Hoho, Veltman is er al inquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Blind wisselt nu pasrot toch op zeg
Doei.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef vincenzo78 het volgende:
Jaaaaaaaa!!!! Kevin de Bruyne België 22222
Blind moet eruit. Tenminste hadden we met Louis wel iemand die wist hoe je moest wisselen m.u.v. de wedstrijd tegen Argentinië.quote:
Omdat het best wel belangrijk is als trainer dat je serieus wordt genomen door mensen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
Blind lijkt mij geen domme man, hij is tactisch denk ik ook wel sterk. Maar waarom komt het er dan niet uit? Ik snap dat niet. Ook zijn jaar bij Ajax trouwens.
Hij heeft geen verstand van wissels.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
Blind lijkt mij geen domme man, hij is tactisch denk ik ook wel sterk. Maar waarom komt het er dan niet uit? Ik snap dat niet. Ook zijn jaar bij Ajax trouwens.
Cocu begint het langzaam te leren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft geen verstand van wissels.
Sorry?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
is goed calandquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Ik wil godverdomme darten zien stopt rtl7 ermee voorautovisie
Wil ik Bosnie - Ierland kijken maar daar kan je geen kut zien doormist
Dus nu maar dit antigenot opgezet
Allen zijn welkom hier.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
is gras groen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is er iemand op dit forum nog teleurgesteld als Wales zo 3-2 scoort?
Behoefte aan een streampje?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
doe eens normaal maartenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog best nuttig vermaak zo'n fok forum. Hoewel het niet eens zo'n slechte tweede helft is.
Nee ik wil gewoon lekker languit voor de tv liggen.quote:
maarten wat is jouw favoriete pizza?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo'n slechte tweede helft van Wales.
Als je tegen Wales voorkomt mag je het met 5 verdedigers nooit meer weggeven. Hebben we 2 keer gedaan, kortom kutploeg.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wales is een stug ploegje hoor. Ze zijn wel geplaatst voor het EK.
goede conclusie maartenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je tegen Wales voorkomt mag je het met 5 verdedigers nooit meer weggeven. Hebben we 2 keer gedaan, kortom kutploeg.
Trainen heeft met meer dingen te maken dan dat je redelijk intelligent bent en dat je ooit een goede speler was.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
Ja dat dus, topshowquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
NWS / 'Meerdere doden bij schietpartij in Parijs'
Incidentquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
NWS / 'Meerdere doden bij schietpartij in Parijs'
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je tegen Wales voorkomt mag je het met 5 verdedigers nooit meer weggeven. Hebben we 2 keer gedaan, kortom kutploeg.
Waar we nu zijnquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waar zouden we zijn zonder Robben.
Ja, maar die heeft al zijn geld in zijn teen zitten.quote:
In ieder geval niet in Frankrijkquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waar zouden we zijn zonder Robben.
Waar zijn de Japie Stammetjes van nu?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef Groby het volgende:
nederland heeft ongelooflijke schijt verdedigers echt waar
Dat zijn nog stekkiesquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waar zijn de Japie Stammetjes van nu?
Doei.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben geen hater, maar geniet wel van Bel-Ita...3-1 trouwens
oke vincenzo78, ''the rebirth'', hoe zquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben geen hater, maar geniet wel van Bel-Ita...3-1 trouwens
Waarom plaats jij altijdquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gretigheid van Dost is echt een genot.²
We zijn jullie zeer dankbaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer zo'n fantastisch jeugdproduct van PSV.
Kort maar krachtig!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee Krul deed lang mee op het WK
Omdat de rest het niet kan.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die anderen kunnen niets dus dan moet hij wel.
hapquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt raar idd als je daardoor al 2 hebt gemaakt.
Valt mee gelukkig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een paar goals en een kutwedstrijd bedoel je
1quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt raar idd als je daardoor al 2 hebt gemaakt.
Pandabeer?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar dan post hij een plaatje van een beer met hap hap erop
Klasse pikquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jullie herinneren mijn voorspelling? 3 minuten extra tijd is alvast uitgekomen.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:34:49#BREAKING Multiple attacks in Paris, at least 18 dead, police say reageer retweet
18 alquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:34:49#BREAKING Multiple attacks in Paris, at least 18 dead, police say reageer retweet
Niet in de fucking blessuretijd van Wales-Nederland!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
En van Ajax, en er zitten ook teveel Feyenoorders in de selectiequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Almerian het volgende:
[..]
Het is omdat die zo van (ex) PSV-ers etc. houdt.
Wtfquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk je geen Pauw?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
München is blij
Nederland is blij behalve amsterdam omdat blessa
Parijs is niet blij
tot zover, tot morgen!
Sophie Hilbrandquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand
Elle Bandita
Ryanne van Dorst
Frits Barend
René Pals
Marijn Frank
twitter:pauwnl twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:25:58In een restaurant in het centrum van Parijs zijn meerdere doden gevallen. We bespreken de situatie zo in #Pauw https://t.co/InQNdvr3I3 reageer retweet
Toch is hij te gast, of is het een video verbindingquote:
Dan zou Nederland geen pingel krijgen omdat het spel dan anders is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe zou het zijn geweest als Wales met Bale had gespeeld?
- Gedraag je eens, man -quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga pauw kijken op aanraden van Coco
Van een hakken over de sloot wedstrijd tegen fuckin' Wales kan ik per definitie niet genieten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een baas die Robben. Nog steeds aan het nagenieten hier.
Ik ook niet hoor. Maar van Robben wel. Gewoon meteen er weer staan, respect.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van een hakken over de sloot wedstrijd tegen fuckin' Wales kan ik per definitie niet genieten.
Klopt, het is verder pure stront. Promes 0 creativiteit, Clasie 0 creativiteit, Dost 0 creativiteit. Als je met dat soort spelers de oorlog moet winnen, dan win je nog niet van Moldavië.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:05 schreef Pedroso het volgende:
Dit geeft tevens het niveau aan van het Nederlandse voetbal, als Robben en Sneijder er niet bij zijn of hun dag niet hebben dan blijft er weinig over.
Geldt ook voor Zweden & Zlatan, Portugal & Cristiano Ronaldo, Wales & Bale, Polen & Lewandowskiquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:05 schreef Pedroso het volgende:
Dit geeft tevens het niveau aan van het Nederlandse voetbal, als Robben en Sneijder er niet bij zijn of hun dag niet hebben dan blijft er weinig over.
Toch winnen wij met onze toppers maar heel nipt van Wales zonder hun toppers. En eerlijk gezegd schat ik al die landen die je verder noemt zonder hun topspelers nog altijd sterker in dan dit Oranje met Robben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geldt ook voor Zweden & Zlatan, Portugal & Cristiano Ronaldo, Wales & Bale, Polen & Lewandowski
EK mischien ook welquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsland - Nederland staat op losse schroeven.
Kun je wel vanuit gaan dat het niet doorgaat, ze laten het aan de spelers zelf afhangen. Denk niet dat die veel zin hebben om te voetballen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsland - Nederland staat op losse schroeven.
Dat zal ongetwijfeld ook wel een doelwit zijn, gaat bijna onmogelijk worden om alle stadions voor 100% te bewaken. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.quote:
Scheelt ook weer een genadeloze slachtpartij op het voetbalveldquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kun je wel vanuit gaan dat het niet doorgaat, ze laten het aan de spelers zelf afhangen. Denk niet dat die veel zin hebben om te voetballen.
Dat wordt elk groot voetbaltoernooi gedacht en bij elke Olympische spelen. Ook bij de Superbowl en zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook wel een doelwit zijn, gaat bijna onmogelijk worden om alle stadions voor 100% te bewaken. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
http://www.dfb.de/news/de(...)rgrund-tritt-134986/quote:Dann wurden drei Entscheidungen gefällt. Zunächst die, dass die Mannschaft nicht ins Hotel zurückkehren wird. Bis zum Morgen blieb das Team im Stadion, Matratzen wurden geholt, ein paar Spieler ruhten sich aus, viele andere brachten ihre Gedanken im Gespräch zum Ausdruck. Die zweite Entscheidung war die, dass die Mannschaft am Samstag die französische Hauptstadt verlassen wird. Die dritte war die, dass das DFB-Team nicht nach Hannover reisen wird, wo für Dienstag (ab 20.45 Uhr) das Länderspiel gegen die Niederlande angesetzt ist.
Tot ze een keer wel zo denken. Als het ze lukt om op zo'n groot prestigieus project van de Fransen een aanslag te plegen dan zijn dat bonuspunten voor IS en cs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat wordt elk groot voetbaltoernooi gedacht en bij elke Olympische spelen. Ook bij de Superbowl en zo.
Veel te voorspelbaar, zo denken die terroristen niet.
Want? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 15 november 2015 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia in Oranje is opeens werkelijkheid.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Gijscoman het volgende:
Wedstrijd gaat niet door:
[..]
http://www.dfb.de/news/de(...)rgrund-tritt-134986/
Duitsland gaat niet naar Hannover en om alleen NL daar te laten spelen zonder tegenstander is ook weer zo lullig.
Fijn, 2 verschillende antwoordenquote:Op zondag 15 november 2015 12:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Want? Heb ik iets gemist?
On-topic. De wedstrijd zal dinsdag wel doorgaan lijkt me. De Duitse Bond heeft straks al aangekondigd dat het wat hun betreft doorgaat. En we moeten nu natuurlijk ook weer niet doen alsof de Duitse spelers de meest traumatische gebeurtenis ooit hebben meegemaakt. Dat geldt dan namelijk ook voor de andere 2,5 miljoen mensen in Parijs.
Lijkt me dat het gewoon doorgaat.
Van wanneer is dat artikel? Volgens mij is het citaat een beetje uit z'n verband gerukt. (zie nergens dat het niet doorgaat, mijn Duits is daar goed genoeg voor)quote:Op zondag 15 november 2015 15:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Fijn, 2 verschillende antwoorden
Het is om te gieren. Hoewel ik in Locadia overigens wel heel veel potentie zie, de meeste potentie van alle Nederlandse spitsen. Hij is pas 21, een stuk jonger dan De Jong en Dost. Is volmaakt tweebenig, heeft een goed schot en kan goed koppen. Kortom, alle kenmerken van een potentiële topspits.quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Locadia dus de voorkeur boven van Persie
Hahahahahaquote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is om te gieren. Hoewel ik in Locadia overigens wel heel veel potentie zie, de meeste potentie van alle Nederlandse spitsen. Hij is pas 21, een stuk jonger dan De Jong en Dost. Is volmaakt tweebenig, heeft een goed schot en kan goed koppen. Kortom, alle kenmerken van een potentiële topspits.
Terecht. Van Persie is 33 als de WK-kwalificatie voor 2018 gaat beginnen. Hij is nu al twee jaar aan het aftakelen, dus die beunhaas heeft geen enkele waarde voor het Nederlands elftal.quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Locadia dus de voorkeur boven van Persie
Daar ben ik het dus ook niet helemaal mee eens. Je moet gewoon de spelers oproepen die op dit moment het beste zijn. Op dit moment is Van Persie nog steeds beter dan De Jong, Dost en Locadia dus roep je hem op. Het blijft een speler die met een krullend afstandsschot, een keiharde volley of een prachtige kopbal wedstrijden kan beslissen voor je. Dinsdag komen we er hoogstwaarschijnlijk nauwelijks aan te pas, dan heb je niets aan 16-meterspitsen maar veel meer aan een meevoetballende spits. Van Persie zou daarbij goed van pas kunnen komen, want Sneijder kan het natuurlijk ook niet allemaal in zijn eentje aan.quote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef bascross het volgende:
[..]
Terecht. Van Persie is 33 als de WK-kwalificatie voor 2018 gaat beginnen. Hij is nu al twee jaar aan het aftakelen, dus die beunhaas heeft geen enkele waarde voor het Nederlands elftal.
Wedstrijd gaat wel doorquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Gijscoman het volgende:
Wedstrijd gaat niet door:
[..]
http://www.dfb.de/news/de(...)rgrund-tritt-134986/
Duitsland gaat niet naar Hannover en om alleen NL daar te laten spelen zonder tegenstander is ook weer zo lullig.
Hier ben ik het mee eens als het ergens omgaat. Tot september 2016 spelen wij geen enkele wedstrijd meer die ergens omgaat, dus daarom mag Van Persie van mij lekker wegblijven. Ik vind het trouwens ook een irritante vlegel, dus dat is ook een goede reden om hem niet op te roepen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus ook niet helemaal mee eens. Je moet gewoon de spelers oproepen die op dit moment het beste zijn. Op dit moment is Van Persie nog steeds beter dan De Jong, Dost en Locadia dus roep je hem op.
Maar wil je dan weer met 3-0 of 4-0 de bietenbrug opgaan tegen Duitsland zoals de laatste keer:quote:Op zondag 15 november 2015 15:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens als het ergens omgaat. Tot september 2016 spelen wij geen enkele wedstrijd meer die ergens omgaat, dus daarom mag Van Persie van mij lekker wegblijven. Ik vind het trouwens ook een irritante vlegel, dus dat is ook een goede reden om hem niet op te roepen.
Met Van Persie wordt het ook 3 of 4-0. De enige die we missen is Robben.quote:Op zondag 15 november 2015 15:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar wil je dan weer met 3-0 of 4-0 de bietenbrug opgaan tegen Duitsland zoals de laatste keer:
Ook toen speelde oranje zonder Robben en Van Persie en ook toen kregen we 0 kansen en werden we totaal weggespeeld. Ik vind een wedstrijd tegen Duitsland toch wel een wedstrijd die ergens om gaat.
Ik let er zelf altijd op hoe spitsen hun doelpunten maken. Tuurlijk mogen er intikkertjes tussenzitten, maar de echte spitsen maken toch ook veel mooie en moeilijke doelpunten. Ik vond Makaay en Hasselbaink in die zin altijd geweldige spitsen. Keihard schot, tweebenig, goede koppers etcetera. Bij Van Nistelrooij had ik altijd het idee dat het meer een intikkerspits is, hoewel die ook wel mooie goals heeft gemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zou Locadia direct opstellen
[..]
Klopt toch?
Dit is ook een reactie van redelijk kort na de gebeurtenissen in Parijs. Er stond dat het team niet naar Hannover zou reizen. Of DFB is van gedachte veranderd, of, waarschijnlijker, ik heb iets te snel geconcludeerd. Het feit dat het team niet direct naar Hannover reist en uit elkaar gaat richting familie, betekent niet dat ze niet in een later stadium weer bij elkaar gaan komen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wedstrijd gaat wel door
http://nos.nl/artikel/206(...)sland-gaat-door.html
Wat zijn onze kansen denk je?quote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook een reactie van redelijk kort na de gebeurtenissen in Parijs. Er stond dat het team niet naar Hannover zou reizen. Of DFB is van gedachte veranderd, of, waarschijnlijker, ik heb iets te snel geconcludeerd. Het feit dat het team niet direct naar Hannover reist en uit elkaar gaat richting familie, betekent niet dat ze niet in een later stadium weer bij elkaar gaan komen.
Enfin, mooi dat de wedstrijd doorgaat!
We spelen waarschijnlijk weer 5-3-2 maar dan zonder Robben. Dat is natuurlijk een wereld van verschil, met Robben had je zelfs nog een goede kans om te winnen gehad. Nu speel je waarschijnlijk met 5 matige verdedigers. Sneijder, Wijnaldum en Clasie op het middenveld (het gaat nog, maar top is het zeker niet) en dan Dost en Depay voorin. (of zoiets)quote:Op zondag 15 november 2015 16:00 schreef Rickertman96 het volgende:
Duitsland is sinds het WK ook kut hoor, vallen vaak ook tegen. Natuurlijk nog steeds beter dan Oranje en verwacht wel dat ze gaan winnen, maar niet met 3-0/4-0.
EK2012 vergeten?quote:Op zondag 15 november 2015 15:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar wil je dan weer met 3-0 of 4-0 de bietenbrug opgaan tegen Duitsland zoals de laatste keer:
Totaal ander type speler natuurlijk, maar beide aanvallers die een marginale rol spelen bij een top 3 ploeg in de Eredivisie.quote:
Welke toppers doen er nog wel mee bij de Duitsers? (als we 1 doelpuntje maken ben ik al dik tevreden)quote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Rickertman96 het volgende:
Ohne Bastian Schweinsteiger (31, Foto) und fünf weitere Akteure wird Joachim Löw den Test gegen die Niederlande (Dienstag) bestreiten. Neben dem Kapitän gehören laut DFB auch Lukas Podolski, Manuel Neuer, Jerome Boateng, Jonas Hector und Leroy Sané nicht zum Kader.
Zal gewoon een kut pot worden dus
Muller en Hummels.. de rest zegt me allemaal weinigquote:Op zondag 15 november 2015 17:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Welke toppers doen er nog wel mee bij de Duitsers? (als we 1 doelpuntje maken ben ik al dik tevreden)
Was Lens geen optie? Speelt weliswaar bij de nummer laatst in de BPL, maar toch aardig wat interlands in Oranje en wekelijks in de basis bij zijn club.quote:Op zondag 15 november 2015 17:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Totaal ander type speler natuurlijk, maar beide aanvallers die een marginale rol spelen bij een top 3 ploeg in de Eredivisie.
Wie had jij opgeroepen dan?
In dat geval is er wellicht nog wel wat te halen. Dost kan een doelpuntje maken en Sneijder is altijd nog wel goed voor 1 of 2 creatieve ingevingen per wedstrijd.quote:Op zondag 15 november 2015 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Muller en Hummels.. de rest zegt me allemaal weinig
De laatste 2 wedstrijden bleef Lens telkens 90 minuten op de bank bij Sunderland.quote:Op zondag 15 november 2015 18:03 schreef iPat het volgende:
[..]
Was Lens geen optie? Speelt weliswaar bij de nummer laatst in de BPL, maar toch aardig wat interlands in Oranje en wekelijks in de basis bij zijn club.
Het is allemaal niet veel natuurlijk. Heeft Promes weleens een bal fatsoenlijk geraakt in Oranje? Ik zou dan inderdaad nog liever voor Lens gaan, heeft in ieder geval al een paar redelijk belangrijke doelpuntjes voor Oranje gemaakt. Maarja, dat is ook al weer een paar jaar geleden.quote:Op zondag 15 november 2015 18:03 schreef iPat het volgende:
[..]
Was Lens geen optie? Speelt weliswaar bij de nummer laatst in de BPL, maar toch aardig wat interlands in Oranje en wekelijks in de basis bij zijn club.
Lens zit bij Sunderland op de bank, Locadia speelt bij PSV en laat daar zien in vorm te zijn. Ook in de topwedstrijden.quote:Op zondag 15 november 2015 18:03 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik Locadia een potentiële topspits vind. De enige spits waar ik heel veel vertrouwen in heb voor de komende jaren. Maar een links of rechtsbuiten is het natuurlijk niet.quote:Op zondag 15 november 2015 18:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lens zit bij Sunderland op de bank, Locadia speelt bij PSV en laat daar zien in vorm te zijn. Ook in de topwedstrijden.
Natuurlijk is Locadia geen topmateriaal, maar Seam hierboven moest er zo hard om lachen dat ik vermoed dat zijn clubvoorkeuren zijn beoordelingsvermogen doen vervagen. Ik zie namelijk op dit moment verrekte weinig alternatieven voor Locadia. Wat natuurlijk al erg genoeg is.
Nee, maar als je 5-3-2 speelt, dan heb je ook geen 2 buitenspelers in je basisopstelling nodig.quote:Op zondag 15 november 2015 18:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik Locadia een potentiële topspits vind. De enige spits waar ik heel veel vertrouwen in heb voor de komende jaren. Maar een links of rechtsbuiten is het natuurlijk niet.
Is dat zo ja? Dus jij zou hem opstellen als aanvaller? Ik zou toch voor Huntelaar en Depay gaan als aanvallers denk ik.quote:Op zondag 15 november 2015 18:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar als je 5-3-2 speelt, dan heb je ook geen 2 buitenspelers in je basisopstelling nodig.
Bij Psv rendeert hij ook alleen maar als hij naar binnen komt.
Waar zeg ik dat ik vind dat hij basis moet staan? Ik zou ook kiezen voor een echte spits en iemand die het breed houdt of daar omheen beweegt. En dan is Locadigod standin voor de echte spits.quote:Op zondag 15 november 2015 18:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Dus jij zou hem opstellen als aanvaller? Ik zou toch voor Huntelaar en Depay gaan als aanvallers denk ik.
Mee eens ja. Je kunt nog veel kanten op. Maar ik zou dan toch Huntelaar en Depay opstellen. Al deed Dost het niet eens zo slecht afgelopen vrijdag. (mooie pass bij de 2-3)quote:Op zondag 15 november 2015 22:02 schreef Ferdii het volgende:
Ik zou gewoon met 2 spitsen Robben en Huntelaar/dost spelen. Depay/locadia kan je inzetten waar nodig. Meer snelheid nodig voorin? Depay er inHuntelaar eruit. Loop je tegen een muur? Dost + Huntelaar samen met Robben een vrije rol etc
Tegen Duitsland depay en Robben wisselen omdat Robben niet speelt.
Ja klopt inderdaad, zo zou ik het ook doen. (ik zei trouwens ook nergens dat jij zei dat hij basis moet staanquote:Op zondag 15 november 2015 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik vind dat hij basis moet staan? Ik zou ook kiezen voor een echte spits en iemand die het breed houdt of daar omheen beweegt. En dan is Locadigod standin voor de echte spits.
Man man man. Wat een kutwedstrijd wordt dit weer. Hopelijk doen de Duitsers een beetje rustig aan morgen ivm die aanslagen in Parijs.quote:
Wordt waarschijnlijk een oersaai potje wat Duitsland met 1-0 of 2-0 wint. Maar als ik Blind en Löw hoor op hun persconferenties lijkt het er bijna op alsof we de bal alleen maar gaan terugspelen op de keeper als teken van vriendschap. (sorry, ik blijf vinden dat deze wedstrijd werkelijk niets met die aanslagen te maken heeft)quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:48 schreef KingRoland het volgende:
haha dit gaat een mooie pot worden. Oranje mag van geluk spreken dat Duitsland niet op volle kracht speelt.
4-0 makkie.
Wat ik ervan hoor is dat de Duitsers nog wat goed te maken hebben en vooral na die aanslagen maar dat gaat idd geen effect hebben op de wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk een oersaai potje wat Duitsland met 1-0 of 2-0 wint. Maar als ik Blind en Löw hoor op hun persconferenties lijkt het er bijna op alsof we de bal alleen maar gaan terugspelen op de keeper als teken van vriendschap. (sorry, ik blijf vinden dat deze wedstrijd werkelijk niets met die aanslagen te maken heeft)
? Löw verklaarde zelf tijdens de persconferentie dat het resultaat er totaal niet toe deed. Lijkt me sterk dat die gasten vol gas gaan. Zou kunnen hoor, maar lijkt mij niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat ik ervan hoor is dat de Duitsers nog wat goed te maken hebben en vooral na die aanslagen.
De wedstrijd van Frankrijk ja maar na die wedstrijd hebben ze nog wat recht te zetten. Als je eerdere persconferenties van Löw hebt gezien zul je zien dat hij altijd zulke teksten roept en later gewoon vol de 100% geeft.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
? Löw verklaarde zelf tijdens de persconferentie dat het resultaat er totaal niet toe deed. Lijkt me sterk dat die gasten vol gas gaan. Zou kunnen hoor, maar lijkt mij niet waarschijnlijk.
We gaan het zien, zou inderdaad best een fiasco kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De wedstrijd van Frankrijk ja maar na die wedstrijd hebben ze nog wat recht te zetten. Als je eerdere persconferenties van Löw hebt gezien zul je zien dat hij altijd zulke teksten roept en later met grote cijfers wint.
Ze spelen thuis dus ik ga ervan uit dat ze wel moeten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We gaan het zien, zou inderdaad best een fiasco kunnen worden.
Jaja, ik weet hetquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze spelen thuis dus ik ga ervan uit dat ze wel moeten.
De wedstrijd wordt vandaag gespeeld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hetMaar je weet maar nooit. Alleen het resultaat telt morgen.
Het centrum waarmee we de halve finale WK haalde was nauwelijks beter hoor, die hielden elkaar ook alleen maar overeind omdat ze met zijn drieen waren.quote:
7-1, voor de vormquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:48 schreef KingRoland het volgende:
haha dit gaat een mooie pot worden. Oranje mag van geluk spreken dat Duitsland niet op volle kracht speelt.
Duitsland C - Oranje
4-0
Ik hoop op een 7-0. Oranje heeft nog een grote pak slaag nodig.
Nee, Dost als diepste spits.quote:Op zondag 15 november 2015 18:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Dus jij zou hem opstellen als aanvaller? Ik zou toch voor Huntelaar en Depay gaan als aanvallers denk ik.
Dost is me meegevallen de laatste paar wedstrijden. Ik blijf het technisch gezien een houthakker vinden die nog nooit een mooie goal heeft gescoord, maar toch was hij uitstekend tegen Tsjechië en Wales. Tegen Tsjechië elk luchtduel gewonnen, tegen Wales een goal en een assist. Hij moet inderdaad het voordeel van de twijfel krijgen. Dus inderdaad Dost en Depay ja, en toch hopen dat Depay voor het eerst in 10 jaar weer eens een goal maakt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:15 schreef Snackman het volgende:
[..]
Nee, Dost als diepste spits.
Om Huntelaar te gebruiken moet je domineren en daardoor regelmatig in de 16 van de tegenstander op duiken.
Dost is naast een spits ook een aanspeelpunt, Depay moet de rol van Robben overnemen.
Verder moet het 5-3-2 blijven.
En gisteren verloren we nog 7-0? Overigens denk ik dat als het 3-0 wordt Löw tegen zijn spelers zegt dat ze wel rustig aan moeten doen. Die gaat ze echt niet aanmoedigen om 8-0 te winnen ofzo.quote:
Ik heb mijn mening laten doen veranderen in een 7-1(Vasion). Het is bijna onmogelijk om van dit Duitsland B uit te winnen. Al hebben wij volgens de statistieken een voordeel, zegt nog steeds niets.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
En gisteren verloren we nog 7-0? Overigens denk ik dat als het 3-0 wordt Löw tegen zijn spelers zegt dat ze wel rustig aan moeten doen. Die gaat ze echt niet aanmoedigen om 8-0 te winnen ofzo.
Welke statistieken?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening laten doen veranderen in een 7-1(Vasion). Het is bijna onmogelijk om van dit Duitsland B uit te winnen. Al hebben wij volgens de statistieken een voordeel, zegt nog steeds niets.
Het Nederlands elftal verloor nog nooit op bezoek bij de regerend wereldkampioen (W1, G3).quote:
Tsja..quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal verloor nog nooit op bezoek bij de regerend wereldkampioen (W1, G3).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |