Mensen vergeten altijd dat mensen uit een oorlogsgebied getraumatiseerd zijn en dat zich dat ook vaak uit in het zelfde gedrag naar andere.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt de tientallen 'incidenten' in opvang centra over heel Europa gemist? Waar christenen bedreigd en vrouwen verkracht werden?
Wat is er genant aan? Je wil zeggen dat er géén weerstand ontstaat tegen alles wat met Islam te maken heeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, jaag de dramaqueen even uit je systeem en raap jezelf bij elkaar. Dit is genant.
dat horen we al uren,.... ooit raken ze toch op zou je zeggenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een voor een worden de gijzelaars doodgeschoten.
Wat zijn dat voor beelden? Op NOS zie je niet veel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef HighVolume het volgende:
[..]
idd.... ik vind dit echt zo enorm raar.bizar.eng. Normaal gesproken weet ik dit wel te relativeren maar nu totaal niet.
Duurt nog ruim 3 jaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Merkel is sowieso exit bij de volgende Duitse verkiezingen.
Ik leest anders op Twitter dat de band eruit is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Bandleden vermoord, overigen worden één voor één gedood.
Net of zoiets als dit niet ieder jaar wel eens gebeurt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef HighVolume het volgende:
[..]
idd.... ik vind dit echt zo enorm raar.bizar.eng. Normaal gesproken weet ik dit wel te relativeren maar nu totaal niet.
Dus is de stand eigenlijk Frankrijk - IS 2-60quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Frankrijk scoort er 2
IS minimaal 60
Eagles of Death Metal hoorde ik ergensquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Lang toiletbezoek ingelastquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Drankster het volgende:
Je zal maar zo'n noodnummer telefoniste zijn, instant kapot gaan nu.
Ik vertaal enkelquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik leest anders op Twitter dat de band eruit is.
De leden van de band die in bataclan speeldde, zijn allemaal gedood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
je ne parle pas de français, vertaling?
Dit schijnt de band zijn die afgelopen zomer vaak daar speelde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik leest anders op Twitter dat de band eruit is.
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat horen we al uren,.... ooit raken ze toch op zou je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |