Whahaha dat heb ik in het begin ook wel eens gehad. Nu kijk ik eerst wie er als laatst gepost heeft voordat ik hen openquote:Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Philomijn het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens. Dat je hebt gepost, daarna naar het overzicht gaat en denkt: "Hey, dat topic staat bovenaan. Er heeft iemand wat in het topic gezet/gereageerd." En dat je dan zelf die persoon was.
--> insert facepalm
Ik ben eventjes kwijt hoe het met jou zat. Waar wachten jullie nog op?quote:Op donderdag 10 december 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met enige regelmaat![]()
Ik houd me een beetje afzijdig hier. Moet toch nog zo lang wachten.
Het huis en ga trouwen in 2017quote:Op donderdag 10 december 2015 18:57 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik ben eventjes kwijt hoe het met jou zat. Waar wachten jullie nog op?
Prachtige vooruitzichten! Het huis is gelukkig bijna klaarquote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het huis en ga trouwen in 2017
quote:
Vooral gevoelsmatig voor mij. Ik ben van plan om nog 2 of 3 pilstrips te slikken, dan zit ik aan 10 jaar en vind ik het genoeg geweest.Ik ben heel benieuwd hoe ik zonder pil ben.quote:Nolita een deadlineWaarom mei en niet eerder?
![]()
Ja daarom maar en beetje afzijdig. Anders ga ik me toch alleen maar gek maken haha. Maar idd heerlijke vooruitzichten.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Prachtige vooruitzichten! Het huis is gelukkig bijna klaarmaar 2017 klinkt idd nog wel een beetje ver weg. Maar... in je prachtige huis vliegt de tijd vast vanzelf. Het is tenslotte al bijna 2016!
Haha het kan op een heel onverwacht moment komenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Philomijn het volgende:
[..]![]()
Kan jouw vriend met die van mij gaan praten? Die van mij moet ook op zijn knieën!
Hoe lang we de condooms gaan volhouden, tsja... Dat hangt ook af van hoe de komende weken gaan verlopen, ben weer in tweede gespreksronde voor een baan beland.Maar m'n vriend reageert niet meer geïrriteerd als ik over kuikens begin. Hij heeft een nieuwe tactiek: gewoon "oké" zeggen.
![]()
In het begin van onze relatie toen ik nog niet aan de pil was, was ie al niet mega voorzichtig dus ik begin ook maar gelijk -just in case- met foliumzuur.![]()
Ah ja, ik snap het :-) Beetje zoals het hier ook wel ging. Eerst wilde vriend het er niet (zo vaak als ik ghehe) over hebben enzo. Omdat we nog niet de ideale situatie hadden voor zijn gevoel. Het is ook een proces dat je zelf moet ondergaan natuurlijk. Eerst vond ik het idee van stoppen met de pil doodeng, nu heb ik er zin in. En dat we dan eerst met condooms verder gaan geeft nog meer tijd om te wennen aan het idee.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:54 schreef Nolita het volgende:
[..]
Vooral gevoelsmatig voor mij. Ik ben van plan om nog 2 of 3 pilstrips te slikken, dan zit ik aan 10 jaar en vind ik het genoeg geweest.Ik ben heel benieuwd hoe ik zonder pil ben.
En dan maar aan de condooms en afwachten of het voor mijn vriend ook goed voelt om ervoor te gaan. Ik heb voor mezelf mei voorgenomen, dan zijn we 11 jaar samen.
Ik deel mijn ideeën natuurlijk wel met mijn vriend en tot nog toe kan hij zich erin vinden, maar geen concrete afspraken nog dus wie weet welke kant het opgaat.
En wat spannend trouwens weer een gespreksronde verder!
Of niet, ik had zo'n 10-pak gekocht en uiteindelijk niet één gebruikt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:26 schreef Philomijn het volgende:
En dat we dan eerst met condooms verder gaan geeft nog meer tijd om te wennen aan het idee.
Whahaha mijn man is ook niet dol op condooms. Voor mijn spiraal werd gezet moest ik eerst twee maand van de pil af (i.v.m. de grootte van mijn baarmoeder). Maar het waren twee lange maanden als je het hem vraagtquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Of niet, ik had zo'n 10-pak gekocht en uiteindelijk niet één gebruikt.
Heel slim dat je al vast als voorzorg met foliumzuur bent begonnen.quote:Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef Philomijn het volgende:
Tsja, die condooms, we zullen zien. En ach, hoe eerder hij ze vervelend vindt, hoe eerder wel er voor kunnen gaan.![]()
Een vriendin van mij gaat een Ladycomp bestellen als voorbehoedsmiddel. (Ja ik moest ook even googlen.) Ik zou daar weer zenuwachtig van worden.
Heel fijn!quote:Op zondag 13 december 2015 18:25 schreef Philomijn het volgende:
ViviRAWS hoe is het nou om voor het echie te gaan?
Wat klinkt dat fijn en tof! Ik hoop van harte dat ik er de eerste tijd ook met plezier, spanning en toch ook zen in kan staan.quote:Op zondag 13 december 2015 19:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heel fijn!Dat het gewoon kán nu, na jaren rammelen, en vooral ook dat mijn man er nu geestelijk net zo klaar voor is als ik. Ik sta er ook heel relaxed in, het hoeft niet binnen de kortste keren raak te zijn, dat we in principe iedere maand een kans hebben is al heel tof!
Welkom Sunglasses! Je zal hier dan niet lang vertoeven. Leuk vooruitzicht hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 15:22 schreef Sunglasses het volgende:
Hallo mederammelaars! Ik lurk al heel lang mee en ga de stap maar wagen- vandaag met de laatste pilstrip begonnen en daarna gaan we ervoor! We hebben het trouwens niet over condooms gehad tussendoor: is dat bij jullie alleen om een beeld te krijgen van jullie cyclus of ook nog met andere redenen?
Iets over ons; bijna 30 en m'n vriend 5 jaar ouder. Nu bijna 3 jaar samen waarvan bijna 2 jaar samenwonend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |