ja dat begrijp ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik had duizend groente vandaag:
O: Taart!
L: Kikkererwtensalade met vijg, geitenkaas, rauwe ham.
T: Broodje met tonijnsalade
D: Een halve pompoen, 200 gram champignons, 100 gram venkel, 250 gram biefstuk.
Ik zit nu vol.
Ik moest ook een beetje een punt maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef Barreltje het volgende:
Sjeen
*burb* @ Lonaa
en BE.. hopelijk geeft het je wat je wil ( en stiekem wil ik nog een foto in die spiegels van je hele IK
en ik ging hardlopen in de regen en het donkerbaas! Met je lempkes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
je lichaam heeft t door! Volgens mij maakt dat je saldo toch wel meer dan een kilo per week onderhandquote:
Oh dequote:Op zondag 15 november 2015 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je lichaam heeft t door! Volgens mij maakt dat je saldo toch wel meer dan een kilo per week onderhandnice!
Lonaa, succes
quote:
Goed gedaan met je spiegels zo BE!quote:Op zondag 15 november 2015 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook 4 ons omhoog, maar dat verbaast me niet met flink zoute soep gisteren op een normaal vrijwel zoutloos patroon.
Not to worry, nog steeds een flink eind naar beneden tov vorige week maandag.
Nice!!quote:Op zondag 15 november 2015 10:36 schreef Barreltje het volgende:
1.1 kilo er af.. in 1 dag..![]()
Geeft wel motivatie om vaker hard te gaan lopen in de regen
Fijn dat het gesprek goed ging!quote:Op zondag 15 november 2015 11:59 schreef Lonaa het volgende:
Goede ochtend.
Voor het eerst blauw-blauw achter de auto gehad en netjes aan de kant gegaan *trots
Goed gesprek gehad met trainer voor het sporten, we zijn weer vriendjes.
Vervolgens ontzettend lekker getraind en op de terugweg aquaplaning gehad met de auto, dat was spannend.
Tijd v oor shake
Ja. We begrepen elkaar en zeiden sorry en all is good.quote:Op zondag 15 november 2015 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Fijn dat het gesprek goed ging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |