Het voorkomen van westerse slachtoffers is belangrijker. Laat die haalbaarden elkaar maar het leven zuur maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, slachtoffers zijn niet meer belangrijk. Oké.
Als het daar nou bij bleef.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:04 schreef glasshole het volgende:
Dit kan grote gevolgen hebben voor het EK in 2016
Dit legertje heeft ondertussen al tanks he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:04 schreef beknoptebijzin het volgende:
Hoezo pikken we het nog dat een legertje als IS zulke streken bij ons uithaald? Waar is de trots gebleven, laten we voor één keer als westers blok samen strijden en laten zien dat wij de sterkste zijn! Amerika en Europa samen, alles gebruiken tegen dit ongedierte, net zo gruwelijk als zij tegen ons. Hard tegen hard, het mag een keer.
Hebben die terroristen toch hun zin gekregenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ieder mens met een beetje verstand is nu bang. Waarom zou een Moslim dat niet moeten zijn?
Nogal logisch dat die grens afsluiten niet op nummer 1 staat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JorisNOS twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:03:37Onderweg naar Parijs. Geen enkele grenscontrole bij Lille. #grenzendicht https://t.co/ZDc6l0qtyb reageer retweet
Als slachtoffers in het algemeen worden voorkomen krijg je ook minder aanslagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het voorkomen van westerse slachtoffers is belangrijker.
Alsof je dat in een uurtje opzet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JorisNOS twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:03:37Onderweg naar Parijs. Geen enkele grenscontrole bij Lille. #grenzendicht https://t.co/ZDc6l0qtyb reageer retweet
Noodtoestand duurt standaard 10 dagen. En kan enkel verlengd worden door een wet. Korter kan wek. Geen idee als dat ook geldt voor de grenzen dan,quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit voor het Schengen verdrag gaat betekenen. Frankrijk zal niet zomaar weer de grenzen gaan openen lijkt mij.
"Haatbaarden" maken elkaar niet af. Extremisten maken onschuldigen af. Ook daar blazen ze elke dag vrouwen en kinderen op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het voorkomen van westerse slachtoffers is belangrijker. Laat die haalbaarden elkaar maar het leven zuur maken.
Gelukkig zien steeds meer wensdenkers en goedmensen dit ook.
Al de noodtoestand wordt opgeheven morgen dan gaan die gewoon weer open hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit voor het Schengen verdrag gaat betekenen. Frankrijk zal niet zomaar weer de grenzen gaan openen lijkt mij.
Waarom is RTL4 aan het invallen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Ingolstadt het volgende:
Beelden van het invalletje RTL 4!
Slachtoffers zijn die mensen die nu gewond, gedood of op een andere manier hier direct en indirect te maken mee hebben. Opbokken met je slachtoffersrollenkaping.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, slachtoffers zijn niet meer belangrijk. Oké.
quote:
Efficiënte grenscontrolesquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Houtenbeen het volgende:
35quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Confetti het volgende:
Het Franse AFP spreekt nu van tientallen doden in het theater in Parijs.
door Redactie NU.nl 1:04
Ik ben weliswaar pas 20 uur wakker, maar moet morgen weer werkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
ik ben al 22 uur wakker en wou vanavond eens vroeg naar bed gaan maar ik ben nu nog klaarwakker en denk dat ik vannocht ook geen oog dicht kan doen. Wat verschrikkelijk zeg
Wij moeten helaas hoe dan ook de ellende opruimen. Als we niet militair ingrijpen dan worden we wel overspoeld door miljoenen kanslozen die hun hand op komen houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het voorkomen van westerse slachtoffers is belangrijker. Laat die haalbaarden elkaar maar het leven zuur maken.
Gelukkig zien steeds meer wensdenkers en goedmensen dit ook.
alweer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:58 schreef LXIV het volgende:
Wilders roept Rutte op om de grenzen te sluiten, de Nederlandse bevolking te beschermen en te stoppen met wegkijken!
En daar zitten geen moslims tussen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Slachtoffers zijn die mensen die nu gewond, gedood of op een andere manier hier direct en indirect te maken mee hebben. Opbokken met je slachtoffersrollenkaping.
Werd gevraagd om niks uit te zenden of er van te melden. Beelden komen nu naar buitenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat media afstand moest houden?
Hopelijk ben je geen chirurgquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar pas 20 uur wakker, maar moet morgen weer werken
Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En daar zitten geen moslims tussen?
Omdat ze verslag doen over de aanslagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is RTL4 aan het invallen?
Snap ik, maar waar ik op doel is dat wij ook niet braaf moeten willen zijn. Zij mogen tanks hebben, maar stel je voor dat je Amerika en Rusland bij elkaar zet (niet dat dit gaat gebeuren). Daar valt IS en al die rotzooi bij in het niet. Gewoon eens de vlam in de pan gooien, is wel een keer goedquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit legertje heeft ondertussen al tanks he.
En dit legertje verstopt zich goed en ook tussen onschuldigen. Laat kwam eruit onderzoeken vrij dat meer dan 80% met de nadruk op meer, aan onschuldige mensen gedood worden door westerse aanslagen.
Tsja, SS'ers maakten ook eerst SA'ers af.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
twitter:NUnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:08:04Franse media: Tientallen doden in concertzaal Bataclan. https://t.co/8VpNQZp5u6 reageer retweet
Horen ze toch ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef MrRiot het volgende:
Die Mannschaft nog steeds in Stade de France
Goede timing wel.twitter:rickygervais twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:07:22Have a peaceful night. https://t.co/F8S7EXYk8r reageer retweet
Laatste keer dat iemand met dat idee kwam ontstond IS. Briljant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
Snap ik, maar waar ik op doel is dat wij ook niet braaf moeten willen zijn. Zij mogen tanks hebben, maar stel je voor dat je Amerika en Rusland bij elkaar zet (niet dat dit gaat gebeuren). Daar valt IS en al die rotzooi bij in het niet. Gewoon eens de vlam in de pan gooien, is wel een keer goed
Dat zij (dus de omgekomen/gewonde mensen) slachtoffer zijn heeft niets met hun religie te maken, snap je dat? Kap is met kapen van de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bronquote:
Burgemeester van Parijs, zeer ondankbare taak ditquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Eenskijken het volgende:
burgemeester van parijs klinkt gedesillusioneerd en verslagen. Uiteraard. Bizar dit.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef glasshole het volgende:
Wat een chaos en ellende, ik ga nog ff naar de radio luisteren en dan lekker slapen...
Kan me voorstellen, wat moet je doen als redelijk mens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Eenskijken het volgende:
burgemeester van parijs klinkt gedesillusioneerd en verslagen. Uiteraard. Bizar dit.
Oh, ik hoor hier anders verschillende geluiden dat die mensen op moeten rotten. Mooi is dat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat zij (dus de omgekomen/gewonde mensen) slachtoffer zijn heeft niets met hun religie te maken, snap je dat?
twitter:stevendejong twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:41:36Is #parijs een natuurramp? Nee, we zijn verantwoordelijk voor mensen die zich geen burger meer voelen - radicalisering komt van twee kanten. reageer retweet
Dit is een kankergezwel.. dat kun je niet met grof geweld uitroeien. Het zit tussen de bevolking in, en je kunt de goede 'cellen' niet van de kankercellen onderscheiden tot het te laat is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
Snap ik, maar waar ik op doel is dat wij ook niet braaf moeten willen zijn. Zij mogen tanks hebben, maar stel je voor dat je Amerika en Rusland bij elkaar zet (niet dat dit gaat gebeuren). Daar valt IS en al die rotzooi bij in het niet. Gewoon eens de vlam in de pan gooien, is wel een keer goed
is deputy mayor toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Burgemeester van Parijs, zeer ondankbare taak dit![]()
Wij doen al genoeg. Europa stuurt ook al genoeg "bommen en granaten" die kant op hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
Pas als het daders zijn moet de religie de boventoon voeren. Ik snap hetquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat zij (dus de omgekomen/gewonde mensen) slachtoffer zijn heeft niets met hun religie te maken, snap je dat? Kap is met kapen van de slachtofferrol.
Je weet dat IS ontstaan is toen we die tactiek ooit eens gingen uitproberen in Irak, toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
WTF..wat een debielquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
NRC redacteurtwitter:stevendejong twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:41:36Is #parijs een natuurramp? Nee, we zijn verantwoordelijk voor mensen die zich geen burger meer voelen - radicalisering komt van twee kanten. reageer retweet
Gewoon door gaan in het stramien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
NRC redacteurtwitter:stevendejong twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:41:36Is #parijs een natuurramp? Nee, we zijn verantwoordelijk voor mensen die zich geen burger meer voelen - radicalisering komt van twee kanten. reageer retweet
Burgemeester van Parijs is een vrouw, dus als dat een man is: ja.quote:
Ja, volkomen logisch ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pas als het daders zijn moet de religie de boventoon voeren. Ik snap het
Wat een idioot.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Locoquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Burgemeester van Parijs is een vrouw, dus als dat een man is: ja.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Vijandige Moslims moeten inderdaad oprotten en de 'gewone' Moslims moeten dit publiekelijk verafschuwen. Waarom zou je dat in hemelsnaam niet doen? Of vind je het stiekem wel best zo, wat er gebeurd in de straten van Parijs?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, ik hoor hier anders verschillende geluiden dat die mensen op moeten rotten. Mooi is dat.
Tuurlijk, het zal ook wel iets anders moeten dan het beeld dat ik schets. Maar hoe wil je dit probleem anders oplossen? Praten lukt niet, dus grof geschutquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laatste keer dat iemand met dat idee kwam ontstond IS. Briljant.
Nee, ISIS is ontstaan toen Obama besloot om die strijd eenzijdig te staken, zodat hij voor een paar miljard kon frauderen met een website voor gezondheidszorg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je weet dat IS ontstaan is toen we die tactiek ooit eens gingen uitproberen in Irak, toch?
mongooltjequote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Check @Conflicts op Twitterquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:11 schreef leolinedance het volgende:
hoe is het met dat kamp bij calais?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |