Als antwoord een gironummer posten?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik deel die shit niet, ben vaker zelf voor kanker getest maar liken en sharen voert geen reet uit!
Lol, sorry.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie onderaan 'knussies' staan en opeens valt het kwartje: dit is de nieuwe variant van knuffel/kus?
Kwam al vaker de kreet 'knus' tegen in deze context.
Bedankt topic, ik heb weer wat van je geleerd wat ik nooit zal vergeten
*kras*
Hij kan het beste maar fb opzeggen danquote:Op woensdag 25 november 2015 11:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lol, sorry.
Hij is nog steeds niet gedeeld overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Alexxxxx op 25-11-2015 11:39:41 (placenta gezien, kastje dicht) ]
OMGquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
facebookvriendin 1 heeft haar placenta kado gedaan aan facebookvriendin 2, die vervolgens een uitgebreide fotosessie van het hobbymatig ontleden van die placenta online zet.
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Klikken op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te laat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Is hij overleden dan?quote:Op donderdag 19 november 2015 10:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt overigens schijnbaar wel aangeven dat iemand overleden is. Bij het fb-profiel van fokker 2cv staat er In memoriam bij.
Je bent in de war ...quote:Op woensdag 25 november 2015 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is hij overleden dan?die poste van de week nog heel veel in het Parijs topic, of ben ik in de war
"Ja leuk he! Ik zit erover na te denken om m uit te hollen en er een beeldige tas van te maken hihihi"quote:Op woensdag 25 november 2015 20:12 schreef Ravage het volgende:
Mijn Facebook ergernis van vandaag..
Altijd als iemand op de foto staat met een kind, maar zelf nog geen kinderen heeft..
dan is de eerste of tweede reactie:
Hihihi.. .staat je goed!
![]()
![]()
![]()
You evil witchquote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ja leuk he! Ik zit erover na te denken om m uit te hollen en er een beeldige tas van te maken hihihi"
Dat was mijn koffie!quote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ja leuk he! Ik zit erover na te denken om m uit te hollen en er een beeldige tas van te maken hihihi"
Oh, wat een opluchting dat ik niet de enige ben die zich daaraan ergertquote:Op woensdag 25 november 2015 20:12 schreef Ravage het volgende:
Altijd als iemand op de foto staat met een kind, maar zelf nog geen kinderen heeft..
Hihihi.. .staat je goed!
![]()
![]()
![]()
Meest terechte klacht ooitquote:Op woensdag 25 november 2015 20:12 schreef Ravage het volgende:
Hihihi.. .staat je goed!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 08:33 schreef MagnumPI het volgende:
Dat culinair hoogstandje ziet er wel erg lekker uit!![]()
[ afbeelding ]
Dochterlief kan er niks aan doen met zo'n naam .....quote:Op donderdag 26 november 2015 08:32 schreef MagnumPI het volgende:
Jaja, waarschijnlijk dyslectisch. Maar kom op, een klein beetje moeite doen mag wel.
[ afbeelding ]
Haar dochter, misschien is het erfelijk:
[ afbeelding ]
Of; ben je aan het oefenen?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:12 schreef Ravage het volgende:
Hihihi.. .staat je goed!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |