Snap ik, maar waar ik op doel is dat wij ook niet braaf moeten willen zijn. Zij mogen tanks hebben, maar stel je voor dat je Amerika en Rusland bij elkaar zet (niet dat dit gaat gebeuren). Daar valt IS en al die rotzooi bij in het niet. Gewoon eens de vlam in de pan gooien, is wel een keer goedquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit legertje heeft ondertussen al tanks he.
En dit legertje verstopt zich goed en ook tussen onschuldigen. Laat kwam eruit onderzoeken vrij dat meer dan 80% met de nadruk op meer, aan onschuldige mensen gedood worden door westerse aanslagen.
Tsja, SS'ers maakten ook eerst SA'ers af.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En daar zitten geen moslims tussen?
twitter:NUnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:08:04Franse media: Tientallen doden in concertzaal Bataclan. https://t.co/8VpNQZp5u6 reageer retweet
Horen ze toch ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef MrRiot het volgende:
Die Mannschaft nog steeds in Stade de France
Goede timing wel.twitter:rickygervais twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:07:22Have a peaceful night. https://t.co/F8S7EXYk8r reageer retweet
Laatste keer dat iemand met dat idee kwam ontstond IS. Briljant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
Snap ik, maar waar ik op doel is dat wij ook niet braaf moeten willen zijn. Zij mogen tanks hebben, maar stel je voor dat je Amerika en Rusland bij elkaar zet (niet dat dit gaat gebeuren). Daar valt IS en al die rotzooi bij in het niet. Gewoon eens de vlam in de pan gooien, is wel een keer goed
Dat zij (dus de omgekomen/gewonde mensen) slachtoffer zijn heeft niets met hun religie te maken, snap je dat? Kap is met kapen van de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En daar zitten geen moslims tussen?
Bronquote:
Burgemeester van Parijs, zeer ondankbare taak ditquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Eenskijken het volgende:
burgemeester van parijs klinkt gedesillusioneerd en verslagen. Uiteraard. Bizar dit.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef glasshole het volgende:
Wat een chaos en ellende, ik ga nog ff naar de radio luisteren en dan lekker slapen...
Kan me voorstellen, wat moet je doen als redelijk mens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Eenskijken het volgende:
burgemeester van parijs klinkt gedesillusioneerd en verslagen. Uiteraard. Bizar dit.
Oh, ik hoor hier anders verschillende geluiden dat die mensen op moeten rotten. Mooi is dat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat zij (dus de omgekomen/gewonde mensen) slachtoffer zijn heeft niets met hun religie te maken, snap je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |