En nu in goed Nederlands.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:05 schreef Jahr00n het volgende:
hoop dat ze de dader die nog leeft dood martele
Oog om oog , tand om tand.... dat komt volgens mij ook uit een religie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:05 schreef Jahr00n het volgende:
hoop dat ze de dader die nog leeft dood martele
Mijn Frans is niet helemaal meer wat het ooit was....quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]Ze noemen IS niet.twitter:Elysee twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:56:02"La France, parce qu'elle a été agressée lâchement, sera impitoyable à l'encontre des terroristes" #DirectPR reageer retweet
Ow.... dat was met een vliegtuig idd. Die was in Marseille al aan de grond gezet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb me verkeerd laten informeren. Dat zei iemand tegen me, maar dat ging over een eerdere verijdelde aanslag van een tijd geleden.
Omdat Frankrijk laf is aangevallen, zal ze zonder genade optreden tegen terroristen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet helemaal meer wat het ooit was....
Heb je de video nog?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ongedageerde video. Misschien hadden ze die nog liggen van 7 januari
Honderden jaren geleden? Dude! Situatie in Noord-Ierland voor het gemak maar even vergeten? IRA anyone?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pleur op.
Dat is honderden jaren geleden, moet je dat nu nog steeds betrekken in discussies? Laten we het dan maar niet over de mooren hebben en de islamitische slavenhandelaars.
Ja, wek nog meer woede op, goed plan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De resten van de dode terroristen moesten ze live begraven met hun overblijfselen gedrenkt in varkensbloed en varkensafval.
Stel een voorbeeld gvd
kutislam
Dan voel je je idd echt nergens meer veilig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:58 schreef Falco het volgende:
[..]
En toch denk ik dat je de meeste terreur zaait als je op de lokale zaterdagmarkt van Uden een slachtpartij aanricht. Dat is pas echt complete willekeur.
Volgens Le Figaro hebben de veiligheidsdiensten zich jarenlang voorbereid op precies zo'n scenario als dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:52 schreef Falco het volgende:
Denken jullie ook niet dat de Franse veiligheidsdiensten hebben lopen suffen? Het zou me niks verbazen dat dat ook nog meespeelt en het zo uit de hand heeft kunnen lopen.
Beetje meer respect voor die varkens mss Ze verdienen het niet om met die monsters begraven te wordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De resten van de dode terroristen moesten ze live begraven met hun overblijfselen gedrenkt in varkensbloed en varkensafval.
Stel een voorbeeld gvd
kutislam
Inderdaad GB heeft veel van dit soort types rondlopen maar is een afgesloten eiland, veel moelijker voor georganiseerde smokkel en coordinatie, verder is Londen zo belangrijk voor veel Moslims dat ze dit soort aanslagen liever elders plegen, Parijs ligt centraal in West-Europa, iedereen kijkt ernaar, veel makkelijker te organiseren voor dit soort lui zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:06 schreef Fokker101 het volgende:
NOS sowieso volgen met dit soort dingenAltijd CNN.
Wat ik trouwens niet snap is dat waarom ze Parijs moeten hebben? En geen andere stad.. dacht meer aan Londen aangezien daar heel wat haatbaardjes zijn.
Zoals mijn analyse gister al luidde.. Er is daar simpelweg meer armoede, echte ghetto's, veel moslims in die wijken in uitzichtsloze situatie. Mijn gok is nog steeds dat het een groep geradicaliseerde Fransen is, met wel of geen IS-banden (IS claimt het toch wel of ze er nou mee te maken hebben of niet).quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:06 schreef Fokker101 het volgende:
NOS sowieso volgen met dit soort dingenAltijd CNN.
Wat ik trouwens niet snap is dat waarom ze Parijs moeten hebben? En geen andere stad.. dacht meer aan Londen aangezien daar heel wat haatbaardjes zijn.
Mee eens. Varkens zijn best te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor die varkens mss Ze verdienen het niet om met die monsters begraven te worden
Je gelooft serieus dat dit nog werkt? Is gewoon onmogelijk om bepaalde waarden met elkaar te verenigen. Je kunt niet tegelijk rechtsaf en linksaf slaan. Dit is niet eens wensdenken. Het is "Escherdenken". Onmogelijk. Tegelijk omhoog en omlaag. De trap op en de trap af tegelijkertijd. Onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze meteen veroordelen is ook een manier om de haat van sommige moslims te versterken. Dat is precies waarom ik net zei dat we in een kansloze vicieuze cirkel zitten. We moeten die weten te doorbreken en dat kan op twee manieren:
- keihard werken aan integratie, van top to bottom
- alle buitenlanders het land uit
Zeg het maar?
Haat met haat bestrijden, daar komen vast leuke kindjes van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Stel een voorbeeld gvd
kutislam
Wat stel je voor?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haat met haat bestrijden, daar komen vast leuke kindjes van.
Nopquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:09 schreef Jimbo het volgende:
Iemand een kleine recap van de avond vanaf 4 uur tot nu? Heb ik nog iets gemist?
krijg hier andere gedachtes bij....quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sta je daar voor de poort na een treinreis uit Nederland.
Want dat is belangrijk om te weten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op een dag. En waar zitten de meesten tijdens de piek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |