320 km/h reed.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_157550101
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Eckwersheim ligt vlak voor de overgang van het TGV-spoor naar het normale spoor. De maximumsnelheid is daar 160 km/h. Het gerucht gaat dat de trein daar nog 320 km/h reed.
Allemaal nuttige informatie, maar als je ergens iets ontwerpt hou je rekening met de maximale omstandigheden aldaar?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zaterdag 14 november 2015 @ 19:14:54 #25
180174 Diemux
People vs Me
pi_157550962
Lijkt veel op een missie in Emergency 4!

pi_157556646
Het doet mij denken aan het ongeluk met een hogesnelheidstrein in Spanje. Die ging ook te hard door een bocht en vloog eruit.
pi_157556759
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:32 schreef I-care het volgende:

[..]

Allemaal nuttige informatie, maar als je ergens iets ontwerpt hou je rekening met de maximale omstandigheden aldaar?
In normaal bedrijf hebben alle hogesnelheidstreinen snelheidsbegrenzers. Die bovendien fail-safe zijn, wat betekent dat ervoor is gezorgd dat bij een storing de trein alsnog niet te hard kan rijden maar juist afremt.

Misschien dat dat systeem vanwege de test was overbrugd.

Edit: Bij het ongeluk in Spanje schijnt het probleem te zijn geweest dat de overgang van HSL naar gewoon spoor niet goed in de snelheidsbegrenzing was verwerkt. Dat zou hier natuurlijk ook nog zo kunnen zijn, als het hier ook precies op zo'n overgangspunt gebeurde.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 22:51:29 ]
pi_157557237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 22:33 schreef Jojoke het volgende:
Het doet mij denken aan het ongeluk met een hogesnelheidstrein in Spanje. Die ging ook te hard door een bocht en vloog eruit.
Wel iets minder doden dit keer...
  Moderator zondag 15 november 2015 @ 00:31:42 #29
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_157559533
Stel je eens voor dat het een trein was met 2000 passagiers. Had je 2 rampen in twee dagen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 15 november 2015 @ 00:43:50 #30
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_157559818
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2015 00:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je eens voor dat het een trein was met 2000 passagiers. Had je 2 rampen in twee dagen.
Wie weet wat er vandaag gebeurd
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_157562440
Die luchtfoto ziet er wel spectaculair uit, die trein lijkt uit de bocht gevlogen maar dat er dan nog zoveel treinstellen over dat kanaal zijn gekomen dat zou ik niet verwachten.
pi_157565688
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 09:59 schreef Basp1 het volgende:
Die luchtfoto ziet er wel spectaculair uit, die trein lijkt uit de bocht gevlogen maar dat er dan nog zoveel treinstellen over dat kanaal zijn gekomen dat zou ik niet verwachten.
Normaal rijden treinen links in Frankrijk. Als dat het geval is, dan liggen ze vrijwel allemaal voor het kanaal.
pi_157592916
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Normaal rijden treinen links in Frankrijk. Als dat het geval is, dan liggen ze vrijwel allemaal voor het kanaal.
Als ik naar de modder sporen links onderaan kijk lijkt het toch echt alsof de trein vanaf daar door het weiland geschoven is en het kanaal over.
  maandag 16 november 2015 @ 08:46:08 #34
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157592965
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 08:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als ik naar de modder sporen links onderaan kijk lijkt het toch echt alsof de trein vanaf daar door het weiland geschoven is en het kanaal over.
Dit.

Maja 200 km/uur of harder, dat rem je niet zomaar af.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157592970
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 08:46 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.

Maja 200 km/uur of harder, dat rem je niet zomaar af.
En die massa's daar doe je helemaal niets aan als het fout gaat.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157593016
Verwarde man achter het stuur?
pi_157596480
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 08:46 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.

Maja 200 km/uur of harder, dat rem je niet zomaar af.
Nou als ik dan kijk hoe het bij het andere tgv ongeluk in DLD (eschede) toen verfrommelde omdat de rijtuigen op een talud klapten dan had bij deze vlucht over het water een treinstel zomaar op de betonnen rand geklapt kunnen zijn en een salto maken. ;)
pi_157598661
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou als ik dan kijk hoe het bij het andere tgv ongeluk in DLD (eschede) toen verfrommelde omdat de rijtuigen op een talud klapten dan had bij deze vlucht over het water een treinstel zomaar op de betonnen rand geklapt kunnen zijn en een salto maken. ;)
Dat was een ICE. :)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_157602332
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 16 november 2015 @ 17:28:08 #40
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_157603190
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 08:46 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.

Maja 200 km/uur of harder, dat rem je niet zomaar af.
Daar dacht Ayrton Senna anders over.
pi_157603424
Is het al duidelijk waarom er kinderen aanboord waren?
pi_157675569
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Eckwersheim ligt vlak voor de overgang van het TGV-spoor naar het normale spoor. De maximumsnelheid is daar 160 km/h. Het gerucht gaat dat de trein daar nog 320 km/h reed.
Hij reedt idd te hard.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-en-laat-remmen.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')