quote:What do the Dutch authorities actually think of this?
We have had the police visit us a couple of times, and even given them some instructionOnce again, Lockpicking is legal, and anyone is allowed to have a lockpick set in his or her possession.
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:38 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zit allemaal Fallout 4 te spelen en daar moet ik steeds sloten openbreken met twee van die dingen. Laatst was ik ook mijn brievenbussleutel verloren, heel gedoe met de woningbouw die langs moest komen.
En toen dacht ik lijkt me eigenlijk best tof en makkelijk om dat zelf te kunnen. Ik weet nog dat ik ooit een soort doorschijnend slot had gezien om te oefenen met materiaal erbij.
Weet iemand waar ik dit goedkoop kan halen? Het hoeft niet van de beste materialen te zijn, het is toch meer om beetje te priegelen voor de gein.
Denk dat ik die ook ga halen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen.
En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De versie van jouw plaatje bedoel ik dan inderdaad (alleen met een stalen band dan).
Eerst nog een Titanium Eco-Drive, Kinetic, Seiko 5, en een Atomic clock horloge (G-Shock).
Ik kijk wel op m'n telefoon als ik wil weten hoe laat het isquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:32 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?
Een Rolex of Omega wellicht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:32 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?
Nee, maar in zijn algemeenheid zij die Chinese smartwatches erg beperkt in functionaliteit en zeer buggy.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Een Rolex of Omega wellicht.
Mensen die ervaring hebben met de Blitzwolf GV18 smartwatch?
Wat is dat voor verschrikkelijk accent de tering zeg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:14 schreef shiznuts het volgende:
Nederlands filmpje achter de schermen bij 't Remix kastje team...
Hij heet Pieterbas... nuff said.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Wat is dat voor verschrikkelijk accent de tering zeg.
Homo + kakker dan krijg je dit hequote:Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Einde van t filmpje is dan wel weer goed "Dankjuwell"quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Toevallig paar weken geleden binnen gekregen, in 2 seconde heb je het slot open.....quote:Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen.
Tot 4 dagen geleden had ik de oude FW (mét RTSP) erop draaien, maar ik had zoveel last met connecten onder iOS (zowel in eigen netwerk als daarbuiten) dat ik de nieuwe firmware eens heb getest op 1 exemplaar. Dat viel me zo goed mee, dat ik 'm gelijk op mijn 3 andere Xiaoyi's heb gezet. Ik gebruik toch vooral de app op telefoon en/of tablet om de beelden te checken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand hier die de Xiaomi Yi Ants IP-camera heeft?
Heb je de firmware 1.8.5b erop draaien zodat RTSP werkt?
Die camera lijkt me ideaal maar Xiaomi heeft in de nieuwe firmware een wachtwoord op die RTSP-functie gezet waardoor hij alleen nog maar werkt in de app
Ipv dat je gewoon een camera-stream hebt in je netwerk voor VLC op je computer, software daarvoor, etc
Als je het eigen paswoord op de stream laat vallen, kan je de oude firmware gebruiken :quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Hmmm oké.
Ik wil eigenlijk de stream erbij zodat ik die in software kan gebruiken voor een 24/7 recording en eigen password op de stream enzo. Dat ding is zo klein en met zo'n Xiaomi batterypack ideaal, maar als het alleen via de app kan lijkt het me veel minder bruikbaar.
Ah beter, dat van die Russische firmware zag ik ook al, maar vind het zo stom dat je alles moet hacken omdat Xiaomi zulke shit passworded maaktquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:24 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Als je het eigen paswoord op de stream laat vallen, kan je de oude firmware gebruiken :
http://cl.ly/0h0w0w0i142w?_ga=1.62241708.1678458485.1448010226
Maar er is ook nog een firmware hack, met een wat recentere versie van de firmware die een aantal dingetjes fixed :
http://robinhenniges.com/en/fix-xiaomi-xiaoyi-small-ant
Ja, schommelt altijd rond deze prijs [+- 1 dollar]. Ik heb deze langere versie http://www.geekbuying.com(...)k-1-8-1M-346626.html een paar maanden terug voor 8,50 usd gekocht.quote:Op zondag 22 november 2015 00:26 schreef Iemand91 het volgende:
Waren deze kabels altijd al zo goedkoop?
$6.99 voor 6 dergelijke kabels is wel erg goedkoop.
(Ja, er staat erbij dat het een aanbiedingsprijs is maar dat zegt niet zoveel).
Want dit waren de kabels die hier ook goedgekeurd werden qua opladen en doorvoer.
Misschien ook maar eens een setje bestellen, samen met deze of deze autolader.
Heb haast nooit zo'n lader nodig, maar als ik 'm nodig heb kan ik wel 3-4 poorten tegelijk gebruiken.
Package included:quote:Op maandag 23 november 2015 09:31 schreef dodge_911 het volgende:
Blitzwolf 5-Port USB Charger met EU kabel nu in de aanbieding bij BG voor 4,77¤...
Ow, je hebt gelijk! Ff aanpassen dan maar...quote:Op maandag 23 november 2015 09:34 schreef Vipi het volgende:
[..]
Package included:
1*AC Cable Power Cord
Let op, is alleen de kabel. Niet de lader zelf dus.
Lol, hoeveel had je er besteld?quote:Op maandag 23 november 2015 09:37 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ow, je hebt gelijk! Ff aanpassen dan maar...
42quote:Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Lol, hoeveel had je er besteld?
Waarschijnlijk dachten ze dat je gewoon 'expedited' shipping wou? (Dat is dus niet per definitie DHL, ook PostNL 'direct' valt daar onder)quote:Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Miniem het volgende:
China is weer retetraag, zit al behoorlijk lang op eea te wachten.
Bij Ibuygou heb ik een trackingnr van PostNL gekregen terwijl ik betaald heb voor DHL?
Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goedquote:Op maandag 23 november 2015 15:25 schreef eddepetfokt het volgende:
Weer een Xiaomi product in de pre order
http://www.banggood.com/O(...)-iPad-p-1016040.html
Ik heb zelf deze...goedkoper, kleiner en more power...
http://www.amazon.de/dp/B(...)1&keywords=Aukey+car
Stond echt DHLquote:Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze dat je gewoon 'expedited' shipping wou? (Dat is dus niet per definitie DHL, ook PostNL 'direct' valt daar onder)
Damn, talking about...quote:
Denk niet dat je een echte Belkin dual usb met meer dan 2A per poort koopt voor 7 euro, zeker niet bij de MM.quote:Op maandag 23 november 2015 17:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goed
Haha, nee.quote:Op maandag 23 november 2015 17:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goed
ligt waarschijnlijk aan de coupon die je hebt gebruikt. De coupon voor de Redmi note 2 bijv gaf extra korting, maar dan wel verzending met PostNL.quote:Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Miniem het volgende:
China is weer retetraag, zit al behoorlijk lang op eea te wachten.
Bij Ibuygou heb ik een trackingnr van PostNL gekregen terwijl ik betaald heb voor DHL?
Postnl stond niet bij de verzendmethodes. Kon alleen DHL aanvinken voor 17 dollar.quote:Op maandag 23 november 2015 18:18 schreef tomthelong het volgende:
L
[..]
ligt waarschijnlijk aan de coupon die je hebt gebruikt. De coupon voor de Redmi note 2 bijv gaf extra korting, maar dan wel verzending met PostNL.
Dat klopt, je kan alleen DHL aanklikken, maar de coupon bepaald welke shipping gebruikt wordt. Zoals in een andere draad staat:quote:Op maandag 23 november 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Postnl stond niet bij de verzendmethodes. Kon alleen DHL aanvinken voor 17 dollar.
Heb idd wel die coupon gebruikt.
Bij een andere telefoon kun je ook alleen DHL en Fedex voor aanvinken. Nogal vreemd.
Dat is waar. Maar waarom betaal je dan voor DHL shipping? Dan hadden ze er PostNL free shipping bij moeten zetten...quote:Op maandag 23 november 2015 20:22 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Dat klopt, je kan alleen DHL aanklikken, maar de coupon bepaald welke shipping gebruikt wordt. Zoals in een andere draad staat:
"30.99 $ coupon: ibg6992ByDHL ship by DHL, which takes about 7 days
38.99 $ coupon: ibg6992ByNLpost ship with NL post that takes about two weeks"
"binnenkort" = binnen 3 weken, aka met Sinterklaas? Dan komt de helft of meer van je pakketjes niet op tijd aanquote:Op maandag 23 november 2015 20:24 schreef schijffie het volgende:
Binnenkort een sinterklaasfeestje, waarin we min of meer allemaal kleine cadeautjes van een paar euro per stuk kopen en die random verdelen via dobbelspel en andere regels.
Ik meen me in ieder geval te herinneren dat veel websites ook een categorie hadden waarin gadgets en andere dingen tot 3, 4 of 5 euro hadden. Ik kan ze alleen nu ineens niet meer vinden.
Ben ik nu gewoon blind, of is die categorie ook echt verwijderd?
Heb het nu voornamelijk over alienexpress en banggood.
Dat is toch de dashcam die ze gaan produceren?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:21 schreef dimmak het volgende:
Die nieuwe Xiaomi Yi Sports?
[ afbeelding ]
https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=10052621
Sorry, het is volgens mij al 100x voorbij gekomen, maar is dit nu de goeie? Ik wil wel op elke poort max aantal power, is het niet 5V of 2A per poort?quote:Op maandag 23 november 2015 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
Anker 6-poort 60W USB-lader mogen om 18:00 uur weer in de aanbieding.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is toch de dashcam die ze gaan produceren?
Aahh, had ik niet gezien.quote:
Max. output is 5V 12A of max. 2.4A per poort.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:37 schreef Onufriev het volgende:
Sorry, het is volgens mij al 100x voorbij gekomen, maar is dit nu de goeie? Ik wil wel op elke poort max aantal power, is het niet 5V of 2A per poort?
Top, vanmiddag maar ff kijken om 18.00 (y)quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Max. output is 5V 12A of max. 2.4A per poort.
Ofwel je kunt tegelijk 2.4A trekken uit 5 poorten en de 6e houdt niets meer over.
Of bijvoorbeeld 4 poorten 2.4A en de overige 2 poorten 1.2A p/poort.
Over het algemeen wordt dit wel beschouwd als goede lader ja.
Heb 'm zelf niet want ik heb nooit zoveel poorten nodig.
Tot nu toe heb ik al mijn pakketjes vrij snel binnengekregen (1-2 weken) zolang dat met China Registered Air Mail ging (en via alienexpress of banggood). Zal het in ieder geval onthouden.quote:Op maandag 23 november 2015 22:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
"binnenkort" = binnen 3 weken, aka met Sinterklaas? Dan komt de helft of meer van je pakketjes niet op tijd aan
Dus niet echt aan te raden om nog te gaan shoppen voor dat evenement.
Maarja low budget gift bij Gearbest, Tomtop onder 99$ cent, Tomtop onder 5$ , Focalprice onder 2$, Tinydeal onder 5$, Dealextreme onder $5 en Allbuy deals.
Nja ik denk van wel. Sterker nog. Dat heb ikquote:Op maandag 23 november 2015 17:55 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Denk niet dat je een echte Belkin dual usb met meer dan 2A per poort koopt voor 7 euro, zeker niet bij de MM.![]()
Dan is hij dus niet vergelijkbaar. Duals met hoog verbogen zijn sowieso veel duurder.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nja ik denk van wel. Sterker nog. Dat heb ik. Heb destijds gewoon de goedkoopste gepakt die ik kon vinden, en dat was die. Was enkel overigens.
Oké. Dan weten we dat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan is hij dus niet vergelijkbaar. Duals met hoog verbogen zijn sowieso veel duurder.
Ik heb 'm vandaag ook binnen. Heb jij de snelheid nog gemeten? Als ik tijd heb, zal ik 'm binnenkort eens checken met metertje en tablet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:16 schreef RobertNL het volgende:
Dubbelzijdige micro USB kabel ook binnen hier . Lijkt prima kwaliteit, de connector voor de USB is in ieder geval al beter dan die van mijn Remax kabels. De laadsnelheid op mijn LG G3 lijkt ook prima. Zal vanavond nog even proberen op mijn tablet en andere telefoon
Lijkt op een animozoek/funding campagne. Deed Ling VR ook laatst: https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=21699 .quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:21 schreef dimmak het volgende:
Die nieuwe Xiaomi Yi Sports?
[ afbeelding ]
https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=10052621
Ze hebben al kleintjes gekregen ook. Jammer dat alleen de grote[=edit]male plug double sided is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag ook binnen. Heb jij de snelheid nog gemeten? Als ik tijd heb, zal ik 'm binnenkort eens checken met metertje en tablet.Hij ziet er idd prima uit.
Allebei de kanten zijn male. Alleen heeft de éne een kleintje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ze hebben al kleintjes gekregen ook. Jammer dat alleen de male plug double sided is.
http://www.banggood.com/B(...)-Plug-p-1010839.html
Ja ook besteld, maar we hebben het nu over korte kabeltjes...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Hedde joelie dezun niet besteld dan? http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html
- Shipped: 2015-11-04. Zou er eigenlijk ook weleens al mogen zijn.
Vandaag ontvangen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Hedde joelie dezun niet besteld dan? http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html
- Shipped: 2015-11-04. Zou er eigenlijk ook weleens al mogen zijn.
Ik heb em ook ontvangen. Prima kabel, en erg makkelijk in het gebruik. Heb er gelijk maar paar bijbesteldquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vandaag ontvangen.
Net nog een besteld. Fijne kwaliteit en mijn telefoon was snel opgeladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |