quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat de kans groter is dat extreemrechtse tokkies "wraak" gaan nemen dan dat er hier een aanslag gepleegd wordt, waarschijnlijk.
Wat moet Rutte zeggen danquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:35 schreef MMXMMX het volgende:
Ben erg benieuwd wanneer P Rutte wakker word en het land gaat toespreken voor een echte camera in plaats twitteren dat heel NL meeleeft van uit zijn slaapkamer![]()
Heb nog steeds geen regering medewerker in levende lijve zien reageren en ook de
televisie stations zijn inmiddels gaan slapen.
Op de NL TV is nu alleen nog teleshopping te zien lol
O O wat leven we mee voor een paar uurtjes van uit onze slaapkamer
Tientallen? Volgens mij staat de PVV op 38 zetels in de peilingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Er zijn wel tientallen rechts-extremistische tokkies in Nederland. Wat denk je, WWIII?
Klein toenmalig probleem in België ? Men had toen in Italië met de Rode Brigades die oa toppolitieker Aldo Moro vermoord hebben net hetzelfde voor, in Duitsland met de Rote Armee Fraction idem, in Engeland had je toen de schrik voor aanslagen van de IRA , in Spanje ontplofte er wel elke maand ergens een bom van de ETA ... En dan had je nog de playboy terrorist Carlos "De Jakhals" in heel Europa ook ...quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is qua ernst niet te vergelijken met wat er nu gebeurt. Het verhaal van Joost-mag-het-weten is een relatief klein toenmalig binnenlands probleem van België. Europa heeft met miljoenen moslims en migranten uit achterlijke culturen een gigantisch groot probleem.
En elke PVV-stemmer is een tokkie?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tientallen? Volgens mij staat de PVV op 38 zetels in de peilingen.
Jep. En behoorlijk rechts-extremistisch ook nog.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En elke PVV-stemmer is een tokkie?
yupquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En elke PVV-stemmer is een tokkie?
Grenzen dicht, om maar even te beginnen.quote:
jij ookquote:
Ik had het zeker niet over MET ZIJN ALLEN .quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt me juist goed. Wat heeft met z'n allen wakker blijven in vredesnaam voor zin?
Ooit bestond het fabeltje dat de PVV vooral laagopgeleiden trekt, inmiddels blijkt uit meerdere peilingen dat PVV-stemmers uit alle gelederen van de samenleving komen. Ook een groot deel hoogopgeleid en werkend.quote:
Dat gaat toch een tikkeltje te ver. Het is ook niet zo dat iedere moslim niet deugt of een extremist is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jep. En behoorlijk rechts-extremistisch ook nog.
95% van de banen waren toen simpele baantjes voor ongeschoolde analfabeten en als je niet ging werken dan had je geen eten. Je begrijpt toch wel dat de huidige immigratie andere gevolgen heeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat Nederland ervan profiteerde staat onomstotelijk vast. Er zal geen geschiedkundige zijn die eraan twijfelt dat Nederland groot is geworden door de immigratie van Sefardische Joden, protestante Vlamingen en ontheemde Duitsers.
Maar ik snap niet waarom we ze meteen zo moeten behandelen. Zullen vluchtelingen plots geen bijdrage meer leveren als we hen menselijk behandelen? Nou vooruit, we zullen niet zo snel vooruit gaan als toen we die verkapte slavendrijverij hadden, maar dat neem ik wel voor lief.
nou nouquote:
Ja t probleem is dat we dat helemaal niet kunnen hebben nu. Het bemoeilijkt onze situatie als je alleen al kijkt naar woonruimte is het een probleem. Zij krijgen voorrang daarop terwijl we al met een jarenlange wachtlijst bezig zijn op sociale huurwoningen. Verder kost het klauwen vol met geld en ik denk dat het zacht uitgedrukt is als ik zeg dat we niet in het geld omkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat Nederland ervan profiteerde staat onomstotelijk vast. Er zal geen geschiedkundige zijn die eraan twijfelt dat Nederland groot is geworden door de immigratie van Sefardische Joden, protestante Vlamingen en ontheemde Duitsers.
Maar ik snap niet waarom we ze meteen zo moeten behandelen. Zullen vluchtelingen plots geen bijdrage meer leveren als we hen menselijk behandelen? Nou vooruit, we zullen niet zo snel vooruit gaan als toen we die verkapte slavendrijverij hadden, maar dat neem ik wel voor lief.
Als je kijkt naar geweld, dan kunnen we nog wel even wat "linkse" acties gaan aanhalen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat de kans groter is dat extreemrechtse tokkies "wraak" gaan nemen dan dat er hier een aanslag gepleegd wordt, waarschijnlijk.
Tsja, ik denk dat IS'ers ook niet meer popie-jopie zijn in grote delen van Syrië momenteel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Grenzen dicht, om maar even te beginnen.
Reorganiseren, en kijken wat er allemaal in huis is gehaald.
Echte vluchtelingen die helemaal niks meer hebben en echt vermoord worden zodra ze een voet in hun eigen land zetten, zijn wat mij betreft welkom.
Maar mensen die hier komen en alleen maar klagen en dingen gaan eisen, die mogen om mij weer terug gaan naar land van herkomst.
Als je een rubberen meetlat gebruikt en de Nazi's naar de kant van extreem-links toebuicht wel ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is nog nooit een dode gevallen als gevolg van extreem-rechts.
Het aantal doden dankzij extreem-links is enorm.
Nou ja, de islam is een stuk minder uniform en coherent dan het PVV-gedachtegoed. Iedere moslim gelooft iets anders. Iedere PVV-er heeft naar Wilders te luisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gaat toch een tikkeltje te ver. Het is ook niet zo dat iedere moslim niet deugt of een extremist is.
Dat zijn ook geen vluchtelingen, maar oorlogszoekers. Daar zit geen enkel land op te wachten. Die dan maar aan syrie uitleveren, en dan zien ze daar maar wat ze ermee doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat IS'ers ook niet meer popie-jopie zijn in grote delen van Syrië momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |