Olie, voor je baard.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:16 schreef tong80 het volgende:
Even serieus.....
Wat is baardolie ? Ha ha ha ha![]()
Achteraf zit het dan wel snor ?quote:
Het schijnt dat Depay best veel geld verdient daar in Engeland. Btw: wie is hier nu de azijnpisser dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:14 schreef tong80 het volgende:
Wat kostte het tasje van Depay ook al weer dat ie bij zich had afgelopen maandag ? 5000 euro ?
Noem me geen danquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het schijnt dat Depay best veel geld verdient daar in Engeland. Btw: wie is hier nu de azijnpisser dan?
Ja grappig. Maar ondertussen zit je te huilen op mensen die hier volgens jou azijnzeikers zijn en het enige wat je zelf doet is de generatie Cruijf ophemelen en de huidige afbranden. Ik geloof dat er hiervoor iets geldt met een pot en een ketel.quote:
Ik moest er even voor googelen maar zo'n shirtje kost dus ongeveer ¤ 170 he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Die gast gaat dus in dit soort autisten outfits naar de sportschool en dat kost nog een godsvermogen ook?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
quote:Op maandag 16 november 2015 23:21 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Ik moest er even voor googelen maar zo'n shirtje kost dus ongeveer ¤ 170 he.Als je het in de sportschool gebruikt krijg je er wel extragratis gepersonaliseerde zoutvlekken opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze die ook met een wolf erop?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Die gast gaat dus in dit soort autisten outfits naar de sportschool en dat kost nog een godsvermogen ook?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Op je twintigste nog bij je ouders wonen en al je geld verbrassen aan merkkleding om erbij te horenquote:Zoals merkenfreaks Thijs Klaasse (20) en Martijn Schot (20) uit Den Haag - beiden werkzaam in een winkel en wonend bij hun ouders.
Ik was de eerste die een topic over Messi opende op FOK!. Waar heb je het over ? Op m'n 50ste nog een Bergkamp-shirtje gekocht. Ik combineer oud-Hollandsche voetbalromantiek met de huidige realiteit.quote:Op maandag 16 november 2015 23:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja grappig. Maar ondertussen zit je te huilen op mensen die hier volgens jou azijnzeikers zijn en het enige wat je zelf doet is de generatie Cruijf ophemelen en de huidige afbranden. Ik geloof dat er hiervoor iets geldt met een pot en een ketel.
Die valsspelende homo ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben ze die ook met een wolf erop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |