Ik vroeg mij pas nog af hoe het met jou ging.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Leuk! Dank je!
Onze kleine aap is net 1 geworden. Heerlijk eigenwijs alen een jongen
Ja voor hem helemaal. Ik heb al enig ervaring. Gelukkig heb ik werk gevonden in de buurt, dat probleem is ook opgelost.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Leuke dingen om naar uit te kijken dus! Samenwonen is ook al zo spannend!
Gaat goed hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij pas nog af hoe het met jou ging.
moest je ver weg verhuizen?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:22 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja voor hem helemaal. Ik heb al enig ervaring. Gelukkig heb ik werk gevonden in de buurt, dat probleem is ook opgelost.( daar zat ik mee in mijn maag )
Het valt op zich mee, ongeveer een uurtje rijden. Maar om nu dat elke dag op en neer te rijden, ik moest toch nieuw werk zoeken en dat heb ik gelukkig gevonden daar.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
moest je ver weg verhuizen?
Net als jouw kleine, is t geen kleine meerquote:Op donderdag 12 november 2015 20:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Gaat goed hooren met jou en je kleine?
Ik denk nog heel vaak aan een heleboel meiden van hier. Ben sinds een tijdje weer begonnen met lurken. Eerst bij als het moeilijk gaat. Wat zo benieuwd of het nou eindelijk eens wilde lukken bij die meiden.
heerlijke beschrijving! En inderdaad... geen zinnen kunnen maken maar een mening!!!! Omgquote:Op donderdag 12 november 2015 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Net als jouw kleine, is t geen kleine meereen ontzettend eigenwijze dreumes met een eigen mening en ontzettend de grenzen aan het zoeken. Maar zo onwijs leuk en lief enz
Ja, maar tegelijk zegt mn verstand echt nog neeeee en man wil ook nog niet, eerst nog een poos genieten van Saar. Dus de komende 1.5 jaar is t sowieso nog nee.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heerlijke beschrijving! En inderdaad... geen zinnen kunnen maken maar een mening!!!! Omg![]()
maar het rammelt bij jou dus ook al weer?
voor ons net zo, eerst de kleine aap uit de luiers en ietsje meer mee te overleggen (hahahahaha, maak ik mezelf effe lekker wat wijsquote:Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijk zegt mn verstand echt nog neeeee en man wil ook nog niet, eerst nog een poos genieten van Saar. Dus de komende 1.5 jaar is t sowieso nog nee.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik nog erger kon rammelen...
sta ik in mij verduisterde huiskamer te thuis aerobic'en (ja hoor ze bestaan echt, die thuis hupsende mutsen![]()
) staat de kleine aap in de hoek van de bank ook met zijn pootjes te trappelen en mee te doen
![]()
ik smolt
Ja. Stomme bruiloft.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wacht nog tot na je bruiloft?
Aww, dat klinkt wel HEEL aandoenlijk iddquote:Op vrijdag 13 november 2015 10:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik nog erger kon rammelen...
sta ik in mij verduisterde huiskamer te thuis aerobic'en (ja hoor ze bestaan echt, die thuis hupsende mutsen![]()
) staat de kleine aap in de hoek van de bank ook met zijn pootjes te trappelen en mee te doen
![]()
ik smolt
gaat goed hoor. Met jou? Ook al weer druk aan de rammel lees ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Hee stokstaart! Je bent terug! Hoe gaat het?
Ja? Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
gaat goed hoor. Met jou? Ook al weer druk aan de rammel lees ik
zoiets las ik ook, maar dat telt ook vind ik!quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Waar lees je dat?
(nog geen rammels whatsoever, ik wacht nog minstens een jaar!)
Ik post in alle topics mee omdat ik mod ben, ik moet jullie allemaal in de gaten houden hequote:Op vrijdag 13 november 2015 11:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zoiets las ik ook, maar dat telt ook vind ik!
gaat die er uit als voorbereiding op.... Want dat kan zomaar raak zijn dan hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:01 schreef Anthemis het volgende:
Ha, ik kom weer even binnenhuppen. Hier ook nog flink aan het rammelen... maar heb in het nieuwe jaar een nieuwe baan dus durf nog niet direct ervoor te gaan :s Dussss nu moet ik hier even grommen. Bij dezen. Grrrrr.
(maar spiraaltje gaat er eind december wel uit!)
Pas maar op met je rammeleierstokken in dat topic. Voor je het weet ben je ook zwangerquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jeps, misschien zelfs ook in het dreumes topic. Heb het wel gemist![]()
hhmmm, ideetje dusquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Pas maar op met je rammeleierstokken in dat topic. Voor je het weet ben je ook zwanger
Nee, maar bij de andere 80% welquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hhmmm, ideetje dusarme man, die hartverzakt dan
![]()
maarre is dat jou gebeurd dan?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Pas maar op met je rammeleierstokken in dat topic. Voor je het weet ben je ook zwanger
Dit bericht is een goede anticonceptie. Mijn nachtrust is momenteel echt heilig!quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:08 schreef Skittles het volgende:
O jawel, droomzwangerschap enzo maar nog niet ongesteld geworden sinds de laatste keer voor de twee streepjes![]()
Ik leef ook nog op krap 4 uur slaap per nacht en geef nog borstvoeding, dus het zal nog wel even duren allemaal.
4 uur, dat je nog hele zinnen weet te typen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:08 schreef Skittles het volgende:
O jawel, droomzwangerschap enzo maar nog niet ongesteld geworden sinds de laatste keer voor de twee streepjes![]()
Ik leef ook nog op krap 4 uur slaap per nacht en geef nog borstvoeding, dus het zal nog wel even duren allemaal.
Libido..quote:Op maandag 16 november 2015 11:13 schreef Philomijn het volgende:
Ik vind het ook knap dat je nog functioneert Skittles.Hoe dichterbij ik kom bij het eventuele proberen hoe meer ik alleen denk aan de positieve kanten. Terwijl ik vroegah tijdens het rammelen ook veel dacht: slapeloze nachten, pijn, zorgen. Zal wel een truucje van het menselijke brein zijn.
![]()
Nog 1,5 maand aan de pil (daarna verder met condooms, dus ik blijf nog hier...), ben zoo benieuwd wat mijn cyclus straks gaat doen. Vriend is nog niet teruggekrabbeld iig.
Merkten jullie veel verschil met pil + zonder pil? Bijv meer libido of gewichtsafname?
Ook het nieuwe jaar als deadline?quote:Op maandag 16 november 2015 11:13 schreef Philomijn het volgende:
Ik vind het ook knap dat je nog functioneert Skittles.Hoe dichterbij ik kom bij het eventuele proberen hoe meer ik alleen denk aan de positieve kanten. Terwijl ik vroegah tijdens het rammelen ook veel dacht: slapeloze nachten, pijn, zorgen. Zal wel een truucje van het menselijke brein zijn.
![]()
Nog 1,5 maand aan de pil (daarna verder met condooms, dus ik blijf nog hier...), ben zoo benieuwd wat mijn cyclus straks gaat doen. Vriend is nog niet teruggekrabbeld iig.
Merkten jullie veel verschil met pil + zonder pil? Bijv meer libido of gewichtsafname?
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 november 2015 12:43 schreef Unihipili het volgende:
Pil en geen pil? Totaal ander persoon. Echt jeutje, achteraf: oh zoooveel invloed had die shit dus. Veel meer als mezelf voelen. Hoop dat jij dat ook gaat ervaren.
Nu zo'n 3 jaar zonder. Daarvoor ook een jaar. Toch weer wat uitgeprobeerd, maar nope, never again.
Wij hebben voor de tussentijd condooms gebruikt. Al die hormonen, ik was er zo klaar meequote:Op donderdag 19 november 2015 13:10 schreef DonnaRush het volgende:
Het is dat ik nu voor een half jaar geen andere oplossing wist, maar na een kindje komt de pil er niet weer in. Ik slik 'm nu weer voor 6 maanden, maar daarna is het helemaal klaar. Moet je dan maar eens goed verdiepen in andere anticonceptie.
Ben zoveel meer mezelf als ik geen pil slik.
Wij ook, ruim 8 maanden en daar waren we nog veel erger klaar mee, haha. Hele spontane van seks was eraf. Mijn vriend wil nu echt nog geen baby, dus hij maakte zich ook heel druk als we het eens 'even' zonder deden.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben voor de tussentijd condooms gebruikt. Al die hormonen, ik was er zo klaar mee.
Ja dat was bij ons dus niet, we kregen wat toen ik niet aan de pil was (dus goeie uitgekozen hihi). Daarna aan de pil gegaan, na een jaar ofzo weer gestopt. Ondertussen nog steeds samenquote:Op donderdag 19 november 2015 18:12 schreef Peacefulll het volgende:
Ik bedenk me net dat mijn libido ook gewoon aan de vent kan hebben gelegen! Sex met mijn ex was echt geen reet aan en ronduit slecht (en toen dus aan de pil). En nu dus met mijn man... <3 en sinds ik wat met hem heb, heb ik dus een koperspiraal.
Geen idee of dat uit maakt. Ik slikte 'm al meer dan 11 jaar onafgebroken.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:22 schreef Anthemis het volgende:
ik had ook altijd direct na stoppen mijn cyclus meteen terug. Maar ik ben nooit langer dan 2 jaar onafgebroken aan de pil geweest volgens mij, dus misschien dat dat uitmaakt.
NB eerder had ik nooit last van minder libido oid, dat was echt alleen de laatste keer dat ik aan de pil was. Was toen een jaar of 25. Misschien hormonale verschillen in mijzelf met toen ik 20 was?
Ohhh Mirena was ook drama (dit jaar nog gehad voor het eerst, na koper paar jaar terug. Wat ook drama was overigens, ging zelfs cervicaal zitten chillenquote:Op donderdag 19 november 2015 12:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Herkenbaaren zelfs met de nuvaring merkte ik veel verschil tussen met en zonder.
Wow! Tof onderzoek, heel helder. Ik herken heel veel in wat ze schrijven. Er werd aan mijn ex en mij vaak gevraagd of we broer en zus waren. En ergens leken we ook wel wat op elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:20 schreef Burdie het volgende:
Verkeerde partner, check.
Maar ook dat kan door de pil komen, zie: http://www.elsevier.nl/Al(...)pil-ELSEVIER199257W/
Met enige regelmaatquote:Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Philomijn het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens. Dat je hebt gepost, daarna naar het overzicht gaat en denkt: "Hey, dat topic staat bovenaan. Er heeft iemand wat in het topic gezet/gereageerd." En dat je dan zelf die persoon was.
--> insert facepalm
ja dat vooruitzicht is echt fijn. dan moeten er nog steeds wel kleine klusjes gebeuren maar dat heeft allemaal geen haast. we hoeven ons met dit huis in ieder geval niet te vervelen.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:45 schreef Philomijn het volgende:
Hmm dan snap ik dat je even wilt wachten Elleska! Wel balen, maar dan is het bedje écht gespreid als jullie klaar zijn :-)
Nolita een deadlineWaarom mei en niet eerder?
![]()
Hier begin ik over drie dagen aan mijn laatste pilstrip (en daarna over op condooms, maar hey, je moet ergens naar uitkijken).
Whahaha dat heb ik in het begin ook wel eens gehad. Nu kijk ik eerst wie er als laatst gepost heeft voordat ik hen openquote:Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Philomijn het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens. Dat je hebt gepost, daarna naar het overzicht gaat en denkt: "Hey, dat topic staat bovenaan. Er heeft iemand wat in het topic gezet/gereageerd." En dat je dan zelf die persoon was.
--> insert facepalm
Ik ben eventjes kwijt hoe het met jou zat. Waar wachten jullie nog op?quote:Op donderdag 10 december 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met enige regelmaat![]()
Ik houd me een beetje afzijdig hier. Moet toch nog zo lang wachten.
Het huis en ga trouwen in 2017quote:Op donderdag 10 december 2015 18:57 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik ben eventjes kwijt hoe het met jou zat. Waar wachten jullie nog op?
Prachtige vooruitzichten! Het huis is gelukkig bijna klaarquote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het huis en ga trouwen in 2017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |