Uit de OP:quote:Op maandag 4 januari 2016 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar is de topic over de aflevering van zaterdag jl ? Offtopic.
En dan vind je dus dit topic:quote:
Ja, die gooien we nu tussentijds dicht zodat dit topic dan alle tussentijdse meuk krijgtquote:Op maandag 4 januari 2016 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar is de topic over de aflevering van zaterdag jl ? Offtopic.
Thnx dan weet ik het😊quote:Op maandag 4 januari 2016 15:41 schreef Moira. het volgende:
Ja, die gooien we nu tussentijds dicht zodat dit topic dan alle tussentijdse meuk krijgtBeetje centraal punt van discussie zegmaar
Zag het ja😀Jij ook bedankt!quote:Op maandag 4 januari 2016 11:55 schreef Rockfire het volgende:
Uit de OP:
En dan vind je dus dit topic:
RLS / [WIDM 2016] Livetopic - Aflevering 1 & Moltalk van zaterdag 2 januari
Een WIDM met onbekenden zou zeker leuk zijn, en ik heb het geluk gehad om mee te mogen doen aan een WIDM voor onbekenden. En wat nog leuker is, er zijn ook afleveringen van gemaakt, die nu dus ook zijn begonnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:22 schreef Piperidine het volgende:
Altijd dat gezeik om BN-ers. Wat wil men dan? Een serie met Paul de Leeuw, Gordon en Linda de Mol (haha). Het is juist de charme van het programma om geen aandachtsgeile A-sterren te kiezen.
En die roep om dan maar een serie te maken met onbekende Nederlanders...Als je de BN-ers niet kent dan is dat toch voor jou zo'n serie?
Oh leuk! Deze series heb ik allebei gezien. Het wordt ook steeds professioneler, en één dezer dagen komt de derde reeks online.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
Een WIDM met onbekenden zou zeker leuk zijn, en ik heb het geluk gehad om mee te mogen doen aan een WIDM voor onbekenden. En wat nog leuker is, er zijn ook afleveringen van gemaakt, die nu dus ook zijn begonnen.
Het is niet op TV (dat mag natuurlijk niet van de avrotros), maar wel op internet te volgen.
Mocht iemand hiernaar benieuwd zijn, dan kijk maar op www.wieisdemolinc.nl
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:36 schreef Moira. het volgende:
Ik denk telkens 'jeeej het is bijna donderdag' en dan 'oh wacht ..'
Nee, dan heeft er nog altijd één van de twee overgebleven deelnemers de test slechter gemaakt dan de ander...quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:59 schreef Merode32 het volgende:
Wat gebeurd er in het theoretische geval dat mol niet ontdekt word?
Heeft de mol dan het geldbedrag gewonnen? En zichzelf genaaid dus?
Ja maar het hele spel draait om de vraag "wie is de mol"quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:01 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, dan heeft er nog altijd één van de twee overgebleven deelnemers de test slechter gemaakt dan de ander...
Als je geen internet hebt, dan heb je vast wel een schotelquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef TLC het volgende:
Ik zie nergens dat WIDM op tv herhaald gaat worden ? je zult maar een aflevering missen en geen internet hebben
Of een vhs-recorder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als je geen internet hebt, dan heb je vast wel een schotel
http://www.bvn.tv/programma/Wie_is_de_Mol%253F
Volgens mij is dat wel eens gebeurd, of iig dat er in de finale pas op de mol werd gestemdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja maar het hele spel draait om de vraag "wie is de mol"
Iemand die det mol niet ontdekt heeft kan dus onmogelijk winnen, dat is verraad van het format
Zover ik weet is tot nu toe in elk seizoen de mol ontmadkerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel eens gebeurd, of iig dat er in de finale pas op de mol werd gestemd
2 jaar geleden had je nog Freek in de finale, die niet wist dat Susan de mol was. Tygo wist dat wel, maar Sophie had meer vragen goed op de test. Freek had een vrijstelling voor die laatste test, dus zat sowieso al in de finale ondanks dat hij tot op het laatste moment op de verkeerde persoon zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:25 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Zover ik weet is tot nu toe in elk seizoen de mol ontmadkerd
Wat zij hij dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:26 schreef Ooi86 het volgende:
Wie zag net dat stukje tussen Remy en Arjen bij dwdd? Ik moet t nog een keer terugkijken, maar volgens mij verlulde Remy zich een beetje...
Arjen vroeg of hij op het wrap-feestje wat na 3,5 week van opnamen wordt gegeven, heeft gespeeld. Remy zegt dat een harpje mee heeft genomen tijdens de opnamen, en dat hij op het harpje heeft gespeeld. Maar of dat na 3,5 week is kan ik niet uit dit fragment opmaken.quote:
Als ze slim zijn sorteren ze vanavond voor de groepsfoto al die mensen dan op geslacht (mannen boven vrouwen onder ofzo) en dan iedereen op kleur van hun shirtjes sorteren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:13 schreef sneakydesert het volgende:
1 minuut aflevering 2, voor als die nog niet gepost was: http://wieisdemol.avrotros.nl/player/video/1-minuut-aflevering-2/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |