Zn telefoon heeft een kogel half gestopt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moi non francoise
wat zegtie?
Nieuws zegt niksquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:57 schreef Fokker101 het volgende:
Niks aan de hand in Londen? (vliegveld)
In een andere huisvesting zijn ze alsnog even kansloos in de maatschappij. Ze zoeken elkaar alsnog op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee vind ik van niet. Degenen die nu al over de scheef gewoon keihard aanpakken volgens het huidige rechtsysteem, maar in die banlieues kweek je toch alleen maar rotzooi. Weg ermee graag.
India hoef je echt niet als land aan te halen als een land met gebrek aan extremisme, zij het christelijk, hindoe, islamitisch of maoistisch, echt een verkeerde keuze. Zuid Amerika zijn er ook genoeg voorbeelden van christelijk terreur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ga eens in India of landen in Zuid Amerika kijken hoe de mensen daar zijn gehuisvest en leg mij dan maar uit waarom die niet tot terrorisme overgaan ?
In de Braziliaanse favela's leeft iedereen harmonieus met elkaar samen zonder drugscriminaliteit?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ga eens in India of landen in Zuid Amerika kijken hoe de mensen daar zijn gehuisvest en leg mij dan maar uit waarom die niet tot terrorisme overgaan ?
Noch zijn 1,6 miljard mensen verantwoordelijk voor de daden van IS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Onze'? Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van een ander hè.
Ik krijg de laatste tijd een heel andere indruk daarvan eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:53 schreef TC03 het volgende:
Morele superioriteit is een taboe maar wel de waarheid. In landen als Nederland en Frankrijk staan waarden als vrijheid en gelijkheid hoog op het prioriteitenlijstje, in tegenstelling tot bijna andere culturen.
De polarisatie die momenteel ontstaat zorgt ervoor dat meer mensen, hoe zeg ik het netjes, daar anders over gaan denken. En dan heb ik het niet over moslims.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:53 schreef TC03 het volgende:
In mijn optiek ben je moreel superieur is als je vrijheid en gelijk nastreeft waar anderen dat niet of nauwelijks doen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:01 schreef Revanches het volgende:
[..]
Zn telefoon heeft een kogel half gestopt.
Dansen is haram, denk ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Fokker101 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=96c_1402662899
Ik blijf het duimpje met zoveel mensen vinden dit leuk altijd een beetje raar vinden bij zo'n bericht....quote:
In Nederland kennen we dit godzijdank niet, in ieder geval niet in deze mate. Wel komt de meeste criminaliteit vanuit de pauperwijken (zowel Tokkie als allochtonenbuurten).quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Blue_note het volgende:
[..]
In een andere huisvesting zijn ze alsnog even kansloos in de maatschappij. Ze zoeken elkaar alsnog op.
In volkse NL'se wijken zie ik weinig extremisten ontstaan eerlijk gezegd.
Nou ja, het verklaart natuurlijk wel waarom het in die regio zo'n puinhoop is, hier wordt je toch ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dit is eenzelfde redenatie en excuus als ' zo'n lieve jongen maar had een zware jeugd' . Kom op zeg.
Nee, omdat ze zich niet tegen de radicale elementen in hun omgeving keren en de noodzaak voelen om dit goed te moeten praten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Huh, wat? Omdat moslims zeggen dat het niet de islam is komen er aanslagen voor?
Dat was vannacht al zoquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik lees dat er in Calais brand is bij een vluchtelingenkamp.
Ik heb ze hier nog niet bezig gezien, jij wel ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
India hoef je echt niet als land aan te halen als een land met gebrek aan extremisme, zij het christelijk, hindoe, islamitisch of maoistisch, echt een verkeerde keuze. Zuid Amerika zijn er ook genoeg voorbeelden van christelijk terreur.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken wat met die vrouw/man uit het raam gebeurt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:03 schreef Rijst het volgende:
Hier vluchten ze via de achterdeur. Beelden kunnnen schokkend zijn
http://www.liveleak.com/view?i=86c_1447486084
De meeste moslims hebben helemaal geen radicale figuren in hun omgeving, dus waar the fuck heb je het over?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, omdat ze zich niet tegen de radicale elementen in hun omgeving keren en de noodzaak voelen om dit goed te moeten praten.
Die was er vannacht ook alquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik lees dat er in Calais brand is bij een vluchtelingenkamp.
Eens v.w.b de mate waarin. Echter denk ik niet dat als je 20 bent, je geen opleiding hebt, een afstand tot de maatschappij hebt, daar verandering in komt met alleen andere huisvesting.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:03 schreef Falco het volgende:
[..]
In Nederland kennen we dit godzijdank niet, in ieder geval niet in deze mate. Wel komt de meeste criminaliteit vanuit de pauperwijken (zowel Tokkie als allochtonenbuurten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |