Bewaar dat voor als de emoties wat bedaard zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet bedoeld als stroman slechts ter relativering.
Wat moet de popo in Nederland dan beveiligen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ondertussen in Nederland mogen we geen wapens hebben en beveiligd de politie liever asielzoekerscentra.
Oh dat doen ze ook sowieso wel. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ons hele politieapparaat nu rondom een AZC staat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik snap dat men azc's gaat beschermen, maar waarom niet ook wat meer moeite stoppen in het beschermen van het volk?
Dat kan 95% van de mensen op FOK! niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Haten, wat dacht je van realistisch nadenken?
Omdat acties uit wraak op ACZ's makkelijker te voorspellen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik snap dat men azc's gaat beschermen, maar waarom niet ook wat meer moeite stoppen in het beschermen van het volk?
Niet alleen op FOK!quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan 95% van de mensen op FOK! niet.
Haatzaaien? Kijk even naar Parijs, DAT is pas haatzaaien!quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed, deze halve topicreeks bestaat uit discriminatie en haatzaaiende uitlatingen.
Ik lig gewoon in bed joh. Niets aan de hand.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik heb geen last van emoties hoor dus dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bewaar dat voor als de emoties wat bedaard zijn.
het is maar wat je bevrijd noemt, bijna iedereen daarbinnen was afgeschoten.quote:
Bizar hequote:Op zaterdag 14 november 2015 02:20 schreef MPC60 het volgende:
Dat verhaal van die ooggetuige op CNN.
Anderen wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb geen last van emoties hoor dus dat hoeft niet.
Misschien elkaar niet gaan haten, maar die aanslagplegers bekijken als zeer gestoorde individuen en niet iedereen over 1 kam scheren. Dat groepje gebruikt 1 of andere (al dan niet verzonnen) religie als excuus. Snap dus niet waarom mensen elkaar hier gaan uitschelden. Gaat toch nergens overquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Er wordt al een beetje verhit gediscussieerd in het topic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat was het? Kan nu even niet kijken...quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:20 schreef MPC60 het volgende:
Dat verhaal van die ooggetuige op CNN.
Zal nog heel wat uurtjes bij de psychiater kosten wil je dat een beetje een plek kunnen geven..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
het is maar wat je bevrijd noemt, bijna iedereen daarbinnen was afgeschoten.
Hij verteld het ook zo koel.quote:
dank jequote:Op zaterdag 14 november 2015 02:07 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ziggo 503 of 504 digitaal en 24/25 analoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |