Geen echte moslims?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heeft niets met de islam te maken, maar zeker wel met moslims...
Tyfus manquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben nog in Bataclan, 1e etage. Zwaargewond (..). Ze slachten iedereen, 1 voor 1, 1e etage snel!!!"
Dat doen ze in de naam van Allah.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat ik nooit begrijp is waarom die extremistische moslims dat doen.
Ze helpen hun zaak niet bepaald met dit soort aanslagen je weet nu al dat er per Frans slachtoffer er 1000 islamieten gaan sterven.
Die gaat denk ik nog stemmen krijgen van hoogopgeleiden en allochtonen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan gaat Wilders nog heel groot worden.
Dat is de bedoeling, ze willen zoveel mogelijk haat kweken zodat er meer mensen zich afkeren van het Westenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ze helpen hun zaak niet bepaald met dit soort aanslagen je weet nu al dat er per Frans slachtoffer er 1000 islamieten gaan sterven.
Hoezo? Met de aanslag op Charlie Hebdo hebben ze uiteindelijk ook hun zin gekregen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dit topicquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij zitten alle leden van FOK! in deze topic
https://www.facebook.com/ministerpresident/?ref=ts&fref=tsquote:Ik ben geschokt door het nieuws uit Parijs. De situatie is nog zeer onoverzichtelijk maar het is duidelijk dat er veel slachtoffers te betreuren zijn. Dat is werkelijk afschuwelijk en heel Nederland leeft met Frankrijk mee. Onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun nabestaanden. We volgen de situatie nauwlettend, ook via onze ambassade in Parijs, en de Fransen kunnen op onze steun rekenen. - MinPres
Over welke daden heeft ze het?!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze zijn aangekondigd:
[ afbeelding ]
Vertaal even wat er staat anders.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze zijn aangekondigd:
[ afbeelding ]
twitter:CNNFrancePR twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:35:59BREAKING - Nouvelles fusillades dans le quartier des Halles, au Louvre et au centre Pompidou reageer retweet
Misschien zijn het ook niet extremiste moslims die hier achter zitten...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
60 doden, 3 plekken, iemand riep Allahquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Eenskijken het volgende:
Jezus christus wat de fuck is er aan de hand?
Terroristen verliezen altijd. En toch blijven ze het doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is godverdomme ongehoord wat een linkse kut bende dat tering pauw ook isquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Ja hoor, het ontkennen begint al weer bij Pauw. Imam opgetrommeld: heeft niks met islam te maken.
English motherfucker, do you speak it?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef iBenny het volgende:
twitter:CNNFrancePR twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:35:59BREAKING - Nouvelles fusillades dans le quartier des Halles, au Louvre et au centre Pompidou reageer retweet
PARIS BRENNTquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Eenskijken het volgende:
Jezus christus wat de fuck is er aan de hand?
Die barbaren leven in 1370, terwijl wij wel in 2015 leven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Ja hoor, het ontkennen begint al weer bij Pauw. Imam opgetrommeld: heeft niks met islam te maken.
Waarom? Als zoiets op Facebook staat hoeft het nog niet echt te zijn.quote:
Onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt tijd dat de Moslimgemeenschap opstaat en laat merken dat ze dit niet pikken.
Wie zwijgt, stemt toe.
Dus benny vertelquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef iBenny het volgende:
Pauw is een links kut programmaquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Nieuwe schietpartijen, in de wijk Les Halles, het Louvre en het Centre Pompidouquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
English motherfucker, do you speak it?
Gelukkig heeft het programma niet zo veel kijkcijfers.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is godverdomme ongehoord wat een linkse kut bende dat tering pauw ook is
Wat doen de Franse veiligheidsdiensten eigenlijk, behalve om 13:30 al flessen wijnen open te trekken? Mon dieu.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef iBenny het volgende:
Nee, hij zegt nog, dat ze zo snel mogelijk het theater bestormen, er zijn binnen overlevenden. Ze slachten iedereen 1 per 1 af. gevlucht naar de 1e verdiepingquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben nog in Bataclan, 1e etage. Zwaargewond (..). Ze slachten iedereen, 1 voor 1, 1e etage snel!!!"
Zwijgen is iets anders dan geen inititatief tonen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt tijd dat de Moslimgemeenschap opstaat en laat merken dat ze dit niet pikken.
Wie zwijgt, stemt toe.
New shootings in the district of Les Halles, the Louvre and the Pompidou Centrequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
English motherfucker, do you speak it?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |