zijn lang het over daten gaat prima, onzekerheid over FB foto's van anderen nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:48 schreef K44S het volgende:
Wat voor nut heeft het voor Deezer om verder te posten in het Dating-topic als iemand er niet op mag reageren?
Dat niet. Maar dan beginnen we de discussie weer van vooraf aan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Niets, maar verwacht je echt dat ie gaat luisteren?
Duidelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:04 schreef Re het volgende:
[..]
zijn lang het over daten gaat prima, onzekerheid over FB foto's van anderen niet
Had ik hem persoonlijk moeten bannen, of zo?quote:Op zondag 6 december 2015 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
Een mod zegt 3 of 4 keer dat iets echt niet mag en iemand gaat daar willens en wetens tegen in en deen reactie is een note?
Geen wonder dat er niet geluisterd word zeg...
Je maakt jezelf echt compleet overbodig zo
users mogen daar geen uitspraken over doen toch? Maar ik vind het echt heel raar dat je met zoiets gewoon weg komt. Hoe zijn mods dan nog serieus te nemen?quote:Op zondag 6 december 2015 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik hem persoonlijk moeten bannen, of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik heb persoonlijk niet zo veel tegen de knakker (wel tegen zijn gedrag soms)quote:Op zondag 6 december 2015 11:50 schreef SiIk het volgende:
Ik snap het gezeik niet zo op die waarschuwingen.
Eerst wordt er gezeurd dat er niks wordt gedaan aan bepaalde users, nu komt er duidelijk in het topic te staan dat iemand een note krijgt, en meer consequenties volgen bij voortzetting van het gedrag, en is het weer niet goed?
Is het dan echt alleen maar goed als iemand om elke post die niet in je straatje past een maandban krijgt?
quote:Op zondag 6 december 2015 11:50 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het idee dat hij ontzettend aan het uittesten is, en ook vooral zo ver probeert te gaan om zo zn eigen topic te forceren.Autisme. En hij heeft al een eigen topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Er staat toch duidelijk dat dit een laatste waarschuwing is?quote:Op zondag 6 december 2015 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee, ik heb persoonlijk niet zo veel tegen de knakker (wel tegen zijn gedrag soms)
Ik snap gewoon oprecht niet dat het zo simpel is om te doen wat je wil. De mod zegt 3 'niet doen' en dan toch gewoon doen omdat je er zin in hebt. Er volgt toch niks op. Ik vind dat gewoon oprecht heel raar
tja persoonlijk vind ik 30 zeggen dat iets echt niet mag duidelijk genoegquote:Op zondag 6 december 2015 11:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk dat dit een laatste waarschuwing is?
T is niet bepaald alsof er al 5 laatste waarschuwingen staan zonder dat er iets gedaan wordt. Die jongen komt nota bene net uit een ban.
quote:Op zondag 6 december 2015 11:50 schreef SiIk het volgende:
Ik snap het gezeik niet zo op die waarschuwingen.
Eerst wordt er gezeurd dat er niks wordt gedaan aan bepaalde users, nu komt er duidelijk in het topic te staan dat iemand een note krijgt, en meer consequenties volgen bij voortzetting van het gedrag, en is het weer niet goed?
Is het dan echt alleen maar goed als iemand om elke post die niet in je straatje past een maandban krijgt?
autocorrect, zit mobielquote:Op zondag 6 december 2015 12:02 schreef Copycat het volgende:
Van drie keer naar dertig keer iets zeggen in twee posts. Knap!
Maar ik denk dat je niet helemaal begrijpt hoe waarschuwingen, notes en bans werken bij FOK!.
Niet zo, dus.
Anywayz, bedankt voor de feedback.
ga lekker ergens anders recalcitrant zijnquote:Op zondag 6 december 2015 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeeeh een nooote!
Zo'n politiek correcte standaardberichten kan je toch ook met vrienden, collega's of familie bespreken? Voor de iets wat afwijkende visies kan je beter terecht op een forum, want dat is anoniem immers. Zo zie ik het.quote:
Waarom regel je geen eigen topic voor hem, dan is het probleem toch ook opgelost?quote:Op zondag 6 december 2015 12:02 schreef Copycat het volgende:
Van drie keer naar dertig keer iets zeggen in twee posts. Knap!
Maar ik denk dat je niet helemaal begrijpt hoe waarschuwingen, notes en bans werken bij FOK!.
Niet zo, dus.
Anywayz, bedankt voor de feedback.
Kappen nu.quote:Op zondag 6 december 2015 17:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom regel je geen eigen topic voor hem, dan is het probleem toch ook opgelost?
Ik probeer alleen mee te denken voor een oplossing. Je kunt toch niet alleen blijven corrigeren. Beter geven ze hem een eigen plekje.quote:
Dat heeft ie al.quote:Op zondag 6 december 2015 17:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom regel je geen eigen topic voor hem, dan is het probleem toch ook opgelost?
Jij bent net zo erg. En een eigen plekje doe je door een topic te openen.quote:Op zondag 6 december 2015 17:37 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik probeer alleen mee te denken voor een oplossing. Je kunt toch niet alleen blijven corrigeren. Beter geven ze hem een eigen plekje.
Dat kan kloppen, want dat is zijn topic niet.quote:Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar dat datingtopic waar hij nu post is denk ik ook niet de geschikte plek.
Valt het jou niet op. Dat Deezertje niets om jou geeft en jij wel om hem?quote:Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar dat datingtopic waar hij nu post is denk ik ook niet de geschikte plek.
Ja dat is me de laatste tijd ook opgevallen. Het komt vooral van één kant inderdaad. Toen hij een ban had heeft hij nog met zijn ziel onder de arm met mij zitten DM'en. Daarna is het opvallend stil gebleven.quote:Op zondag 6 december 2015 18:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Valt het jou niet op. Dat Deezertje niets om jou geeft en jij wel om hem?
Dit is feedback, niet het 'analyseer deezertje zijn gedrag' topic.quote:Op zondag 6 december 2015 19:17 schreef syndroom het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen die hem proberen te helpen zich 'gebruikt' voelen. Zo ook met zijn zoektocht naar een vriendin, weer met als achterliggende doel om zijn eigen zelfvertrouwen te verbeteren.
Ik denk dat hij dat ook met vrienden doet, pas alleen contact zoekt wanneer hij ze nodig heeft, maar andersom ho maar.
Hij mist echt een stukje wederkerigheid.
I like you.quote:Op maandag 7 december 2015 12:46 schreef Copycat het volgende:
Interessant verhaal, houd me op de hoogte. Maar niet hier. Het topic gaat wel weer open.
Als dat de redenatie is, waarom worden er dan überhaupt nog topics gesloten? Je hoeft er tenslotte niet in de lezen of te reageren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:26 schreef Copycat het volgende:
Want elk topic moet voor jou nut hebben? Blijkbaar heeft het nut voor TS.
Je hoeft het verder niet te lezen en je hoeft er ook niet in te reageren.
Voor zover ik het zie, heeft het enkel nut voor TS omdat hij hiermee weer wat aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:26 schreef Copycat het volgende:
Want elk topic moet voor jou nut hebben? Blijkbaar heeft het nut voor TS.
Je hoeft het verder niet te lezen en je hoeft er ook niet in te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |