kan je meevoelen met vosjequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:19 schreef ToT het volgende:
!
Allen is dat ene plaatje buiten [ONZ] banwaardig he!
Nope!quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een kloontje voor dat soort gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DDMquote:
Is fox dan ook actief bezig om een plekje in de beruchte Tong80 lijst te krijgen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De postaantallen storten verder in nu.
Zelfs mw. MM is ingetuned...quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:25 schreef just me het volgende:
Jaja, voer die spanning lekker verder op
![]()
Hé dat is juist de bedoeling van een pre-showquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:25 schreef just me het volgende:
![]()
Ben je zenuwachtig?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:25 schreef just me het volgende:
![]()
Je bent er klaar voor. Ik heb wij hebben vertrouwen in je.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:25 schreef just me het volgende:
![]()
quote:
vandaag nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is fox dan ook actief bezig om een plekje in de beruchte Tong80 lijst te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Lukt je goedquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé dat is juist de bedoeling van een pre-show
Pffff, zetten we haar gewoon achter een proxyquote:
Ow shoot mijn laptop staat ook nog aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |