Waarom zou je niet vechten voor je eigen land ? En dan zijn moslims nog wel zo trots op hun mannelijkheid. Stelletje lafbekken... Hier gaan zitten klagen over het brood en de kaas van de AH en dat ze geen telefoonkaart krijgen om mammie te kunnen bellen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:27 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Waarom zou je vechten voor een dictator of voor jihadisten?
Wanneer ben jij voor het laatst in een kerk geweest waar dit een punt van discussie was? En dan graag even de christelijke stroming benoemen. Dus baptisten, gereformeerden, gereformeerd vrijgemaakt? Noem maar eentje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je reikwijdte aan kennis over dit onderwerp hield 2 posts geleden op en dit kun je moeilijk plaatsen, dus roep je maar dat het onzin is.
Misschien kun je dan iets duidelijker uitleggen wat je dan precies wel wil zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meh. Misschien moet je mijn post gewoon eens lezen in plaats van stropoppen aanvallen. Ik heb niets van dat alles gezegd.
Lijkt me niet heel slim met zo'n grote legermacht aanwezig, maar @stefandevries was gisteravond erg betrouwbaar.quote:
Het doel is het paradijs. Veel simpeler kan eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik trouwens altijd zo onzinnig vind aan dit soort aanslagen dat men helemaal niet duidelijk is wat men er nou mee wil bereiken.... behalve chaos veroorzaken. Maar verder zit er helemaal geen duidelijke ideologie achter of doelstelling.... Het is allemaal zo random.
In de jaren 70 had je groeperingen als de rote armee fraction etc maar die hadden een soort van doelstelling die ze veel en vaak verkondigden. Maar dat ontbreekt in het moslim debat helemaal. Een simpel antwoord op de vraag "wat wil je dan?" is er niet.
aan wie zijn kant had je dat gewild?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zou je niet vechten voor je eigen land ? En dan zijn moslims nog wel zo trots op hun mannelijkheid. Stelletje lafbekken... Hier gaan zitten klagen over het brood en de kaas van de AH en dat ze geen telefoonkaart krijgen om mammie te kunnen bellen.
Maar goed dat we niet naar het EK gaan daarquote:
Gewoon wat flitsers langs dezelfde wegquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wordt opgeschaald, gaat ze wel wat kosten.
Kopietje van Kennedy? Die heeft toen ook een werkelijke schitterende speech gehouden voor de VN (volgens mij) over terrorisme. Daar komt Markje niet bij in de buurtquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef Triggershot het volgende:
ja hoooorrrrr "onze manier van leven gaat"
doel is een totale islamitische wereldheerschappij, en iedereen die geen islam aanhangt of bekeren, of doden. Ja, zo simpel is het, maar het zijn dan ook simpele zielenquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik trouwens altijd zo onzinnig vind aan dit soort aanslagen dat men helemaal niet duidelijk is wat men er nou mee wil bereiken.... behalve chaos veroorzaken. Maar verder zit er helemaal geen duidelijke ideologie achter of doelstelling.... Het is allemaal zo random.
In de jaren 70 had je groeperingen als de rote armee fraction etc maar die hadden een soort van doelstelling die ze veel en vaak verkondigden. Maar dat ontbreekt in het moslim debat helemaal. Een simpel antwoord op de vraag "wat wil je dan?" is er niet.
Ik wil nog naar de snackbar kunnen, Sintquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We moeten gewoon naar een restaurant kunnen gaan!!
Idd. Vanavond KFCquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We moeten gewoon naar een restaurant kunnen gaan!!
Tja een dood zou je nog voor ze kunnen regelen (als ze het heeeeel graag willen) alleen dat andere mensen meenemen is zo stom. Als ze nou eerst voor de zekerheid bij hunzelf beginnen en als het dan klopt het andere stuk uitvoeren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:29 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Deze mensen zijn gehersenspoeld en zien een geweldig leven voor zich in het paradijs. Zo werkt dat.
Dit onzinnige geleuter word ik ook zo moe van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |