En met welke oorlog had de moord op Theo van Gogh te maken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee. Wel aan Irak en Afghanistan.
Hoe zou jij een internationale 'oorlog' op een onzichtbare vijand willen defineren dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn. Dan had je de vraag dus niet hoeven te stellen.
Lijkt me niet heel moeilijk om zowel te maken als het in een container het land in te krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 07:04 schreef TLC het volgende:
Iemand is de laatste tijd erg druk geweest met het op grote schaal maken van zelfmoordvesten, lijkt me sterk dat ze dat buiten Frankrijk hebben gemaakt om het vervolgens het land in te smokkelen.
Heb je deels gelijk in, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar alles wordt wel direct gelinkt aan de acties van westerse landen in het Midden-Oosten. Waarom zijn de afgelopen decennia dan enkel de landen die actief hebben gevochten in het Midden-Oosten doelwit geweest van terroristisch acties? Dat maakt het niet juist, maar plaatst het wel in perspectief.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moslimextremisme is moslimextremisme.
WO3 als massale burgeroorlog in Europa zie ik nog wel gebeurenquote:Op zaterdag 14 november 2015 06:57 schreef brojo het volgende:
Wat nu? Lijkt mij een officieel begin van WOIII of zie ik de dingen niet in het juiste perspectief?
Dat zou erg riskant voor ze zijn om voortijdig betrapt te worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel moeilijk om zowel te maken als het in een container het land in te krijgen
Niet. Maar sinds het feit dat vandaag geen enkele Islam-criticus of karikaturist doelwit is geweest, is de link die je probeert te leggen irrelevant. Dit is een gerichte actie op willekeurige burgers in het licht van de ontwikkelingen in Syrie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En met welke oorlog had de moord op Theo van Gogh te maken?
Dat komt nog wel. Ten eerste staat Wilders niet goed op de kaart voor ons, ten tweede vinden ze Amsterdam ook niet zo tof, om obvious reasons.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je deels gelijk in, dat geef ik toe.
Zonde dat westerse landen zich laat slachtofferen door deel te nemen aan acties in het M.O.
Nogmaals, laat ze elkaar daar maar afmaken.
Toch grappig dat er geen IS terrorist voor Nederland gekozen heeft. Doen ook mee in het M.O.
Doen onze veiligheidsdiensten het dan zo goed? Of de Franse zo slecht?
In Amsterdam wil zelfs ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 07:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Ten eerste staat Wilders niet goed op de kaart voor ons, ten tweede vinden ze Amsterdam ook niet zo tof, om obvious reasons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Wat ik heb begrepen is dat er de afgelopen decennia talloze aanslagen in Nederland zijn verijdeld. Ik denk een mix van een Nederlandse veiligheidsdienst die er kort op zit en een goede intelligentie-infrastructuur heeft + het feit dat dergelijke groeperingen waarschijnlijk moeite hebben om hier een professionele netwerk op te zetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Zonde dat westerse landen zich laat slachtofferen door deel te nemen aan acties in het M.O.
Toch grappig dat er geen IS terrorist voor Nederland gekozen heeft. Doen ook mee in het M.O.
Doen onze veiligheidsdiensten het dan zo goed? Of de Franse zo slecht?
Doet NL op dezelfde schaal mee in het midden oosten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doen onze veiligheidsdiensten het dan zo goed? Of de Franse zo slecht
En hoe weet je dat zo goed? De aanslagen in Thailand, Australië, Canada, Egypte, Tunesië, vele Afrikaanse landen enz enz enz. Heeft vast allemaal met Syrië te maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet. Maar sinds het feit dat vandaag geen enkele Islam-criticus of karikaturist doelwit is geweest, is de link die je probeert te leggen irrelevant. Dit is een gerichte actie op willekeurige burgers in het licht van de ontwikkelingen in Syrie.
Jazeker. Zelfs zover dat de bommen op waren en ze moesten "lenen" bij andere deelnemende landen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doet NL op dezelfde schaal mee in het midden oosten?
'De aanslagen' is een abstract iets. Noem een specifiek aanslag en ik leg uit wat er precies aan ten grondslag ligt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:12 schreef Braindead2000 het volgende:
En hoe weet je dat zo goed? De aanslagen in Thailand, Australië, Canada, Egypte, Tunesië, vele Afrikaanse landen enz enz enz. Heeft vast allemaal met Syrië te maken.
Dan mogen we toch blij zijn dat we de dans tot op heden ontsprongen zijn en daar heb ik dan best een stukje privacy voor over om op te geven als dat de veiligheidsdiensten ten goede komt om dit soort misdaden te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat er de afgelopen decennia talloze aanslagen in Nederland zijn verijdeld. Ik denk een mix van een Nederlandse veiligheidsdienst die er kort op zit en een goede intelligentie-infrastructuur heeft + het feit dat dergelijke groeperingen waarschijnlijk moeite hebben om hier een professionele netwerk op te zetten.
Jij loopt ook gevaar als je zelf geen moslimradicaal bent. Maar dat schijn je niet te snappen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
'De aanslagen' is een abstract iets. Noem een specifiek aanslag en ik leg uit wat er precies aan ten grondslag ligt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jij loopt ook gevaar als je zelf geen moslimradicaal bent.
Misdaden is nog zacht uitgedrukt, mensonterende afslachtingen vind ik een betere term.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mogen we toch blij zijn dat we de dans tot op heden ontsprongen zijn en daar heb ik dan best een stukje privacy voor over om op te geven als dat de veiligheidsdiensten ten goede komt om dit soort misdaden te voorkomen.
Niet nodig. Ik hoef al die smoesjes niet te horen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
'De aanslagen' is een abstract iets. Noem een specifiek aanslag en ik leg uit wat er precies aan ten grondslag ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |