Is hij overleden dan?quote:Op donderdag 19 november 2015 10:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt overigens schijnbaar wel aangeven dat iemand overleden is. Bij het fb-profiel van fokker 2cv staat er In memoriam bij.
Je bent in de war ...quote:Op woensdag 25 november 2015 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is hij overleden dan?die poste van de week nog heel veel in het Parijs topic, of ben ik in de war
"Ja leuk he! Ik zit erover na te denken om m uit te hollen en er een beeldige tas van te maken hihihi"quote:Op woensdag 25 november 2015 20:12 schreef Ravage het volgende:
Mijn Facebook ergernis van vandaag..
Altijd als iemand op de foto staat met een kind, maar zelf nog geen kinderen heeft..
dan is de eerste of tweede reactie:
Hihihi.. .staat je goed!
![]()
![]()
![]()
You evil witchquote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ja leuk he! Ik zit erover na te denken om m uit te hollen en er een beeldige tas van te maken hihihi"
Dat was mijn koffie!quote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ja leuk he! Ik zit erover na te denken om m uit te hollen en er een beeldige tas van te maken hihihi"
Oh, wat een opluchting dat ik niet de enige ben die zich daaraan ergertquote:Op woensdag 25 november 2015 20:12 schreef Ravage het volgende:
Altijd als iemand op de foto staat met een kind, maar zelf nog geen kinderen heeft..
Hihihi.. .staat je goed!
![]()
![]()
![]()
Meest terechte klacht ooitquote:Op woensdag 25 november 2015 20:12 schreef Ravage het volgende:
Hihihi.. .staat je goed!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 08:33 schreef MagnumPI het volgende:
Dat culinair hoogstandje ziet er wel erg lekker uit!![]()
[ afbeelding ]
Dochterlief kan er niks aan doen met zo'n naam .....quote:Op donderdag 26 november 2015 08:32 schreef MagnumPI het volgende:
Jaja, waarschijnlijk dyslectisch. Maar kom op, een klein beetje moeite doen mag wel.
[ afbeelding ]
Haar dochter, misschien is het erfelijk:
[ afbeelding ]
Of; ben je aan het oefenen?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:12 schreef Ravage het volgende:
Hihihi.. .staat je goed!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dit een repost van Alex' placenta foto?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:18 schreef Ireth het volgende:
Amen!!
[ afbeelding ]
(alsof die man ineens geneest met zoveel likes, shares en reacties)
Doe dat nou niet!quote:Op donderdag 26 november 2015 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is dit een repost van Alex' placenta foto?
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe dat nou niet!Ik nam nét een slok koffie!
Amen lukt hem zelf niet eens meer?quote:
Nee, deze zit niet in een gezellig potje, ook al is hij zo te zien wel hobbymatig ontleedquote:Op donderdag 26 november 2015 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is dit een repost van Alex' placenta foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |