Ik zeg alleen dat RTL zegt dat de politie zegt dat de media zegt... omdát RTL zegt dat de politie zegt dat de media zegt...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Dat zou van de omgekeerde wereld zijn, denk je niet?
Mensen zijn niet altijd uit op het beter maken van de wereld. Dat blijkt ook wel in dit topic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef ems. het volgende:
Ja jongens, ze hebben ze allemaal zelf gecreëerd die stinkamerikanen. Ik zou immers ook mezelf opblazen ten midden van zoveel mogelijk burgerslachtoffers uit wraak, want dat zou alles beter maken.
quote:
Nee, ik snap de verwarring omdat ze zich ook die naam aanmaten als dat opportuun was. Maar ISIS was toch echt een losstaande organisatie, sinds begin jaren '00. Ruim voor het aantreden van Obama.quote:
Vooralsnog blijft het op hetzelfde niveauquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef Perrin het volgende:
Zou ons terreurdreigings-niveau naar 'kritiek' gaan?
Frankrijk heeft nogal veel moslims.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Frankrijk is nogal actief in het buitenland.
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:23:07BELGIUM HAS CLOSED ITS BORDERS, EURONEWS SAYS reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, de kleurlingen lachen.
[ afbeelding ]
quote:
Bron?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Angst voor wraakacties op azc's
Bronnen bij de politie melden aan de NOS dat de NCTV en de korpsleiding politieagenten hebben opgeroepen om asielzoekerscentra extra scherp in de gaten te houden uit vrees voor wraakacties uit extreemrechtse hoek, en daarbij dat ze vooral op hun eigen veiligheid moeten letten.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef Scrummie het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:23:07BELGIUM HAS CLOSED ITS BORDERS, EURONEWS SAYS reageer retweet
Maar als ze uit Frankrijk komen, komen ze eerst door Brabant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik blijf dan ook op veilige afstand van het westen van nederland
Wijze woordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat hij stelt: omdat er een afkeer tegen deze groepen is gaan bepaalde debielen die ook tot die groepen behoren tot het uiterste.
Het klopt zeker ook dat dit soort aanvallen bijdragen aan die afkeer, maar realiseer je dat die aanslagen worden gepleegd door een kleine groep terroristen en dat meer afkeer tegen de groep als geheel de positie van die terroristen alleen maar versterkt. Het is zaak de nuance te houden en juist NIET een afkeer tegen die hele groep te ontwikkelen. Doe je dat wel heb je de strijd tegen terrorisme verloren, voor zo ver die strijd überhaupt niet louter verliezers kent.
Leuk allemaal, maar wel veel te laat!quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef Scrummie het volgende:
Als ze nou eindelijk eens de grenzen dichtgooien voor Afrikanen en moslims. Deze groepen horen hier niet thuis, brengen alleen ellende, geweld en kosten ons veel geld en onze cultuur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
Ik verwacht geen burgeroorlog. WEL verwacht ik dat Europa uit elkaar gaat donderen (Cameron gaf al een aantal dingen aan). Europa werkt gewoon niet, zeker nu met het vluchtelingenbeleid wat overal anders wordt toegepast. Ik verwacht binnen 10-20 jaar dat er geen EU meer is zoals hij er nu is.
Zou het?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik bedoelde dat niet sarcastisch als je dat denkt.quote:
Ik ben het niet oneens met je, maar dat is niet wat hij zegt. Jij hebt het over nuance. Hij zegt letterlijk "radicalisering komt van twee kanten". Tot zover nuance.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat hij stelt: omdat er een afkeer tegen deze groepen is gaan bepaalde debielen die ook tot die groepen behoren tot het uiterste.
Het klopt zeker ook dat dit soort aanvallen bijdragen aan die afkeer, maar realiseer je dat die aanslagen worden gepleegd door een kleine groep terroristen en dat meer afkeer tegen de groep als geheel de positie van die terroristen alleen maar versterkt. Het is zaak de nuance te houden en juist NIET een afkeer tegen die hele groep te ontwikkelen. Doe je dat wel heb je de strijd tegen terrorisme verloren, voor zo ver die strijd überhaupt niet louter verliezers kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |