Top!quote:Op maandag 16 november 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Goed, gisteravond was er echt niks aan de hand, ik heb nog even duidelijk gemaakt aan Puala dat het niks richting haar was verder. Heb enkel een wat minder slimme post geplaatst die een beetje in verband stond met irritaties van iets wat anders wat gisteravond gaande was.
Dus de reden dat hier zo veel woorden aan vuil worden gemaakt ontgaat me een beetje en ik heb niet echt het idee dat mensen mijn kant begrijpen, dus ik hou er over op.
Hij ligt toch nog niet?quote:Op maandag 16 november 2015 15:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik ga zo onderweg als ik klaar ben met werken
Bij Puala! Snap best dat hij de stok daar op wil halenquote:
Oh als ik dat had gewetenquote:Op maandag 16 november 2015 15:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij Puala! Snap best dat hij de stok daar op wil halen
och mevrouw gaat populair doenquote:Op maandag 16 november 2015 16:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Spock denkt te weten waar ie terecht komt..
Je mag 'm ook wel in Bergen op Zoom hangen hoor, gooi ik 'm wel diep Zeeland inquote:
Ik skip nog liever een college, dan dat ik dat laat gebeurenquote:Op maandag 16 november 2015 16:38 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je mag 'm ook wel in Bergen op Zoom hangen hoor, gooi ik 'm wel diep Zeeland in
Gaat niet gebeuren. Ik ga na het eten kijken of het nog verantwoord is om het oorspronkelijke plan uit te voeren. En anders drop ik hem bij een familielid waar ik eet vanavond.quote:Op maandag 16 november 2015 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik skip nog liever een college, dan dat ik dat laat gebeuren
Tevens één van de weinige plekken in Nederland waar ik sneller met de trein bent dan met de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2015 16:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik ga na het eten kijken of het nog verantwoord is om het oorspronkelijke plan uit te voeren. En anders drop ik hem bij een familielid waar ik eet vanavond.*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik ga na het eten kijken of het nog verantwoord is om het oorspronkelijke plan uit te voeren. En anders drop ik hem bij een familielid waar ik eet vanavond.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik ga na het eten kijken of het nog verantwoord is om het oorspronkelijke plan uit te voeren. En anders drop ik hem bij een familielid waar ik eet vanavond.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik ga na het eten kijken of het nog verantwoord is om het oorspronkelijke plan uit te voeren. En anders drop ik hem bij een familielid waar ik eet vanavond.Rustig aan en sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik ga na het eten kijken of het nog verantwoord is om het oorspronkelijke plan uit te voeren. En anders drop ik hem bij een familielid waar ik eet vanavond.Beterschap!!! Dat is schrikken joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, ik denk dat ik daar morgen maar even langs ga, gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 16 november 2015 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
2weken terug nog langsgefietst
Veranderd alleen als het slot wordt vervangen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:32 schreef deezler het volgende:
Lijkt me ook wel geinig om die stok eens te verplaatsen.
Niet deze keer overigens want ik moet morgen weer gewoon werken.
Maar misschien kan iemand me die cijfercode sturen? Of verandert die steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |