bij de desbetreffende bedrijven is het waarschijnlijk al maanden bekend dat er getest ging worden..quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een ongepast moment om een trein lopen testen. Kondig het dan ook aan van tevoren ofzo.
"Ongepast moment"..quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een ongepast moment om een trein lopen testen. Kondig het dan ook aan van tevoren ofzo.
Omdat vanalles nu door de media aan terrorisme kan worden gelinkt. Gisteren met Calais ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
in het weekend zal het vast rustiger zijn op het spoor..
Inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat men op dit moment niets aan het toeval wil overlaten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Zo gênant dit met dat vliegtuig op Schiphol. Op basis van een tweetje van een net aangemaakt twitteraccount...
Eergisteren was Disneyland gewoon open.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:13 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Was het voor gisteren ook al.
Stel je voor dat de autoriteiten niet zouden reageren en dat dan uiteindelijk blijkt dat de dreiging echt was...quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Zo gênant dit met dat vliegtuig op Schiphol. Op basis van een tweetje van een net aangemaakt twitteraccount...
Een ongepast moment om een trein te testen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus moeten ze maar stoppen met treinen testen.quote:
Ja. Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een ongepast moment om een trein te testen?wat?
de media moet maar leren eerst te onderzoeken en dan pas te bleren inplaats van als een kip zonder kop iets melden..quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:13 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Omdat vanalles nu door de media aan terrorisme kan worden gelinkt. Gisteren met Calais ook.
man wat een kortzichtige reacties hier weerquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:09 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Aangezien niet voorzien is dat onze economie de komende 10 jaar met 100% of nog meer groeit importeren we met die vluchtelingen mensen die na een tijdje teleurgesteld gaan zijn en radicaliseren. Met andere woorden geen vluchteling er meer in. Opvangen in de regio
Dan kun je echt wel verdedigen dat de autoriteiten niet op ieder twitterbericht (kunnen) reageren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Stel je voor dat de autoriteiten niet zouden reageren en dat dan uiteindelijk blijkt dat de dreiging echt was...
Precies, al die wijsneuzen hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Stel je voor dat de autoriteiten niet zouden reageren en dat dan uiteindelijk blijkt dat de dreiging echt was...
Dat zal ook vast wel gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat in zo'n geval de verantwoordelijken, tot aan de minister aan toe, hun baan zullen verliezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dan kun je echt wel verdedigen dat de autoriteiten niet op ieder twitterbericht (kunnen) reageren.
Waarschijnlijk waren ze er niet vanuit gegaan dat de trein zou ontsporen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:13 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Omdat vanalles nu door de media aan terrorisme kan worden gelinkt. Gisteren met Calais ook.
De aanslag van gisteren zou ook zijn aangekondigd, daar hoor je echt niemand over.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat in zo'n geval de verantwoordelijken, tot aan de minister aan toe, hun baan zullen verliezen.
Ach, mensen zijn bang en proberen hoop te vinden in schijnoplossingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:14 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
man wat een kortzichtige reacties hier weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |