En dan? Wat is de vervolgredenering?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zijn ze ja of nee door moslims gepleegd ?
Blij te zien dat je weer geen fuck begrepen hebt van wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt want het zijn hier in Europa geen christenen die opeens dood en verderf zaaien of boeddhisten die in jihad-boeddhisten veranderen of hindoestanen die radicaliseren of joden die radicaliseren en gaan moorden of sikhs die zich opblazen maar altijd MOSLIMS die radicaliseren en geweld gaan gebruiken.
Oh nee, we bewapenen ze niet, noch bombarderen we hun land naar het jaar 0.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, wij snijden hun kelen door omdat ze een verkeerde stroming van de islam aanhangen.
We hebben geen keus. Doen we niets, krijgen we kritiek dat we niks doen en mensen laten creperen. Grijpen we in, krijgen we aanslagen, krijgen we kritiek omdat we die aanslagen veroorzaakt hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt, het gevaar is niet te negeren of te pacificeren. Echter, militaire acties werken wel degelijk als katalysator. De rol van de oorlog in Irak van 2003 is wel merkbaar in de vorming van IS, bijvoorbeeld.
Peter R de Vries valt totaal niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Heeft Peter R de Vries al gereageerd?
10 maand geleden gebeurde er iets soortgelijks in Parijs.
Toen was zijn reactie:
[..]
Wat zal nu zijn "Weg met ons" reactie zijn:
Vroegen de slachtoffers erom, omdat ze...... eh.... nou ja geen moslim zijn, en geen burka dragen?
We moeten steeds weer een stukje opschuiven richting "toegeven aan terroristen" om de lieve vrede te maar bewaren. Maar het opschuiven gaat enkel maar één kant op.
Dat is een oplossing die jij voorstelt, niet ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Ze allemaal uitroeien? Succes daarmee.
"Ze serveerden varkensvlees in de restaurants en het concert dat gaande was, speelde muziek van de duivel."quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Toen was zijn reactie:
[..]
Vroegen de slachtoffers erom, omdat ze...... eh.... nou ja geen moslim zijn, en geen burka dragen?
We moeten steeds weer een stukje opschuiven richting "toegeven aan terroristen" om de lieve vrede te maar bewaren. Maar het opschuiven gaat enkel maar één kant op.
Ja, ben ik het mee eens. Parijsquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ook niet. Is net zo erg maar iets verdervanjebed...
Niks hypocriet aan, zo denkt men nu eenmaal. Naar Irak ga ik niet op vakantie, Parijs kom ik vaker...
Zeg, ik hen ook een pleureshekel aan de Vries, maar hoe hij reageerde op Hebdo is hier wel erg offtopicquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Toen was zijn reactie:
[..]
En als we dat niet doen staan ze binnen no-time voor de deur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh nee, we bewapenen ze niet, noch bombarderen we hun land naar het jaar 0.
Kom eens met een oplossing dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is een oplossing die jij voorstelt, niet ik.
Je draait oorzaak en gevolg een beetje om. IS bestaat bij de gratie van anarchie in Irak en Syrie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als we dat niet doen staan ze binnen no-time voor de deur.
Zeg het maar, wat wil je doen?
Geen cameraploegen die ff een kijkje gaan nemen bij zo'n SEH?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moeten ze allemaal naar de SEH? En ik denk toch echt dat ze dat in Parijs wel kunnen bolwerken, zeker omdat ze daar na januari toch wel goede noodplannen hebben
Wie is "we" en waarom zijn die talloze onschuldige slachtoffers die er gevallen zijn bij de zoveelste aanslag daar verantwoordelijk voor?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh nee, we bewapenen ze niet, noch bombarderen we hun land naar het jaar 0.
Precies, wat zou dat moeten zijn, dat is de vraag. In de eu hebben we ons ontzettend open en coulant richting moslims opgesteld, dit is het resultaat. Dus wat nu.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan? Wat is de vervolgredenering?
Dat maakt dus geen zak uit nu, IS heeft als doel een wereldwijd kalifaat op te richten en dat willen ze echt niet doen door mensen een bloemetje aan te bieden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je draait oorzaak en gevolg een beetje om. IS bestaat bij de gratie van anarchie in Irak en Syrie.
Jullie hebben het hele Midden-Oosten overhoop gehaald en mede daarmee dit soort praktijken laten ontstaan. Jullie hebben je gemengd in zaken en daarmee alles erger gemaakt. Alles voor politieke instabiliteit in het Midden-Oosten en toegang tot olie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, wij snijden hun kelen door omdat ze een verkeerde stroming van de islam aanhangen.
Het staat al op "significant". Kan er nog eentje omhoog, maar wat is het nut er van?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal mij niets verbazen als het dreigingsniveau hier ook wordt opgeschroefd trouwens.
Gaat hard met IS hoor, pauperleger van Syrië hebben ze nog moeite mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat maakt dus geen zak uit nu, IS heeft als doel een wereldwijd kalifaat op te richten en dat willen ze echt niet doen door mensen een bloemetje aan te bieden.
Dus, zeg het maar, wat gaan we tegen IS doen? Of doen we niks? Wat is jouw oplossing om aanslagen te voorkomen en een oorlog met IS te voorkomen?
Thee drinkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef Scorpie het volgende:
Dus, zeg het maar, wat gaan we tegen IS doen? Of doen we niks? Wat is jouw oplossing om aanslagen te voorkomen en een oorlog met IS te voorkomen?
Amsterdam is wel een reël doelwit, ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal mij niets verbazen als het dreigingsniveau hier ook wordt opgeschroefd trouwens.
We, zijn wij. De talloze onschuldige slachtoffers in Parijs dragen er evenveel verantwoordelijkheid voor als die honderdduizenden, of inmiddels waarschijnlijk wel tegen de miljoen burgerdoden in Irak en Syriequote:Op zaterdag 14 november 2015 09:33 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wie is "we" en waarom zijn die talloze onschuldige slachtoffers die er gevallen zijn bij de zoveelste aanslag daar verantwoordelijk voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |