Hoho, Veltman is er al inquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Blind wisselt nu pasrot toch op zeg
Doei.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef vincenzo78 het volgende:
Jaaaaaaaa!!!! Kevin de Bruyne België 22222
Blind moet eruit. Tenminste hadden we met Louis wel iemand die wist hoe je moest wisselen m.u.v. de wedstrijd tegen Argentinië.quote:
Omdat het best wel belangrijk is als trainer dat je serieus wordt genomen door mensen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
Blind lijkt mij geen domme man, hij is tactisch denk ik ook wel sterk. Maar waarom komt het er dan niet uit? Ik snap dat niet. Ook zijn jaar bij Ajax trouwens.
Hij heeft geen verstand van wissels.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
Blind lijkt mij geen domme man, hij is tactisch denk ik ook wel sterk. Maar waarom komt het er dan niet uit? Ik snap dat niet. Ook zijn jaar bij Ajax trouwens.
Cocu begint het langzaam te leren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft geen verstand van wissels.
Sorry?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef Morendo het volgende:
is goed calandquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Ik wil godverdomme darten zien stopt rtl7 ermee voorautovisie
Wil ik Bosnie - Ierland kijken maar daar kan je geen kut zien doormist
Dus nu maar dit antigenot opgezet
Allen zijn welkom hier.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
is gras groen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is er iemand op dit forum nog teleurgesteld als Wales zo 3-2 scoort?
Behoefte aan een streampje?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |