Dan hadden ze TOR ook al gekraakt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, als de NSA invloed kan uitoefenen bij Intel etc. zodat ze betere controle hebben op random key generators dan kan de NSA ook flink de tijd inkorten om berichten in AES256 te kraken
Hear hearquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:45 schreef JimmyManna het volgende:
Volgens Khalid Boulahrouz op twitter mocht men bij Pauw niet meteen zeggen dat het moslims waren. Misschien dacht onze topspeler zelf aan de ETA. Op twitter regent het weer van berichten van mensen die vooral heel boos omdat er naar moslims wordt gewezen. Het is maar net waar je boos om wordt.
Zelf wordt ik voornamelijk boos omdat het een aanval is op ons allemaal. Een stel bebaarde idioten schijnt te menen dat alles dat geen bebaarde idioot is dood moet. Allah zou dat wel willen. En omdat mensen menen dat Allah dat zou willen vrees ik dat een bebaarde idioot eerdaags met een Kalasjnikov de school van mijn dochter binnen wandelt.
Maar dat is geen flaw in AES, maar in de randsoftware, ekte bazen gebruiken natuurlijk randomisers die gebaseerd zijn op ruimtestralingquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, als de NSA invloed kan uitoefenen bij Intel etc. zodat ze betere controle hebben op random key generators dan kan de NSA ook flink de tijd inkorten om berichten in AES256 te kraken
Ik vraag me dan ook bij de NSA of ze wel waarschuwen als ze zo'n aanviel opgebouwd zien worden of denken, mwah europa, wel handig als die nog wat angst ingeboezemd krijgen zodat wij nog wat meer macht kunnen krijgen met nieuwe wetgevingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
TOR is gemaakt voor amerikaanse Defensiequote:Op zaterdag 14 november 2015 08:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan hadden ze TOR ook al gekraakt.
TOR is al meerdere keren ge-exploit. (Bijv de javascript exploit in Firefox een tijd geleden.) Je hoeft niet altijd direct de codering te krakenquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is dus in TOR browser, en niet in het Tor netwerk, hoewel daar ook wel 1 en ander mis aan isquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
TOR is al meerdere keren ge-exploit. (Bijv de javascript exploit in Firefox een tijd geleden.) Je hoeft niet altijd direct de codering te kraken
In hoevere zal de NSA zaken in Europa monitoren? Die zullen zich vooral op Amerika focussen en daarnaast, wie zegt dat de Fransen niet zijn ingelicht en daarna gewoon hebben gefaald.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook bij de NSA of ze wel waarschuwen als ze zo'n aanviel opgebouwd zien worden of denken, mwah europa, wel handig als die nog wat angst ingeboezemd krijgen zodat wij nog wat meer macht kunnen krijgen met nieuwe wetgevingen.
You sure?quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
TOR is gemaakt voor amerikaanse Defensie
Ja maar dat zijn exploits, die moet je maar net treffen. Als die er niet meer inzitten ben je uitgeluld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
TOR is al meerdere keren ge-exploit. (Bijv de javascript exploit in Firefox een tijd geleden.) Je hoeft niet altijd direct de codering te kraken
Leuke reacties daar iddquote:
quote:De Islaam zal nooit verliezen, na dit hele gebeuren zullen er weer een heleboel moslims bijkomen.
quote:Moge de Islam zegevieren .
quote:Die jongens hadden dit niet moeten doen. Nu zijn er een paar doodrust in vrede
quote:Ernstige zaak....
Maar hetgeen wat er in het Midden-Oosten is veroorzaakt is 1000x erger.
gewoon wat exit en tussennodes aanmaken. Succes verzekerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja je zit dus uiteindelijk met meerdere zwakke punten, je kan je berichten gaan encrypten maar als je linux/windows bakkie ook lek is heb je er niks aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is dus in TOR browser, en niet in het Tor netwerk, hoewel daar ook wel 1 en ander mis aan is
My Bad, ik dacht dat her voor het leger was gemaakt, maar ze maken er dus gebruik vanquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
You sure?
[..]
Ja maar dat zijn exploits, die moet je maar net treffen. Als die er niet meer inzitten ben je uitgeluld.
Moet je wel toevallig connecten via Entry > Middle > Exit. En die kans is zeer klein.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon wat exit en tussennodes aanmaken. Succes verzekerd.
Gewoon heel het netwerk volpompen met je eigen nodes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moet je wel toevallig connecten via Entry > Middle > Exit. En die kans is zeer klein.
Dat is altijd het probleem met encryptie, het is een middel, geen doel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja je zit dus uiteindelijk met meerdere zwakke punten, je kan je berichten gaan encrypten maar als je linux/windows bakkie ook lek is heb je er niks aan.
Hangt er van af met wie je contact hebt. Inlichtingendiensten zullen een heel netwerk hebben van mensen waarbij je direct geflagged zal worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:50 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij af, als ik nu een prepay sim koop en activeer in een bepaalde buurt hier in west en gelijk gebruik ga maak van een encrypted whatsapp alternatief, zullen er ook geen flags afgaan bij de Aivd?
Tunnel is een tunnel, als je t goed doet kunnen ze je telefoon tunnel niet onderscheiden van een VPN/SSH sessie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:50 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij af, als ik nu een prepay sim koop en activeer in een bepaalde buurt hier in west en gelijk gebruik ga maak van een encrypted whatsapp alternatief, zullen er ook geen flags afgaan bij de Aivd?
153 volgens cnnquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:49 schreef penny-wise het volgende:
Wat een nieuws om mee op te staan, 120 doden damn.....
Nee joh. Veel en veel meer. https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlogquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, er waren natuurlijk mensen die slechts krantjes distribueerden, maar als je kijkt naar het gewapende verzet, dan moet je denken aan enkele honderden, geen duizenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |