Reken daar maar wel op. Maar Rutte cs zullen het wel weer bagatelliseren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Spanky78 het volgende:
De shit hits the fan. Dit gaat ook flink reactie opleveren. Bijvoorbeeld dat mensen de grenzen nu echt dicht willen.
twitter:JeremyCliffe twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:08:44Reports from Bataclan: some escaped, describing pools of blood and attackers using pump-action shotgun against crowd inside reageer retweet
Neppolitici ja, Wilders met oplossing die haalbaar zijn neequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Infection het volgende:
Tja, je kunt wel lopen zeiken op Wilders, maar hij is wel de enige die er wat van zegt en aan wilt doen. Met al die andere neppolitici komen dit soort dingen nog veel vaker voor.
Jij woont op Schiermonnikoog....?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Toch zeker 7 als het niet 8 is
Je juicht dit zelfs toe? Ik bespeur weinig afkeur in je bericht.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goed, dit is nog maar het begin, er zullen nog wel vele aanslagen volgen.
Kan zomaar zijn dat hij binnenkort alleen kan gaan regeren. Zo groot gaat hij worden. Let op mijn woorden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef Drolflap het volgende:
Geert Wilders gaat de grootste worden, of ik er blij mee moet zijn weet ik niet
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JeremyCliffe twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:08:44Reports from Bataclan: some escaped, describing pools of blood and attackers using pump-action shotgun against crowd inside reageer retweet
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:13:44PARIS: 2 OR 3 HEAVILY ARMED SHOOTERS SHOOTING AT POLICE FORCES reageer retweet
Alsof je dit soort idioterie kunt voorkomen. Er lopen nu eenmaal gestoorde mutanten rond.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Infection het volgende:
Tja, je kunt wel lopen zeiken op Wilders, maar hij is wel de enige die er wat van zegt en aan wilt doen. Met al die andere neppolitici komen dit soort dingen nog veel vaker voor.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ook niet meer dan een constatering. Niet zozeer mijn standpunt.²
Euronewsquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef Revanches het volgende:
Waar zien mensen de live beelden van het stadion? Op ARD 54 en 950 niks te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |