abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157538619
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:50 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij af, als ik nu een prepay sim koop en activeer in een bepaalde buurt hier in west en gelijk gebruik ga maak van een encrypted whatsapp alternatief, zullen er ook geen flags afgaan bij de Aivd?
Mwah, denk het niet.

Weet wel dat ze van van pre-paid af willen geloof ik.
pi_157538620
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:50 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij af, als ik nu een prepay sim koop en activeer in een bepaalde buurt hier in west en gelijk gebruik ga maak van een encrypted whatsapp alternatief, zullen er ook geen flags afgaan bij de Aivd?
Niet direct, maar je krijgt gewoon een hogere "waardering".
Je moet trouwens niet onderschatten hoeveel bronnen ze kunnen combineren.
Denk aan automatisch scannen van kentekens, gezichtsherkenning op camera's, RFID chips in autobanden, etc etc.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_157538622
WOII was ook maar kantjeboord, als Duitsland een atoombom had weten te maken was het een nucleaire puinhoop geworden.
pi_157538627
Maar het westen is blij want Jihadi John is gedood. Hoezee. }:|
pi_157538628
Heeft dit te maken met al die vluchtelingen die hier heel europa binnen komen?
pi_157538637
quote:
Ik had het puur over het gewapende verzet, zoals ik in een post ervoor zei is het lastig in te schatten omdat er ook heel veel mensen betrekkelijk simpele verzetsdaden hebben gepleegd.
pi_157538645
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Het heeft met de islam te maken, dus ja.
pi_157538646
quote:
Nee eerder met de kansloosheid van bepaalde Franse jongeren, gevoed door een oorlog waar ze eigenlijk niet eens partij in zijn. Gooi daar een sausje brainwashing over, en je krijgt dit.
pi_157538657
Zeer jonge gastjes. Ik denk dan altijd: 25 jaar? In 1990 geboren als een lief klein kraaiend, lachend babytje. Nu een pokerfacekiller.
pi_157538659
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee eerder met de kansloosheid van bepaalde Franse jongeren, gevoed door een oorlog waar ze eigenlijk niet eens partij in zijn. Gooi daar een sausje brainwashing over, en je krijgt dit.
zijn de daders dan al geidentificeerd?
pi_157538661
Daarnaast is er ook nog een bepaald "rockstar" gedrag, welliswaar niet bij dit soort terroristen, maar als je naar de laatste 50 jaar kijkt speelt dat wel mee, mensen die eigenlijk niets voorstelden kwamen in 1 keer in de schijnwerpers omdat ze gezocht werden als terrorist, was vooral het geval bij de RAF en wat andere groepen van die tijd, ik sluit niet uit dat dit de komende jaren meer gaat opspelen.
pi_157538665
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

zijn de daders dan al geidentificeerd?
Waarschijnlijk wel, maar nog niet gepubliceerd, eerste getuigen spreken van jonge daders.
pi_157538670
Duitse elftal heeft de hele nacht in het stadion doorgebracht, aldus de Telegraaf.
pi_157538672
De islam is er altijd geweest, altijd kwaadaardig geweest maar het was altijd te behappen voor ons afweersysteem. Nu worden de aantallen zo groot dat het onbeheersbaar wordt.
pi_157538675
Mijn god, eerst dit en over 3 uur de intocht van Sinterklaas en ongetwijfeld irritante anti-pieten. Ik weet niet of mijn hart dit aan kan.
pi_157538676
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met het binnenhalen van honderdduizenden islamitische vluchtelingen kweek je nog meer van die "kansloosheid".

Maak je borst maar nat voor de geweldige toekomst die we tegemoet gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 november 2015 @ 09:00:30 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157538678
quote:
Met de vluchtelingen die jaren geleden Europa inkwamen. Dus met de huidige stroom vluchtelingen hebben we gelukkig nog jaren van dit soort ellende geïmporteerd. Want traag wifi kan al aanleiding zijn om boos te worden op het land dat je opvangt.
pi_157538679
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn god, eerst dit en over 3 uur de intocht van Sinterklaas en ongetwijfeld irritante anti-pieten. Ik weet niet of mijn hart dit aan kan.
The world has gone mad!
pi_157538681
quote:
Dan ga je op de grond liggen en huilen.

:W
  zaterdag 14 november 2015 @ 09:01:04 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_157538684
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:36 schreef star_gazer het volgende:
Nou daar gaan we weer dan! Incidentje?
Je moet wel heel dom zijn als je dit een incidentje noemt. Ik denk ook dat niemand dat zal doen.

Net als men in Syrisch grondgebied niet zal zeggen dat het een incidentje is als het westen weer eens bommen laat vallen op IS.

We zijn gewoon in een keiharde oorlog verwikkeld. Islamitische Staat tegen het vrije westen. Deze slag is van IS, laten we hopen dat wij de volgende hebben
Laffe huichelaar
pi_157538689
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Met het binnenhalen van honderdduizenden islamitische vluchtelingen kweek je nog meer van die "kansloosheid".

Maak je borst maar nat voor de geweldige toekomst die we tegemoet gaan.
Mwoah, voor terroristen hoef je niet zo bang te zijn, wel voor getraumatiseerde mensen, heb je in verleden ook gezien met de bosnische vluchtelingen, daar zaten behoorlijk wat verstoorde geesten tussen.
pi_157538691
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 09:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je moet wel heel dom zijn als je dit een incidentje noemt. Ik denk ook dat niemand dat zal doen.

Net als men in Syrisch grondgebied niet zal zeggen dat het een incidentje is als het westen weer eens bommen laat vallen op IS.

We zijn gewoon in een keiharde oorlog verwikkeld. Islamitische Staat tegen het vrije westen. Deze slag is van IS, laten we hopen dat wij de volgende hebben
Een oorlog waar we helemaal niks hebben te zoeken. We hebben er geen reet aan.

Maar lekker achter Amerika aan waggelen. _O_
pi_157538693
quote:

[..]

Ar-Raqqa nuken zou een mooie reactie zijn.
pi_157538697
quote:

[..]

IS, laat me niet lachen, stelt echt niets voor.
  zaterdag 14 november 2015 @ 09:02:53 #75
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_157538699
quote:
Dat zou wel het trieste van alles zijn, die anti-piet figuren die nog ff gaan rellen vandaag.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')