recap: cnn.comquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:09 schreef Jimbo het volgende:
Iemand een kleine recap van de avond vanaf 4 uur tot nu? Heb ik nog iets gemist?
ja surequote:Op zaterdag 14 november 2015 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haat met haat bestrijden, daar komen vast leuke kindjes van.
Hoop mensen nog in kritieke toestand.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:09 schreef Jimbo het volgende:
Iemand een kleine recap van de avond vanaf 4 uur tot nu? Heb ik nog iets gemist?
Welke waarden doel je dan op?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je gelooft serieus dat dit nog werkt? Is gewoon onmogelijk om bepaalde waarden met elkaar te verenigen. Je kunt niet tegelijk rechtsaf en linksaf slaan. Dit is niet eens wensdenken. Het is "Escherdenken". Onmogelijk. Tegelijk omhoog en omlaag. De trap op en de trap af tegelijkertijd. Onmogelijk.
Nou als je een aanslag wil plegen met veel slachtoffers...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:10 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Want dat is belangrijk om te weten?
Verlagen tot dat niveau, dat willen we....quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De resten van de dode terroristen moesten ze live begraven met hun overblijfselen gedrenkt in varkensbloed en varkensafval.
Stel een voorbeeld gvd
kutislam
Ghetto's? In Parijs zijn ook net zo zoveel ghetto's als in Londen, valt New Cross in Londen ook onder een ghetto. (effe een random vraag)quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals mijn analyse gister al luidde.. Er is daar simpelweg meer armoede, echte ghetto's, veel moslims in die wijken in uitzichtsloze situatie. Mijn gok is nog steeds dat het een groep geradicaliseerde Fransen is, met wel of geen IS-banden (IS claimt het toch wel of ze er nou mee te maken hebben of niet).
Je begrijpt dat mevrouw simpelweg bedoeld dat men zich niet laat leiden door angst?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
Stoer hoor.. Frans dametje: Dit laten we ons niet meer gebeuren, wie wil je inschakelen dan
Zeiden ze na 7 januari ook..
Het is niet een keuze tussen bepamperen of vernedering. Terugslaan kan ook op andere manieren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja sure
bepamperen helpt blijkbaar ook goed
Suffen niet denk ik. Er worden/werden bijna dagelijks aanslagen verijdeld. Ik denk dat er gewoon teveel aan de hand is (geweest) om allemaal in de smiezen te kunnen houden. Plus dat je als reactief apparaat dan vaak een stapje achter de feiten aanloopt. In de loop van de komende dagen zal blijken wie het waren en hoe het gegaan is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:52 schreef Falco het volgende:
Denken jullie ook niet dat de Franse veiligheidsdiensten hebben lopen suffen? Het zou me niks verbazen dat dat ook nog meespeelt en het zo uit de hand heeft kunnen lopen.
Wat is het alternatief?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:11 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Verlagen tot dat niveau, dat willen we....
Frankrijk en oorlog voeren....quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
Stoer hoor.. Frans dametje: Dit laten we ons niet meer gebeuren, wie wil je inschakelen dan
Zeiden ze na 7 januari ook..
New Cross geen ghetto. Maar geen geweldige wijk neequote:Op zaterdag 14 november 2015 11:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ghetto's? In Parijs zijn ook net zo zoveel ghetto's als in Londen, valt New Cross in Londen ook onder een ghetto. (effe een random vraag)
Ik geef slechts twee opties, waarom veroordeel je me? En ongeacht of het werkt of niet kan je beter gewoon normaal doen tegen jongens die dit soort dingen denken en een fatsoenlijke conversatie met ze houden. Als je ze de grond in trapt is de kans groot dat ze radicaliseren en heb je precies het tegenovergestelde bereikt van wat je wilt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je gelooft serieus dat dit nog werkt? Is gewoon onmogelijk om bepaalde waarden met elkaar te verenigen. Je kunt niet tegelijk rechtsaf en linksaf slaan. Dit is niet eens wensdenken. Het is "Escherdenken". Onmogelijk. Tegelijk omhoog en omlaag. De trap op en de trap af tegelijkertijd. Onmogelijk.
En dat dit niet nog een keer gebeurd in haar buurt, dit is de tweede keer. Met die suffe politie daar zou ik me hele leven bang zijn op deze manier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je begrijpt dat mevrouw simpelweg bedoeld dat men zich niet laat leiden door angst?
Vertel, wat is je plan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet een keuze tussen bepamperen of vernedering. Terugslaan kan ook op andere manieren.
laat me raden ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet een keuze tussen bepamperen of vernedering. Terugslaan kan ook op andere manieren.
Austerlitz?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Frankrijk en oorlog voeren....
Je weet wat daaruit vloeit, de geschiedenis kennende....
Met veel Marrokaanse thee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
laat me raden ?
Een boeiend gesprek rond de tafel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |