Dat was het punt niet, hij had een speciale troon laten maken waardoor hij de tour kon afronden:quote:Op zondag 15 november 2015 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
En dat dave nogsteeds slecht loopt.. (toch?)
Die rechter gitarist blijft gewoon staanquote:
quote:
Toffe foto!quote:Op zondag 15 november 2015 12:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat was het punt niet, hij had een speciale troon laten maken waardoor hij de tour kon afronden:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt door mijn man, vorige week in Amsterdam.
Ik denk dat ie in shock is.quote:Op zondag 15 november 2015 16:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die rechter gitarist blijft gewoon staan
Kyran en ik dus naar HMH op donderdag en Klokgebouw op zondag. Ik denk dat ik wel bewuster ga kijken waar de nooduitgangen zijn, maar verder gewoon genieten. Fuck IS!quote:Op zondag 15 november 2015 18:32 schreef MaJo het volgende:
zo richting Tivoli, eens kijken hoe dat voelt.
ik weer het maar Paradiso gisteren voelde toch even niet goed dus thuis geblevenquote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kyran en ik dus naar HMH op donderdag en Klokgebouw op zondag. Ik denk dat ik wel bewuster ga kijken waar de nooduitgangen zijn, maar verder gewoon genieten. Fuck IS!
Dat lijkt me sterk maar triest is het welquote:Op zondag 15 november 2015 20:53 schreef beantherio het volgende:
Het zal wel einde verhaal zijn voor de band. Wetende dat je aan de dood ontsnapt bent en er vervolgens meer dan 80 van je fans zijn omgebracht. Het is niet te bevatten.
kom ff hoi zeggen dan, bij beide shows. ik ben die met dat zwarte t-shirt.quote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
HMH: Nightwish, Klokgebouw: Epic Metal Fest.
quote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef Tokus het volgende:
kom ff hoi zeggen dan, bij beide shows. ik ben die met dat zwarte t-shirt.
of juist niet. "we laten ons niet kisten". Ik kende ze niet maar ik vind het best leuke muziek. Wie weet wordt dit juist hun doorbraak bij het grote publiek.quote:Op zondag 15 november 2015 20:53 schreef beantherio het volgende:
Het zal wel einde verhaal zijn voor de band. Wetende dat je aan de dood ontsnapt bent en er vervolgens meer dan 80 van je fans zijn omgebracht. Het is niet te bevatten.
Die band is allang doorgebroken bij het grote publiek.quote:Op maandag 16 november 2015 11:10 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
of juist niet. "we laten ons niet kisten". Ik kende ze niet maar ik vind het best leuke muziek. Wie weet wordt dit juist hun doorbraak bij het grote publiek.
Maar wat een trauma zullen die lui hebben.
Ik weet het niet hoor. We bekijken het van een afstand en ik denk dat het, als je er zo dicht op staat, er kneiterhard inhakt.quote:Op maandag 16 november 2015 11:10 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
of juist niet. "we laten ons niet kisten". Ik kende ze niet maar ik vind het best leuke muziek. Wie weet wordt dit juist hun doorbraak bij het grote publiek.
quote:Hello all-
Much has been said, as well as seen, on every media outlet about the events in Paris. Some of us were in attendance at the Le Bataclan, and the rest of our family, just blocks away on this night. We have been to Paris many, many times, and we’ve had some of the most amazing shows in this tremendously electric city.
With this being said, and with our deepest condolences, love and respect to everyone affected, and to all of us who share this planet, we must return home to our loved ones. We will return when appropriate.
For ticket holders, we will have more information soon, so please hang tight.
Until then, please never forget the power of gathering, and one of the most unbelievable feelings of all: that P.M.A.
With much love and respect,
Deftones
Die zouden de volgende dagen in Bataclan spelen. Dus wel logisch.quote:Op maandag 16 november 2015 14:21 schreef Kyran het volgende:
Lees net dat sommige bandleden van Deftones ook aanwezig waren tijdens het concert (waarschijnlijk wel backstage dan). Hebben nu ook hun tour afgezegd.
[..]
quote:Op maandag 16 november 2015 16:42 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]
Haunting picture shows joyous crowd waving and smiling as they enjoy Eagles Of Death Metal concert... just moments before 89 of them were murdered by ISIS gunmen
Achter de link zitten trouwens nog een paar foto's die er stevig inhakken.![]()
Meh ik gun de band erg veel. Maar dit moet niet de reden van nr. 1 hit zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 20:39 schreef Mryc het volgende:
Save A Prayer staat nr 1 in de NL iTunes lijst
https://twitter.com/eodmforno1/status/666336362157748224quote:Op maandag 16 november 2015 23:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Meh ik gun de band erg veel. Maar dit moet niet de reden van nr. 1 hit zijn.
Dat kan je de bnd eigenlijk ook niet aandoen.
quote:Op maandag 16 november 2015 16:42 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]
Haunting picture shows joyous crowd waving and smiling as they enjoy Eagles Of Death Metal concert... just moments before 89 of them were murdered by ISIS gunmen
Achter de link zitten trouwens nog een paar foto's die er stevig inhakken.![]()
Hoe is het gegaan bij Tivoli? Voor HMH en Klokgebouw hetzelfde mailtje gehad:quote:Op zondag 15 november 2015 18:32 schreef MaJo het volgende:
Zit echt steeds met Bataclan in mijn hoofdzo richting Tivoli, eens kijken hoe dat voelt.
quote:Extra beveiligingsmaatregelen
In verband met de gebeurtenissen in Parijs, hebben wij besloten om extra security maatregelen te treffen. Zo is het niet toegestaan om rugtassen en weekendtassen mee naar binnen te nemen. Handtassen mogen wel naar binnen.
Daarnaast wordt iedereen gefouilleerd en wordt er in alle handtassen gekeken. Dit kan leiden tot een langere wachtrij. Wij doen er alles aan om dit tot een minimum te beperken. Om de doorstroom zo snel mogelijk te laten verlopen, vragen we jullie vriendelijk om tassen thuis te laten en voor jullie begrip en medewerking rondom deze uitzonderlijke situatie.
Je bent ook wel een rare terrorist als je nu weer naar een concert gaat... omdat gek genoeg iedereen dat verwacht. Of mensen moeten als mij denken en daarom juist nog een keer naar een concert gaan omdat niemand dat verwacht..quote:Op woensdag 18 november 2015 22:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap dat ze extra alert zijn. Maar ik geloof niet dat die terroristen netjes met een kaartje naar binnen liepen met een kalasjnikov in een rugzakje. Dus of dat nou nut heeft deze maatregelen...
Ik denk dat je nog altijd meer schrik moet hebben als je de straat oversteekt Dan daar.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga vrijdag naar le guess who? in ondermeer tivoli de helling. Ga me niet bang laten maken...
quote:Beste bezoekers van Lamb of God en Children of Bodom,
Helaas wordt de show van vanavond in 013 gecanceld.
Door de aanslagen in Parijs die tevens plaatsvonden in een poppodium is de druk en stress op deze bands die in Europa spelen erg groot. Gecombineerd met de dreiging van terroristische aanslagen in Duitsland gisteren voelen beide bands een te grote druk om vanavond de performance te bieden die het publiek van ze gewend is. Dit heeft ze doen besluiten om de show te cancelen.
ik vond het wel heftig en was er veel mee bezig. Je voelde ook echt de spanning bij zowel publiek als band maar dat maakte het ook wel bijzonder. Niet echt veel gemerkt van extra beveiliging, dat loopt er altijd wel rond. Wel een mooie ode was dat ze tussen de bands de lampen in de kleur van de Franse vlag zettenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan bij Tivoli? Voor HMH en Klokgebouw hetzelfde mailtje gehad:
[..]
Idd plus dat er natuurlijk geen islamiet is die een "lamb of god" gaat bedreigenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 09:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd plus dat er natuurlijk geen islamiet is die een "lamb of god" gaat bedreigen
Enige band tot nu toe met een statement.quote:The first show of our European Tour was a magical evening filled with the universal language of music, goodwill and love. Those things will never be silenced - despite the deeply shocking events in Paris.
So, in solidarity with France, Europe, and the rest of the good, sane people of our world, we have no intention of cancelling our shows in France or anywhere else for that matter.
Defiance is vital in the face of such darkness.
Yours as ever,
Nightwish
Death Cab For Cutie speelde gewoon als een baasquote:Op donderdag 19 november 2015 09:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal wel meer bij Amerikaanse bands gebeuren lijkt me. Poesies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 10:48:23 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |