Arjen vroeg of hij op het wrap-feestje wat na 3,5 week van opnamen wordt gegeven, heeft gespeeld. Remy zegt dat een harpje mee heeft genomen tijdens de opnamen, en dat hij op het harpje heeft gespeeld. Maar of dat na 3,5 week is kan ik niet uit dit fragment opmaken.quote:
Als ze slim zijn sorteren ze vanavond voor de groepsfoto al die mensen dan op geslacht (mannen boven vrouwen onder ofzo) en dan iedereen op kleur van hun shirtjes sorteren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:13 schreef sneakydesert het volgende:
1 minuut aflevering 2, voor als die nog niet gepost was: http://wieisdemol.avrotros.nl/player/video/1-minuut-aflevering-2/
Haha, ja, ze maakt niet echt vrienden zoquote:
Ik snap dat wel. Op zaterdagavond maken veel mensen plannen, dus het is een minder handige avond dan de donderdagavond. Ik heb ook al twee keer de mensen bij wie ik was lief moeten aankijken om de aflevering direct te kunnen zien. Komend weekend wordt live kijken nog lastigerquote:Dalende kijkcijfers voor Wie is de Mol
10 januari 2016 om 11:04 door Daisy Heyer
Dalende kijkcijfers voor Wie is de Mol Foto: ANP
Wie is de Mol blijft natuurlijk mateloos populair. Toch scoorde de aflevering van zaterdag beduidend minder dan alle afleveringen van de afgelopen drie jaar. Voor het eerst sinds drie jaar zat WIDM namelijk weer onder de 2 miljoen kijkers.
De aflevering van zaterdag werd door ruim 1,8 miljoen mensen bekeken. Misschien komt het door de verplaatsing van de vertrouwde donderdagavond naar zaterdagavond dat de Mol minder scoort? Het lijkt er wel op. Die andere Mol wist namelijk bijna net zo goed te scoren met haar programma: zaterdag begon er een nieuwe reeks van Weet Ik Veel, het spelletjesprogramma van Linda de Mol. Er keken ruim 1,7 miljoen kijkers.
De eerste aflevering van Wie is de Mol scoorde maar liefst 2,2 miljoen kijkers. Het programma moest dus fors inleveren. Overigens waren beiden Mollen niet de winnaars van de zaterdagavond. Die plek was weggelegd voor Robert ten Brink, die 1,9 miljoen televisiekijkers trok met All You Need is Love.
Ze hadden op de donderdag avond moeten laten. Zaterdag is een concurrente avond met RTL 4quote:Op maandag 11 januari 2016 12:48 schreef DaMart het volgende:
Ik snap dat wel. Op zaterdagavond maken veel mensen plannen, dus het is een minder handige avond dan de donderdagavond. Ik heb ook al twee keer de mensen bij wie ik was lief moeten aankijken om de aflevering direct te kunnen zien. Komend weekend wordt live kijken nog lastiger.
Wat een verrassingquote:Op maandag 11 januari 2016 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Op zaterdagavond maken veel mensen plannen, dus het is een minder handige avond dan de donderdagavond. Ik heb ook al twee keer de mensen bij wie ik was lief moeten aankijken om de aflevering direct te kunnen zien. Komend weekend wordt live kijken nog lastiger.
Ik kijk wel live! Nog steeds.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef Xummon het volgende:
zoals gezegd op zaterdag hebben veel meer mensen plannen, maar degene die vorig jaar keken, kijken nu ook nog wel hoor, misschien niet meer live maar kijken dan terug via uitzending gemist, de site of youtube.
Ik snap het nut van de verplaatsing naar de zaterdag ook echt niet....quote:Op maandag 11 januari 2016 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een verrassingSukkels
Donderdagavond was al 10 jaar DE avond voor WIDM kijkers, waarvoor mensen ook al jaren de eerste 3 maanden van het jaar hun donderdagavonden vrij hielden![]()
Onderschat de montage niet. We zien haar een paar shots onder stenen kijken. Niemand zegt dat ze daarna niet nog 5 minuten langs de koppen is gewandeld.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:11 schreef Rmie het volgende:
Dat zoeken van Ellie in het klooster vond ik wel merkwaardig. Ik kan er niet bij dat zij niet naar de "koppen" ging. Was het geluid voor haar niet hoorbaar?
Ik zou net hetzelfde typen. Jeej vanavond. Maar nee hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:15 schreef jcdragon het volgende:
Ik dacht dat WIDM vanavond op tv is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |