abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158155845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Philomijn het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens. Dat je hebt gepost, daarna naar het overzicht gaat en denkt: "Hey, dat topic staat bovenaan. Er heeft iemand wat in het topic gezet/gereageerd." En dat je dan zelf die persoon was.
:') --> insert facepalm
Whahaha dat heb ik in het begin ook wel eens gehad. Nu kijk ik eerst wie er als laatst gepost heeft voordat ik hen open ;)
pi_158155866
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:07 schreef Kirb het volgende:
Egoschop: wij gaan ervoor in mei! *O*
Wat leuk! Mooi vooruitzicht. Nog maar een half jaartje!
pi_158155915
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Met enige regelmaat :@

Ik houd me een beetje afzijdig hier. Moet toch nog zo lang wachten.
Ik ben eventjes kwijt hoe het met jou zat. Waar wachten jullie nog op?
pi_158156540
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:57 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik ben eventjes kwijt hoe het met jou zat. Waar wachten jullie nog op?
Het huis en ga trouwen in 2017 :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158156968
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het huis en ga trouwen in 2017 :)
Prachtige vooruitzichten! Het huis is gelukkig bijna klaar :) maar 2017 klinkt idd nog wel een beetje ver weg. Maar... in je prachtige huis vliegt de tijd vast vanzelf. Het is tenslotte al bijna 2016!
pi_158159704
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

trouwen in 2017 :)
O+
Kan jouw vriend met die van mij gaan praten? Die van mij moet ook op zijn knieën! o|O

Hoe lang we de condooms gaan volhouden, tsja... Dat hangt ook af van hoe de komende weken gaan verlopen, ben weer in tweede gespreksronde voor een baan beland. :+ Maar m'n vriend reageert niet meer geïrriteerd als ik over kuikens begin. Hij heeft een nieuwe tactiek: gewoon "oké" zeggen. :7 :')
In het begin van onze relatie toen ik nog niet aan de pil was, was ie al niet mega voorzichtig dus ik begin ook maar gelijk -just in case- met foliumzuur. :Y)
Dit, dat, alles.
pi_158164405
quote:
Nolita een deadline *O* Waarom mei en niet eerder? *)
Vooral gevoelsmatig voor mij. Ik ben van plan om nog 2 of 3 pilstrips te slikken, dan zit ik aan 10 jaar en vind ik het genoeg geweest.Ik ben heel benieuwd hoe ik zonder pil ben.
En dan maar aan de condooms en afwachten of het voor mijn vriend ook goed voelt om ervoor te gaan. Ik heb voor mezelf mei voorgenomen, dan zijn we 11 jaar samen.
Ik deel mijn ideeën natuurlijk wel met mijn vriend en tot nog toe kan hij zich erin vinden, maar geen concrete afspraken nog dus wie weet welke kant het opgaat.

En wat spannend trouwens weer een gespreksronde verder!
pi_158170491
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Prachtige vooruitzichten! Het huis is gelukkig bijna klaar :) maar 2017 klinkt idd nog wel een beetje ver weg. Maar... in je prachtige huis vliegt de tijd vast vanzelf. Het is tenslotte al bijna 2016!
Ja daarom maar en beetje afzijdig. Anders ga ik me toch alleen maar gek maken haha. Maar idd heerlijke vooruitzichten.
pi_158170494
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Philomijn het volgende:

[..]

O+
Kan jouw vriend met die van mij gaan praten? Die van mij moet ook op zijn knieën! o|O

Hoe lang we de condooms gaan volhouden, tsja... Dat hangt ook af van hoe de komende weken gaan verlopen, ben weer in tweede gespreksronde voor een baan beland. :+ Maar m'n vriend reageert niet meer geïrriteerd als ik over kuikens begin. Hij heeft een nieuwe tactiek: gewoon "oké" zeggen. :7 :')
In het begin van onze relatie toen ik nog niet aan de pil was, was ie al niet mega voorzichtig dus ik begin ook maar gelijk -just in case- met foliumzuur. :Y)
Haha het kan op een heel onverwacht moment komen :P
pi_158171623
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:54 schreef Nolita het volgende:

[..]

Vooral gevoelsmatig voor mij. Ik ben van plan om nog 2 of 3 pilstrips te slikken, dan zit ik aan 10 jaar en vind ik het genoeg geweest.Ik ben heel benieuwd hoe ik zonder pil ben.
En dan maar aan de condooms en afwachten of het voor mijn vriend ook goed voelt om ervoor te gaan. Ik heb voor mezelf mei voorgenomen, dan zijn we 11 jaar samen.
Ik deel mijn ideeën natuurlijk wel met mijn vriend en tot nog toe kan hij zich erin vinden, maar geen concrete afspraken nog dus wie weet welke kant het opgaat.

En wat spannend trouwens weer een gespreksronde verder!
Ah ja, ik snap het :-) Beetje zoals het hier ook wel ging. Eerst wilde vriend het er niet (zo vaak als ik ghehe) over hebben enzo. Omdat we nog niet de ideale situatie hadden voor zijn gevoel. Het is ook een proces dat je zelf moet ondergaan natuurlijk. Eerst vond ik het idee van stoppen met de pil doodeng, nu heb ik er zin in. En dat we dan eerst met condooms verder gaan geeft nog meer tijd om te wennen aan het idee. :D
Dit, dat, alles.
  Manager PR/Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 15:11:35 #86
269689 crew  Viv
pi_158172572
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:26 schreef Philomijn het volgende:
En dat we dan eerst met condooms verder gaan geeft nog meer tijd om te wennen aan het idee. :D
Of niet, ik had zo'n 10-pak gekocht en uiteindelijk niet één gebruikt. :D
pi_158173462
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Of niet, ik had zo'n 10-pak gekocht en uiteindelijk niet één gebruikt. :D
Whahaha mijn man is ook niet dol op condooms. Voor mijn spiraal werd gezet moest ik eerst twee maand van de pil af (i.v.m. de grootte van mijn baarmoeder). Maar het waren twee lange maanden als je het hem vraagt ;)
pi_158176631
ik ben benieuwd hoe mijn man tegen die tijd reageert. Bij begin van de relatie had hij weinig moeite met condooms. maar na 4 a 5jaar zonder is het denk ik heel erg wennen. ligt er dan waarschijnlijk ook aan of hij nog aan het idee moet wennen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 12-12-2015 00:53:57 ]
pi_158186632
Ik denk dat ik condooms ook maar vreemd vind na 10 jaar zonder. We hebben nog een hele berg liggen uit het cz jongeren pakket dus kunnen wat dat betreft vooruit haha. Denk/hoop dat we ze niet opkrijgen, zijn er véél.
pi_158187289
Zijn die nog niet over datum? Die ik nog had liggen heb ik laatst allemaal weggegooid. Zijn een jaar of 5 houdbaar.
pi_158189049
We hebben nog tot 2017, dus perfect.
pi_158218923
Tsja, die condooms, we zullen zien. En ach, hoe eerder hij ze vervelend vindt, hoe eerder wel er voor kunnen gaan. ^O^ :D

Een vriendin van mij gaat een Ladycomp bestellen als voorbehoedsmiddel. (Ja ik moest ook even googlen.) Ik zou daar weer zenuwachtig van worden.
Dit, dat, alles.
pi_158219740
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef Philomijn het volgende:
Tsja, die condooms, we zullen zien. En ach, hoe eerder hij ze vervelend vindt, hoe eerder wel er voor kunnen gaan. ^O^ :D

Een vriendin van mij gaat een Ladycomp bestellen als voorbehoedsmiddel. (Ja ik moest ook even googlen.) Ik zou daar weer zenuwachtig van worden.
Heel slim dat je al vast als voorzorg met foliumzuur bent begonnen.

Ik was vandaag met mijn schoonouders op de kerstmarkt en mijn schoonmoeder begon over mijn leeftijd (26) en dat zij op die leeftijd al 2 kinderen had. Ik zei: nou ik mag blij zijn als ik 28 ben bij de eerste. Zei mijn schoonvader: eerder 30 hoor! Begin er nog maar niet aan!
Hij moest eens weten. De afspraak bij de HA staat al ;)
pi_158220326
Haha, leuk Peacefull! Ik vind het ook wel mooi om iedereen in het ongewisse te laten.

Ben benieuwd hoe de condooms jou gaan bevallen Nolita. ;)

ViviRAWS hoe is het nou om voor het echie te gaan? :D

Ik moet zeggen dat ik vandaag een hele sterke gedachte had, namelijk dat ik er geestelijk ook klaar voor ben. Ik heb wel eens eerder gepost dat ik dacht: hoe weet ik nou dat ik er klaar voor ben? Maar ik hield gisteren een baby'tje van acht weken vast en ik voelde me heel rustig. Ik dacht: dit kan ik. Dus, kom maar op met die baan en de rest. :Y)
Dit, dat, alles.
  Manager PR/Moderator zondag 13 december 2015 @ 19:31:14 #95
269689 crew  Viv
pi_158221554
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:25 schreef Philomijn het volgende:
ViviRAWS hoe is het nou om voor het echie te gaan? :D
Heel fijn! O+ Dat het gewoon kán nu, na jaren rammelen, en vooral ook dat mijn man er nu geestelijk net zo klaar voor is als ik. Ik sta er ook heel relaxed in, het hoeft niet binnen de kortste keren raak te zijn, dat we in principe iedere maand een kans hebben is al heel tof!
pi_158222518
Oh precies zo hoop ik er ook in te kunnen gaan staan vivirawrs! Wat heerlijk lijkt me dat!

En philomijn ik ben ook benieuwd naar hoe de condooms gaan bevallen. Maar ik doe het mede om een ud in december/januari te voorkomen. Lukt het niet binnen een jaar zal die ud me echt niet meer uitmaken, maar zul je zien dat als ik erin ga dat het de 1ste ronde vast niet raak is het wel zo zal zijn :P
Wat fijn dat je je er zo klaar voor voelt! Wanneer hoor je meer over de baan?
pi_158224171
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Heel fijn! O+ Dat het gewoon kán nu, na jaren rammelen, en vooral ook dat mijn man er nu geestelijk net zo klaar voor is als ik. Ik sta er ook heel relaxed in, het hoeft niet binnen de kortste keren raak te zijn, dat we in principe iedere maand een kans hebben is al heel tof!
Wat klinkt dat fijn en tof! Ik hoop van harte dat ik er de eerste tijd ook met plezier, spanning en toch ook zen in kan staan.
pi_158237822
Hallo mederammelaars! Ik lurk al heel lang mee en ga de stap maar wagen- vandaag met de laatste pilstrip begonnen en daarna gaan we ervoor! We hebben het trouwens niet over condooms gehad tussendoor: is dat bij jullie alleen om een beeld te krijgen van jullie cyclus of ook nog met andere redenen?

Iets over ons; bijna 30 en m'n vriend 5 jaar ouder. Nu bijna 3 jaar samen waarvan bijna 2 jaar samenwonend.
pi_158238802
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:22 schreef Sunglasses het volgende:
Hallo mederammelaars! Ik lurk al heel lang mee en ga de stap maar wagen- vandaag met de laatste pilstrip begonnen en daarna gaan we ervoor! We hebben het trouwens niet over condooms gehad tussendoor: is dat bij jullie alleen om een beeld te krijgen van jullie cyclus of ook nog met andere redenen?

Iets over ons; bijna 30 en m'n vriend 5 jaar ouder. Nu bijna 3 jaar samen waarvan bijna 2 jaar samenwonend.
Welkom Sunglasses! Je zal hier dan niet lang vertoeven. Leuk vooruitzicht hoor.
Het gebruiken van de condooms heeft hier volgens mij verschillende redenen. Soms omdat de wens er wel is, maar de timing niet heel goed. Of om juist inzicht te krijgen in de cyclus na x aantal jaar de pil te hebben geslikt, maar er nog wel bezwaren zijn (studie, huis, trouwen, manlief, noem maar op). En soms ook nog wat koudwatervrees ;)
pi_158242337
klinkt misschien stom... maar met condooms geef je de controle ook wat meer aan de man. de meeste anticonceptie ligt bij de vrouw, pil/spiraaltje/enzovoort. condooms is iets wat de man ook controle over heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')