Okee, dan ga ik er maar vanuit dat je anekdotische off-topic gelul wordt gemod.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als jij dat graag wilt, maar nee.. dan moet ik je toch teleurstellen want ik heb genoeg gezegd over dat onderdeel..
Dan klopt het juist niet, dat ze zouden vluchten om geen aanslagen te plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De meeste jihadisten vluchten nog altijd van de Europese staten om Jihad te voeren in het Midden Oosten, niet andersom. Statistisch is de stelling dus wel juist.
Grappig. China heeft een overkoepelende strategie en dat is om de minderheden zoveel mogelijk te assimileren. Dus wat dat betreft is het wel tegen de islam want ze proberen dit zoveel mogelijk in te dammen in het publieke. Zo is het verboden om gezichtsbedekkende kleding te dragen en zijn er nog een flink aantal stipulaties.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Strijd tegen terrorisme. Meer niet.
Op het Chinese briefgeld staat de tekst ook in Arabische letters; in veel steden heb je een Oeigoerse minderheid met moskeeën die soms ook de muezzin laten horen, etc.
Alweer iemand die niet leest.quote:
<pvv tokkie modus>quote:
Niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Vraag me af in hoeverre veiligheidsdiensten vertellen dat ze een aanslag hebben voorkomen.
Ze vluchten van het Westen en een reisverbod, niet naar het Westen om aanslagen te plegen, mensen die hierheen komen om aanslagen te plegen, ook al komen ze via die route schaar ik niet onder vluchtelingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan klopt het juist niet, dat ze zouden vluchten om geen aanslagen te plegen.
De Chinese overheid onderdrukt de Oeigoeren natuurlijk ook, dat is niet te vergelijken met Frankrijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Grappig. China heeft een overkoepelende strategie en dat is om de minderheden zoveel mogelijk te assimileren. Dus wat dat betreft is het wel tegen de islam want ze proberen dit zoveel mogelijk in te dammen in het publieke. Zo is het verboden om gezichtsbedekkende kleding te dragen en zijn er nog een flink aantal stipulaties.
Nu is door het internationaal terrorisme ook een sterkere reactie vanuit de Oeigoerse minderheid. Omdat je in China overal wordt gefouilleerd en je tas door een scanner moet is het tot nu toe redelijk beperkt gebleven. Alleen hier en daar met kapmessen en kleine bommetjes.
Het is voor zover ik weet wel zo dat veel van die jihad-gangers uit een gematigde omgeving komen en ineens radicaliseren.quote:
Zo makkelijk he het woord tokkie, tokkie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
<pvv tokkie modus>
Van het probleem van het gevaar van islamisering natuurlijk.
</pvv tokkie modus>
Ik kan prima lezen. Ik ben erg benieuwd hoe je islamitische organisaties een verantwoordelijkheid wil toedichten. Veel verder dan het veroordelen van terrorisme reikt het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alweer iemand die niet leest.
Analfabetisme, nou goed?
O, ben je er ook nog zo eentje. Als je het niet eens bent met jou uitspraken dan bejubel je moslimgezinnen. Ga toch een eind heen, ik heb helemaal nergens iemand bejubeld, enkel gezegd dat het een prima reactie is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wees nu eens realistisch. Het gros van die geradicaliseerde jonge gasten zijn hier geboren en getogen Europeanen en afkomstig uit de door jou zo bejubelde 'gematigde' moslimgezinnen. Of is er sprake van een ernstig opvoedkundig probleem of worden ze allesbehalve gematigd zich te verdiepen in de meer radicalere versies van de islam.
Bovendien heerst er binnen die geïslamiseerde wijken een zwijgcultuur, dus neem mij het dan niet kwalijk dat ik zo'n zogenaamde afwijzingsbrief met een korreltje zout neem. Generatie op generatie zie je de problematiek afkomstig uit die wijken alleen maar toenemen. Degene die nu afreizen naar Syrië of Irak en bij terugkomst dit soort daden plegen zijn vaak pas begin twintigers. Dat is gewoon het probleem waar we als samenleving nu voor staan. Een softe aanpak heeft averechts gewerkt, dus wordt het tijd voor een veel hardere aanpak. Die ingeslagen weg is onvermijdelijk geworden. Met thee drinken alleen lossen we dit probleem niet meer op.
Oké, dan doe jij dat niet trollmod.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze vluchten van het Westen en een reisverbod, niet naar het Westen om aanslagen te plegen, mensen die hierheen komen om aanslagen te plegen, ook al komen ze via die route schaar ik niet onder vluchtelingen.
Scroll eens omhoog zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen. Ik ben erg benieuwd hoe je islamitische organisaties een verantwoordelijkheid wil toedichten. Veel verder dan het veroordelen van terrorisme reikt het eigenlijk niet.
Ridicule is the only weapon that can be used against unintelligble propositions.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zo makkelijk he het woord tokkie, tokkie.
Dat gaat geheid gebeuren. Een soort patriot act voor de eurozone.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens kijken welke grondrechten nu weer geschonden gaan worden om angstige schaapjes te behoeden voor een nieuwe aanslag.
Op naar een totalitaire surveillancestaat![]()
Mijn waarde LR. jij maakt geen onderscheid tussen legitieme vluchtelingen en doelbewuste terroristen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké, dan doe jij dat niet trollmod.
Dat is iets algemeens. Er is ook veel opwinding geweest onlangs over het weghalen van kruizen op kerkgebouwen o.i.d.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Grappig. China heeft een overkoepelende strategie en dat is om de minderheden zoveel mogelijk te assimileren. Dus wat dat betreft is het wel tegen de islam want ze proberen dit zoveel mogelijk in te dammen in het publieke. Zo is het verboden om gezichtsbedekkende kleding te dragen en zijn er nog een flink aantal stipulaties.
Nu is door het internationaal terrorisme ook een sterkere reactie vanuit de Oeigoerse minderheid. Omdat je in China overal wordt gefouilleerd en je tas door een scanner moet is het tot nu toe redelijk beperkt gebleven. Alleen hier en daar met kapmessen en kleine bommetjes.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaat geheid gebeuren. Een soort patriot act voor de eurozone.
Goede vraag. Ben er bang voor, inderdaad. Als al die schreeuwers hier hun zin krijgen, dan gaan in ieder geval de vrijheid van godsdienst, de vrijheid van meningsuiting en het vrije verkeer van personen en goederen eraan. En er zullen ook vast wel weer wat symbolische maatregelen op vliegvelden en treinstations worden ingevoerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens kijken welke grondrechten nu weer geschonden gaan worden om angstige schaapjes te behoeden voor een nieuwe aanslag.
Op naar een totalitaire surveillancestaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |