Niet alleen dat, het tegendeel is zelfs waar: http://www.scientias.nl/d(...)tieken-bewijzen-het/quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is al honderden jaren aan de gang.
Moslims helpen de wereld naar de klote maar veel wereldverbeteraars willen het helaas maar niet inzien...quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:04 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar de reacties mogen wat mij betreft met iets meer ratio gepost worden, al is dat misschien wat hoog gegrepen.
Zo nog uitzending RTLZquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:05 schreef Eenskijken het volgende:
nos is gestopt met de uitzending. morgenochtend meer
Buiten dat ziet ze er ook verdacht links uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die vrouw is de enige bron die ik heb zien langskomen. Niet heel geloofwaardig dus.
en cnn?quote:
Een deel van de moslims*quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Moslims helpen de wereld naar de klote maar veel wereldverbeteraars willen het helaas maar niet inzien...
Ik verbaas mij continu over het korte geheugen van de mensheid!quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:04 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Met inachtneming van de gebeurtenissen sinds Theo valt hier weinig op af te dingen. Het is wel jammer dat er nog veel verdwaalde mensen en Pechtolds hier in mee gaan.
Beargumenteer het dan. We leven op 1 aardbolletje in dit immens grote heelal en alles wat mensen lijken te kunnen doen, is elkaar afslachten..discrimineren of haten. Lekker bezig! Nu nog enkele bomaanslagen op moslims, dan weer moslims op westerlingen en dan nucleaire aanval en pas als mensen overal uitgestorven zijn, is iedereen happy geloof ik. Walgelijk.quote:
Ha, hoor ik hier De Correspondent weer vrolijk jodelen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet alleen dat, het tegendeel is zelfs waar: http://www.scientias.nl/d(...)tieken-bewijzen-het/
De mens spoort dan ook niet. De aarde is beter af zonder ons.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Beargumenteer het dan. We leven op 1 aardbolletje in dit immens grote heelal en alles wat mensen lijken te kunnen doen, is elkaar afslachten..discrimineren of haten. Lekker bezig! Nu nog enkele bomaanslagen op moslims, dan weer moslims op westerlingen en dan nucleaire aanval en pas als mensen overal uitgestorven zijn, is iedereen happy geloof ik. Walgelijk.
Dát dus!quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Beargumenteer het dan. We leven op 1 aardbolletje in dit immens grote heelal en alles wat mensen lijken te kunnen doen, is elkaar afslachten..discrimineren of haten. Lekker bezig! Nu nog enkele bomaanslagen op moslims, dan weer moslims op westerlingen en dan nucleaire aanval en pas als mensen overal uitgestorven zijn, is iedereen happy geloof ik. Walgelijk.
twitter:theawayfans twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:37:31Fans sing the French national anthem as they evacuate Stade de France, earlier. https://t.co/ZpJWSh1jVv (via @TSBible) reageer retweet
heb ziggoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |