Vrijwilligersvergoeding....quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:34 schreef Rafierafie het volgende:
Ik weet niet of iedereen dit al heeft gezien:
http://bvpp.nl/index.php/(...)tbezorgers-van-start
Het mooiste vind ik dat PostNL van mening is dat postbezorgers teveel betaald krijgen.
Met kerst een snicker oid in je tas vinden (Y)quote:Deze kwam ik nog tegen op het forum:
[..]
Jaarlijks etentje...
Dat is bij ons 1x per 2 jaar ongeveer. Heb de afgelopen editie gemist, had al wat anders. Maar hier werd er ook 'geklaagd' dat de binnenmedewerkers (V&B??) 20 euro pp kregen en wij maar 15...quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:34 schreef Rafierafie het volgende:
Het mooiste vind ik dat PostNL van mening is dat postbezorgers teveel betaald krijgen.
Deze kwam ik nog tegen op het forum:
[..]
Jaarlijks etentje...
Ik begrijp sowieso niet echt dat een voorbereider een hoger uurloon heeft dan een postbezorger.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:44 schreef ann3 het volgende:
[..]
Dat is bij ons 1x per 2 jaar ongeveer. Heb de afgelopen editie gemist, had al wat anders. Maar hier werd er ook 'geklaagd' dat de binnenmedewerkers (V&B??) 20 euro pp kregen en wij maar 15...
Als wij iets willen doen met collega's, moeten we dat zelf organiseren en betalen. Ik weet niet of de collega's binnen wel uit eten gaan, maar daar hebben ze sowieso nog elk jaar rond kerst binnen een lading vreetwaar staan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:44 schreef ann3 het volgende:
[..]
Dat is bij ons 1x per 2 jaar ongeveer. Heb de afgelopen editie gemist, had al wat anders. Maar hier werd er ook 'geklaagd' dat de binnenmedewerkers (V&B??) 20 euro pp kregen en wij maar 15...
Klopt, dat was in de voorbereiding wel goed georganiseerd, maar toen kwam er ook veel commentaar omdat er toentertijd postbodes(post bezorgen + voorbereiden) waren die meer uren maakte en de voorbereiding een paar uurtjes, dat de voorbereiding geen recht zou hebben op die door de catering gebrachte lekkernijen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:50 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Als wij iets willen doen met collega's, moeten we dat zelf organiseren en betalen. Ik weet niet of de collega's binnen wel uit eten gaan, maar daar hebben ze sowieso nog elk jaar rond kerst binnen een lading vreetwaar staan.
Kan je daar elke k er weer achteraan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over de smartphone. Hier hebben zij tijdens een werkoverleg gezegd dat postbezorgers mogelijk een smartphone kunnen krijgen in combinatie met een abonnement bij Hollandsenieuwe, waarvan de kosten dan weer teruggestort zouden worden op de loonstrook.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over de smartphone. Hier hebben zij tijdens een werkoverleg gezegd dat postbezorgers mogelijk een smartphone kunnen krijgen in combinatie met een abonnement bij Hollandsenieuwe, waarvan de kosten dan weer teruggestort zouden worden op de loonstrook.
Bij ons (binnen) is er geen budget meer voor etentjes, voor postbezorgers is dat er wel, 17,50 per persoon. Daarnaast hebben postbezorgers met de kerst nog een etentje, binnen hebben we dat niet. Maar ook dit zal wel weer per vestiging verschillenquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:44 schreef ann3 het volgende:
[..]
Hier is er ook geen budget voor hoor. En met de kerst krijgen we ook geen etentje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons (binnen) is er geen budget meer voor etentjes, voor postbezorgers is dat er wel, 17,50 per persoon. Daarnaast hebben postbezorgers met de kerst nog een etentje, binnen hebben we dat niet. Maar ook dit zal wel weer per vestiging verschillen
Dat is weer iets kiezen bij Cadeau Carousselquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:34 schreef houdjemond het volgende:
Nog nooit etentje gehad indd..
Weten we stiekem al iets over het kerstpakket?
Het minimumloon voor 23 jaar en ouder is vanaf 1 januari volgend jaar EUR 1524,60 per maand, oftewel EUR 351,85 per week. Dat is bij een fulltime dienstverband. Voor postbezorgers geldt een fictief fulltime dienstverband van 38 uur, wat betekent dat een beginnend postbezorger (van 23 of ouder) straks tenminste EUR 9,25 moet gaan verdienen. Een postbezorger met 5 of meer dienstjaren (althans, gerekend vanaf de leeftijd van 23), verdient nu maar liefst EUR 9,68. Dat is dus maar liefst 43 cent meer dan het minimumloon. Inderdaad, wat een enorm royaal bedrag.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:34 schreef Rafierafie het volgende:
Ja echt we worden enorm gewaardeerd bij het bedrijf. Erger nog als je bedenkt dat de meeste mensen nog steeds 5 maanden werken en dan weer weg gaan. Mag je toch iets extra's verwachten om die mensen die wel blijven te behouden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het minimumloon voor 23 jaar en ouder is vanaf 1 januari volgend jaar EUR 1524,60 per maand, oftewel EUR 351,85 per week. Dat is bij een fulltime dienstverband. Voor postbezorgers geldt een fictief fulltime dienstverband van 38 uur, wat betekent dat een beginnend postbezorger (van 23 of ouder) straks tenminste EUR 9,25 moet gaan verdienen. Een postbezorger met 5 of meer dienstjaren (althans, gerekend vanaf de leeftijd van 23), verdient nu maar liefst EUR 9,68. Dat is dus maar liefst 43 cent meer dan het minimumloon. Inderdaad, wat een enorm royaal bedrag.
Was er vorig jaar niet iets met 'eerst komt eerst maalt'?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:41 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Dat is weer iets kiezen bij Cadeau Caroussel
HoogOpgeleid in Financiën? Iemand komt kijken hoe er meer geld bespaard kan worden op die loop.quote:Op zaterdag 28 november 2015 05:50 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
In de lijst van wie wat waar welke postronde loopt, staat er ergens de afkorting HOF op de plaatst waar een naam van de pbz zou moeten staan. Waar staat deze afkorting voor?
Op cadeaucarrousel geldt op=op. Meteen bestellen dus als je je code binnenkrijgt.quote:[..]
Was er vorig jaar niet iets met 'eerst komt eerst maalt'?
Iets met een kadobon oid, en dat degenen die 'te laat' waren maar een ander kado moesten uitkiezen of toegestuurd kregen?
Fixed.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:41 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Dat is weer uit armoe uiteindelijk maar iets met ienemienemutte kiezen bij Cadeau Caroussel
Apart, ergens tussen donderdag 18.00 (toen het rooster online kwam) en vrijdag 13.00 hebben ze dus op de dinsdag en de donderdag nog wat toegevoegd, blijft toch wat raar dat ze dat gewoon na die tijd nog toe gaan lopen voegenquote:Volgende week alleen zaterdag een wijk van net iets meer dan 2 uur op het rooster... wtf. Deden ze laatst ook al en toen hebben ze me ook niet gebeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |