Ze komen niet hier moorden al gillend dat allah groot is wel ? De ellende blijft dáár. Ze gaan niet naar andere landen om mensen te vermoorden uit naam van hun geloof.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Falco het volgende:
[..]
In de Braziliaanse favela's leeft iedereen harmonieus met elkaar samen zonder drugscriminaliteit?
Die wordt naar binnen getrokken...quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken wat met die vrouw/man uit het raam gebeurt.
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Die wordt naar binnen getrokken...
26 septembre 2014 à 18:19:58quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:03 schreef xzaz het volgende:
Aanslagen waren blijkbaar op het internet al aangekondigd:
http://webcache.googleuse(...)5HNGVvryOoTyaOKZo7AP
Zodra daar weer wordt gekoloniseerd, wordt gebombardeerd en landen worden binnengevallen wil ik het nog wel een x met je er over hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog niet bezig gezien, jij wel ?
Die word weer naar binnen geholpen, gelukkig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken wat met die vrouw/man uit het raam gebeurt.
Ik las het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die was er vannacht ook al
Hoezo vechten in Syrie dan duizenden Europeanen mee?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De meeste moslims hebben helemaal geen radicale figuren in hun omgeving, dus waar the fuck heb je het over?
Kijk iets verder, daar noemen ze 13 november.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:06 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
26 septembre 2014 à 18:19:58
Dus? Wie zegt dat? Niemand. Dus waarom zeg jij dit? Om de discussie bewust te vertroebelen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Noch zijn 1,6 miljard mensen verantwoordelijk voor de daden van IS.
Op basis van wat? Je laat je leiden door oogkleppen en korte termijn politiek.quote:[..]
Ik krijg de laatste tijd een heel andere indruk daarvan eerlijk gezegd.
Waar heb je het dan wel over?quote:De polarisatie die momenteel ontstaat zorgt ervoor dat meer mensen, hoe zeg ik het netjes, daar anders over gaan denken. En dan heb ik het niet over moslims.
Holy fuckquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:03 schreef Rijst het volgende:
Hier vluchten ze via de achterdeur. Beelden kunnnen schokkend zijn
http://www.liveleak.com/view?i=86c_1447486084
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 12:00:39#BREAKING: Belgium urges citizens to avoid Paris reageer retweet
Ow jee... het woord GeenStijl is gevallen nu gaat de hele discussie daar over.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:06 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hoezo vechten in Syrie dan duizenden Europeanen mee?
Het gaat ook niet om de meeste, maar om Moslims in het algemeen. En Geenstijl heeft al regelmatig voorkomen dat er een of andere radicale islamiet mocht preken in een moskee, want die worden gewoon uitgenodigd.
Hardquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:03 schreef Rijst het volgende:
Hier vluchten ze via de achterdeur. Beelden kunnnen schokkend zijn
http://www.liveleak.com/view?i=86c_1447486084
Natuurlijk wordt je daar niet vrolijk van, maar is dat een verklaring van de puinhoop?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Nou ja, het verklaart natuurlijk wel waarom het in die regio zo'n puinhoop is, hier wordt je toch ook niet vrolijk van![]()
[ afbeelding ]
ISquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:07 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Maar nu de hamvraag: islam?
En terecht trouwens, Parijs is voor Amerikanen vooral heel mooi maar verder is het gewoon een kut stad. Maar dit hoort meer in TRVquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:06 schreef YazooW het volgende:
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 12:00:39#BREAKING: Belgium urges citizens to avoid Paris reageer retweet
Nee. IS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:07 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Tuurlijk jongen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:07 schreef conservatief_liberaal het volgende:
leven ze daar ook met het idee dat als je een bus met kinderen opblaast dat je die kinderen dan een plezier doet omdat ze als echte gelovige toch naar het paradijs gaan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Falco het volgende:
[..]
In de Braziliaanse favela's leeft iedereen harmonieus met elkaar samen zonder drugscriminaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |