Dat klinkt zalig! Heb je een recept?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Eten van vandaag en morgen omgedraaid. Dus vanavond hadden we
D: barleyrisotto met tomaat, pompoen, Baconblokjes en feta
Nou hier werkt ie; 67,8 lijkt me wat laag na tienhonderd schrobbelèr.quote:Op zondag 15 november 2015 12:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga kijken of de wet van SQ ook op mij van toepassing is /brak
Euh, dat kan ik wel even opschrijven voor je later!quote:Op zondag 15 november 2015 12:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat klinkt zalig! Heb je een recept?
Puur toeval hoorquote:Op zondag 15 november 2015 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me echt een Hollandse boer als ik jouw lijstje zie, mf![]()
Niet per se wraps, maar wel superlekker en ook geschikt als 'pizzabodem':quote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Barreltje het volgende:
ik heb nog een recept verzoek.. zelfgemaakte wraps??
verder de lijst van vandaag:
O: kwark met banaan
S: Zwemmen
L: Rest van de caesar salade van gisteren
D: pompoensoep met (zelfgemaakte) mangochutneyork ork ork, soep eet je met een...
Maak ik ook regelmatig. Maar dan met zelfrijzend bakmeel ipv bloem. Qua verhouding wel ongeveer zoals hierboven.quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet per se wraps, maar wel superlekker en ook geschikt als 'pizzabodem':
Voor ongeveer 12 platbroden
350 gram bloem
250 ml Griekse of Turkse yoghurt (maar je kan ook gewone yoghurt nemen)
1 tl zout
Pff, mobiel knippen en plakken wil niet zo. Komt van http://www.yellowlemontre(...)d-met-sesamtijmolie/ en is dus bedoeld met sesamtijmolie. Ik maak ze zonder die olie, maar met komijnzaadjes in het beslag.
Lekker met een beetje boter, als Turkse pizza, als surrogaatpizza en stiekem ook met een pietsie basterdsuiker.
de rest is wijn?quote:Op zondag 15 november 2015 13:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik had net als gisteren 73,8 maar volgens de weegschaal ineens 5% minder vet
ik denk hetquote:
Waarom zelfrijzend bakmeel?quote:Op zondag 15 november 2015 17:42 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Maak ik ook regelmatig. Maar dan met zelfrijzend bakmeel ipv bloem. Qua verhouding wel ongeveer zoals hierboven.
En net ook nog een wit bolletje smeerkaas gehad. Niet het meest gezonde/lekkerste wat mij betreft, maar ik was al lang blij dat ik ergens een soort van 'trek' in hadquote:Op zondag 15 november 2015 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
1000 kcal vandaagbijna back on track! Morgen werken dus dan moet ik mezelf maar dwingen genoeg binnen te krijgen
Omdat dat in t recept dat ik van Jamie Oliver gejat heb stond.quote:
quote:
Hoe ging het met je bootcamp? Gesprekje gedaan?quote:Op zondag 15 november 2015 18:57 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: Kwarktaart!
S: Uur bootcamp
T: klein beetje shake
L: boterham met light cream cheese en gerookte zalm, boterham met 30+ kaas en een gekookt eitje
T: een zak nibb-it
D: Zoete aardappelrosti, rauwe spinazie, gekookt ei, gerookte zalm, kwark.
T: boterham met smeerkaas en/of druiven
Al met al zo'n 2100 kcal. Dikke prima.
Ja.quote:Op maandag 16 november 2015 08:22 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hoe ging het met je bootcamp? Gesprekje gedaan?
quote:Op maandag 16 november 2015 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.En goed. Ik heb hem uitgelegd wat er in mijn hoofd gebeurd, hij heeft uitgelegd wat hij probeert te bereiken, we hebben allebei verandering beloofd en toen waren we weer vriendjes.
Goed gedaanquote:Op maandag 16 november 2015 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.En goed. Ik heb hem uitgelegd wat er in mijn hoofd gebeurd, hij heeft uitgelegd wat hij probeert te bereiken, we hebben allebei verandering beloofd en toen waren we weer vriendjes.
Ah, mijne zijn ook wat groter en dunner, dus sowieso anders, maar deze wil ik ook wel eens proberenquote:Op zondag 15 november 2015 22:46 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Omdat dat in t recept dat ik van Jamie Oliver gejat heb stond.
http://www.jamieoliver.com/recipes/bread-recipes/easy-flatbreads/
Alleen t bakpoeder gebruik ik niet. En meer zelfrijzend bakmeel dan yoghurt. Maar eigenlijk nog nooit gewoon met bloem geprobeerd.
Mijnes gaat wel mooi bubbelen aan t oppervlak als je t bakt. En wordt voor flatbread ook kei luchtig.
Ik voorzie een uitwisselingsprogramma.quote:Op maandag 16 november 2015 09:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ah, mijne zijn ook wat groter en dunner, dus sowieso anders, maar deze wil ik ook wel eens proberen
Nou, hier gaat 'iequote:Op zondag 15 november 2015 12:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat klinkt zalig! Heb je een recept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |