Ik krijg een beetje het gevoel alsof je ergens mee zit?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
Je moet wel even de scores bijwerken enzo, anders worden er een paar ongelooflijk mad.
Zeker. Ik zit met een biertje op de bank te wachten tot het eten klaar is.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel alsof je ergens mee zit?
We zijn kampioen ja.quote:
Wie zegt ze van Voetbalzone zijn? Bustedquote:Op woensdag 11 november 2015 17:21 schreef Caland het volgende:
Haha, Davy leest voetbalzone comments
jaquote:
En Koeman schijnt in de winterstop een poging voor Luuk de Jong te willen wagen.quote:Twee doelpunten Pereiro bij 3-1 zege PSV in oefenduel
PSV heeft donderdagmiddag de besloten oefenwedstrijd tegen Waasland-Beveren met 3-1 gewonnen. het duel werd achter gesloten deuren afgewerkt. Gaston Pereiro zorgde voor twee doelpunten op de Herdgang. De andere treffer kwam op naam van Nicolas Isimat-Mirin.
Bron?quote:Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Koeman schijnt in de winterstop een poging voor Luuk de Jong te willen wagen.
Narsingh staat dadelijk gewoon weer in de basisquote:Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Koeman schijnt in de winterstop een poging voor Luuk de Jong te willen wagen.
40, in de zomer mag hij hem voor 35 hebbenquote:Op donderdag 12 november 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Narsingh staat dadelijk gewoon weer in de basis
In de winterstop? 35 miljoen
Waarom zou PSV de jong voor 15 mil laten gaan? Een garantie voor goals en hij laat spelers om zich heen beter spelen. Bij elke andere speler op die positie moet je dat nog maar afwachten.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Denk niet dat luuk dit seizoen vertrekt, tenzij ze meer dan 15miljoen gaan betalen.
Zeker als je dan het seizoen af moet maken met Locadia centraal. En een nieuwe de Jong haal je niet zo maar. Of je moet zijn broer kopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:42 schreef jpg97 het volgende:
Klopt, naast het feit dat De Jong veel scoort, speelt hij ook heel slim, heeft oog voor zijn medespelers en is balvast.
Als je die laat gaan dan zou ik alle titelaspiraties ook laten varen.
Ik zie zijn broer toch meer als een 10/schaduwspits a la Toivonen. Iemand die aansluit, diep tegen de spits aanspeelt en veel in de 16 in scoringspositie komt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker als je dan het seizoen af moet maken met Locadia centraal. En een nieuwe de Jong haal je niet zo maar. Of je moet zijn broer kopen.
Uiteraard. Maar om eerlijk te zijn zou ik Luuk in die rol ook niet verkeerd vinden, alleen kan dat bij PSV natuurlijk niet. Ik vind ze vrij veel op elkaar lijken qua spel. Siem heeft alleen ietsje meer techniek en is 1 op 1 daardoor sterker. Luuk is iets doelgerichter. Koppend zijn ze allebei fenomenaal.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie zijn broer toch meer als een 10/schaduwspits a la Toivonen. Iemand die aansluit, diep tegen de spits aanspeelt en veel in de 16 in scoringspositie komt.
Als Pelle weggaat? Gaan ze er bij Koeman ook wel op achteruit zeg.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar gaat pelle heen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Pelle weggaat? Gaan ze er bij Koeman ook wel op achteruit zeg.
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt natuurlijk. Luuk stond vorig jaar op 20 goals en 10 assists. Pelle het jaar daarvoor op 23 goals en 6 assists en het seizoen daarvoor op 27 goals en 1 assist. Beide dus bij zo'n 30 goals direct betrokken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Pelle weggaat? Gaan ze er bij Koeman ook wel op achteruit zeg.
Pelle vind ik voetballend wel een stuk beter/technischer. En vooral, sterker in de duels. Heeft zich niet voor niets makkelijk aangepast aan de PL.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt natuurlijk. Luuk stond vorig jaar op 20 goals en 10 assists. Pelle het jaar daarvoor op 23 goals en 6 assists en het seizoen daarvoor op 27 goals en 1 assist. Beide dus bij zo'n 30 goals direct betrokken.
Dat is statistisch redelijk vergelijkbaar. Pelle scoort misschien wat makkelijker, maar is verder vrij onzichtbaar. De Jong werkt hard, geeft meer assists en heeft veel meer dynamiek. Ik zeg niet dat hij beter is, maar minder is hij zeker ook niet.
Pelle is echt wel een stuk beter. Die heeft Feyenoord zowat in zijn eentje kampioen gemaakt. Zo goed was die.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt natuurlijk. Luuk stond vorig jaar op 20 goals en 10 assists. Pelle het jaar daarvoor op 23 goals en 6 assists en het seizoen daarvoor op 27 goals en 1 assist. Beide dus bij zo'n 30 goals direct betrokken.
Dat is statistisch redelijk vergelijkbaar. Pelle scoort misschien wat makkelijker, maar is verder vrij onzichtbaar. De Jong werkt hard, geeft meer assists en heeft veel meer dynamiek. Ik zeg niet dat hij beter is, maar minder is hij zeker ook niet.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pelle is echt wel een stuk beter. Die heeft Feyenoord zowat in zijn eentje kampioen gemaakt. Zo goed was die.
Ik las laatst in de wandelgangen dat Van Gaal hem wilde halen. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:
Schijnt dat er vanuit Italië wat subtoppers interesse hebben. Oa Napoli.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik las laatst in de wandelgangen dat Van Gaal hem wilde halen. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
Ben bang dat hij pas na de winterstop weer terug is. Dan is de vraag nog maar of hij zijn vorige niveau kan aantikken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd hoe het eigenlijk met Lestienne gaat?
Komt ie nog terug op korte termijn?
Daar wordt volgens mij niks over naar buiten gebracht. Op zijn vroegst na de winterstop lijkt me.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd hoe het eigenlijk met Lestienne gaat?
Komt ie nog terug op korte termijn?
In Newcastle speelde hij niet als spits. Moeilijk om hem daar dan op te beoordelen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben er nog niet zo van overtuigd dat Luuk niet zou slagen in het buitenland. Mensen die het ook hebben over NewcastleDaar heeft ie toch maar een blauwe maandag gespeeld man. Gladbach was een mislukking, maar ik denk dat De Jong zeker zou kunnen slagen bij een Southampton. Al mag ie van mij bij ONS PSV blijven.
Mwoh, als je kijkt naar zijn statistieken en hoe hard de prijzen weer omhoog zijn gegaan de afgelopen paar jaar denk ik dat je wel degelijk meer moet krijgen voor hem, zeker als hij naar Engeland zou verhuizen. Daar klotst het geld tegen de plinten omhoog bij de clubs.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:40 schreef RijstNatie het volgende:
je moet wel realistisch blijven, de jong gaat niet meer dan 20miljoen opleveren verwacht ik
Wat een godquote:Op zaterdag 14 november 2015 10:26 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ondertussen in Mexico: https://streamable.com/4v0p
Tikt ie net de 72 aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met die bril is z'n IQ meteen +30.
Elke keer wanneer ik Maher of Bruma een vrije trap zie nemen denk ik waarom Guardado niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:26 schreef Wazaaaaa het volgende:
Bruma heeft een prima traptechniek. Guardado maakt ze zo ook vrijwel nooit hoor, is echt niet zijn sterkste kant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elke keer wanneer ik Maher of Bruma een vrije trap zie nemen denk ik waarom Guardado niet.
Beter dan Affelay?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een god
Ongelofelijk dat die bij ons balt. Na het tijdperk Alex / Gomes is er geen betere voetballer bij PSV geweest.
Ow, ik dacht dat jij altijd met je handje in je broek zat als hij op TV was. Verwar ik je vast met een andere debiel uit het Ajax-topic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat absoluut. De meest overschatte speler die Ajax heeft gehad de laatste jaren.
golazo capitan!quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:26 schreef Wazaaaaa het volgende:
Tegen graafschap en nu weer. Ik zeg in de pickorde even een tijdje bovenaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma heeft een prima traptechniek. Guardado maakt ze zo ook vrijwel nooit hoor, is echt niet zijn sterkste kant.
Nee joh Eriksen mag nog niet eens de veters strikken van een Sneijder. Eriksen was veel te vaak afwezig om een topper te zijn zal daarom ook nooit bij een topclub komen te spelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij altijd met je handje in je broek zat als hij op TV was. Verwar ik je vast met een andere debiel uit het Ajax-topic.
Maar zonder gekheid, dat Guardado in de Eredivisie balt is natuurlijk pure waanzin. Onder een trainer die weet hoe hij gebruikt moet worden kan hij de Europese subtop makkelijk aan. Dat heeft hij in Spanje ook gewoon een periode laten zien.
En ja, Guardado is daarmee beter dan Afellay was, dat lijkt me volstrekt duidelijk. Drukt veel meer zijn stempel. Al had ik het bij Ibi wel eens willen zien als hij een tussenstap had gemaakt en zich een paar jaar in de Europese subtop had kunnen ontwikkelen zonder blessures.
Ik vond Affelay en Depay bij PSV beiden goed, maar ik zag er niet echt toppers in ofzo.quote:
Beide spelers met veel potentie die de eredivisie waren ontgroeid. Maar ook beide spelers die er goed aan hadden gedaan om een tussenstap te maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond Affelay en Depay bij PSV beiden goed, maar ik zag er niet echt toppers in ofzo.
Zal ook wel aan mij liggen
Ja? Je denkt zeg maar dat Barcelona net een stapje te hoog was zo ineens?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beide spelers met veel potentie die de eredivisie waren ontgroeid. Maar ook beide spelers die er goed aan hadden gedaan om een tussenstap te maken.
Hij liet daar zien dat hij bij vlagen mee kon komen, maar was niet constant genoeg en had het fysiek lastig om zijn lichaam op absoluut topniveau te krijgen. Miste ook de slimheid om tackles te ontwijken, al was hij daar bij PSV al handiger in geworden. Maar in de top wordt op dat soort details nog meer gevraagd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja? Je denkt zeg maar dat Barcelona net een stapje te hoog was zo ineens?
Barcelona in die tijd was ook gewoon te hoog gegrepen voor bijna iedere voetballer maar zeg maar eens nee, ik denk ook dat hij daar als type niet echt paste dan bedoel ik type speler, niet z'n karakter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh Eriksen mag nog niet eens de veters strikken van een Sneijder. Eriksen was veel te vaak afwezig om een topper te zijn zal daarom ook nooit bij een topclub komen te spelen.
Afellay had een tussenstap moeten maken dan was het misschien wel goed gekomen maar het lijkt me ook geen fijne jonge om mee te werken.
je praat jezelf tegen, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
Lol, Locadia als vervanger van Elia naar Oranje.
Maar goed, als er 5-3-2 gespeeld wordt, niet eens een gek idee.
Elia geblesseerd, Locadia opgeroepen. Dus vervanger.quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
je praat jezelf tegen, zoals gewoonlijk.
Ik vind hem heel houterig, tenminste zo oogt het en dat systeem heb ik ook mijn twijfels overquote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
Als hij als diepe spits mag spelen is dat geen gek idee. Anders is het een heel gek ideequote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
Locadia beter dan Van Persie, duidelijk.,quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
je praat jezelf tegen, zoals gewoonlijk.
twitter:psvnetwerk twitterde op maandag 16-11-2015 om 20:43:26Weer een doelpunt voor Pereiro. Hij brengt Jong PSV na 40 min. verdiend op een 0-1 voorsprong tegen Leicester City onder 21. reageer retweet
Kan je nagaan hoe goed Narsingh isquote:Op maandag 16 november 2015 20:44 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op maandag 16-11-2015 om 20:43:26Weer een doelpunt voor Pereiro. Hij brengt Jong PSV na 40 min. verdiend op een 0-1 voorsprong tegen Leicester City onder 21. reageer retweet
Pereiro moet op de plaats van Maher, Narsingh heb je meer nodig voor snelheid en breedte, met Locadia aan de andere kant heb je dat al nietquote:Op maandag 16 november 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed Narsingh is
twitter:ED_PSVnieuws twitterde op maandag 16-11-2015 om 21:10:35PSV'ers trefzeker bij Oranje onder 19 https://t.co/f8zjsIOXKO reageer retweet
quote:EINDHOVEN - Steven Bergwijn en Sam Lammers waren maandagavond trefzeker bij Oranje onder 19. In een interland tegen Tsjechië scoorde Bergwijn twee keer en Lammers eenmaal. Oranje onder 19 won met 2-4. De andere goal van Oranje onder 19 werd gemaakt door Ajacied Dekker.
Jaaaaaatwitter:RikElfrink twitterde op maandag 16-11-2015 om 21:26:11Volgende goal voor Pereiro. Jong #PSV met 0-2 op weg naar overwintering in de Premier League Cup. (Via @lcfc). reageer retweet
Ajax-talentenquote:Op maandag 16 november 2015 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]twitter:ED_PSVnieuws twitterde op maandag 16-11-2015 om 21:10:35PSV'ers trefzeker bij Oranje onder 19 https://t.co/f8zjsIOXKO reageer retweet
Gelukkig bij Ajax wel. Dat is heel fijn voor Willem II.quote:Op dinsdag 17 november 2015 05:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Maar helaas krijgen talenten bij PSV geen kans om in het eerste te voetballen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 06:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gelukkig bij Ajax wel. Dat is heel fijn voor Willem II.
Bij Willem II voetballen net zoveel mensen met een PSV verleden dan met een Ajax verleden. Verschil is dat die met een Ajax verleden bijna allemaal gehuurd zijn en die van PSV er permanent spelen.quote:
Veel motivatie dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij Willem II voetballen net zoveel mensen met een PSV verleden dan met een Ajax verleden. Verschil is dat die met een Ajax verleden bijna allemaal gehuurd zijn en die van PSV er permanent spelen.
#leukefeitjes
Nieuwe Zlatan toch?quote:
Die jongen krijgt het wel voor zijn kiezenquote:Op donderdag 19 november 2015 20:09 schreef Comprehendam het volgende:
Vader van Lestienne ook overleden.
Denk nog wel langer. Ongelovelijk triest. Je ouders in nog geen 3 maand verliezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:34 schreef tja77 het volgende:
Zo dan, Lestienne is de komende weken een emotioneel wrak, en zie je op z'n vroegst na de winterstop weer.
Erg sneu voor die jongen
Vooral op zo'n jonge leeftijd... Erg treurig.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk nog wel langer. Ongelovelijk triest. Je ouders in nog geen 3 maand verliezen.
Ja precies. Als zijn ouders 84 en 82 waren en stierven aan ouderdom dan verwerk je het nog wel een keer.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral op zo'n jonge leeftijd... Erg treurig.
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:09 schreef Comprehendam het volgende:
Vader van Lestienne ook overleden.
Natuurlijk allemaal niet belangrijk, die jongen raakt zoveel kwijt, maar even stil staan bij de gevolgen voor PSV mag natuurlijk best.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
"Haha, klopt" daarna.
Ook nog iemand die zijn tweet alweer verwijderd heeft. Die vroeg aan die gozer "Heb je ook gevraagd of de bezoekers van Bataclan geld terug kregen?"
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
"Haha, klopt" daarna.
Ook nog iemand die zijn tweet alweer verwijderd heeft. Die vroeg aan die gozer "Heb je ook gevraagd of de bezoekers van Bataclan geld terug kregen?"
als je huurt en hij raakt geblesseerd krijg je je geld ook niet terug. Dat is gewoon het risico wat je neemt.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk allemaal niet belangrijk, die jongen raakt zoveel kwijt, maar even stil staan bij de gevolgen voor PSV mag natuurlijk best.
Over een paar dagen.
Ik bedoel ook niet alleen het financiele stuk eigenlijk, sportief is het een fikse aderlating. Het lijkt me belangrijk om snel een inschatting te maken of we hem dit seizoen nog op niveau zien komen of dat er in de winter geschakeld moet worden op de transfermarkt.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je huurt en hij raakt geblesseerd krijg je je geld ook niet terug. Dat is gewoon het risico wat je neemt.
Vrezelijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
"Haha, klopt" daarna.
twitter:JordiiDeWijs twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 15:14:28Trots met mijn contract verlenging tot 2019. https://t.co/O5c4Vpdi0P reageer retweet
Niet op zijn Nederlands mag ik hopen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JordiiDeWijs twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 15:14:28Trots met mijn contract verlenging tot 2019. https://t.co/O5c4Vpdi0P reageer retweet
Als ik me niet vergis was Zoet vorig seizoen de PSV'er met de meeste minuten in de competitie. Ik hoef je je niet eraan te herinneren wie er toen kampioen werd.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was Zoet vorig seizoen de PSV'er met de meeste minuten in de competitie. Ik hoef je je niet eraan te herinneren wie er toen kampioen werd.
Wat een kut argument. Is gewoon een waardeloze keeper.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was Zoet vorig seizoen de PSV'er met de meeste minuten in de competitie. Ik hoef je je niet eraan te herinneren wie er toen kampioen werd. ,
Tuurlijk keept hij dit seizoen niet best, maar dat betekent dat hij wel beter kan, en ondanks zijn vormdip staat PSV er niet slecht voor, op 3 fronten nog actief en uitzicht op wat moois.
Maar als jij dit het beste nieuws van de dag vindt, dan mag je er best hoop uit putten knul.
Ga fappen op die dooie lul van Ajaxquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een kut argument. Is gewoon een waardeloze keeper.
Cillessen is denk ik subtop, hij kan niet en zal nooit tippen aan de top zoals Courtois, Neuer, Buffon maar hij zit wel bovenin het gebied eronder, of laat ik het zo zeggen hij is niet minder dan de rest. Zoet moet dat nog maar eens laten zien en zeker op dit moment is hij niet beter dan Vermeer.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:23 schreef BadderHaring het volgende:
Zoet is dit jaar minder dan Cillessen, Zoet was vorig jaar minder dan Cillessen. Maar de Zoet van vorig jaar is gewoon een meer dan prima keeper voor een kampioenskandidaat in de Eredivisie.
Als hij dat niveau terugvindt, dan gaat hij gewoon over een jaar of twee een transfer maken naar de subtop in Engeland.
Cillessen is beter, maar het is geen schande om de op één na beste keeper van de eredivisie te hebben, en als Zoet in vorm is, dan is hij dat gewoon. Bovendien is Cillessen Europees gezien ook gewoon middenmoot. Niets bijzonders.
Daar komen jongens als Vermeer echt niet aan te pas.
Zoet gaat de Europese subtop niet halen, althans niet als je de groep net onder de namen die je daar noemt bedoelt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Cillessen is denk ik subtop, hij kan niet en zal nooit tippen aan de top zoals Courtois, Neuer, Buffon maar hij zit wel bovenin het gebied eronder, of laat ik het zo zeggen hij is niet minder dan de rest. Zoet moet dat nog maar eens laten zien en zeker op dit moment is hij niet beter dan Vermeer.
Ah, dan kan hij ze vanavond weer in de basis zettenquote:Cocu blij met reactie Maher en Narsingh op de training
Phillip Cocu laat in De Telegraaf weten blij te zijn hoe Adam Maher en Luciano Narsingh het voor hun vervelende incident door uitgefloten worden in hun eigen stadion hebben verwerkt. "Als ik zie hoe die jongens getraind hebben de afgelopen periode, dan vind ik dat ze echt een positief signaal hebben afgegeven. Je kunt je kop naar beneden laten hangen, maar je kunt extra energie in de training gooien en juist dat hebben ze uitstekend gedaan."
Kutzooi, basisplaats voor die heikneuters omdat ze zo hard trainen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, dan kan hij ze vanavond weer in de basis zetten
Op het afgelopen WK was hij toch goed, dus het is niet alleen op basis van wat hij bij Ajax doet, alleen die toppers die ik net noemde zijn echt beter en er zullen er nog een paar zijn maar niet meer dan 10.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoet gaat de Europese subtop niet halen, althans niet als je de groep net onder de namen die je daar noemt bedoelt.
Overigens, de gedachte dat Cillessen net onder die groep zit is natuurlijk bespottelijk. Die jongen wordt zo gruwelijk overschat door veel Nederlanders, vooral Ajax-supporters.
Als hij het niveau zou hebben wat jij hem toeschrijft, dan was hij echt al lang geen keeper meer bij Ajax geweest, maar in plaats daarvan is er nog niet één club met serieuze interesse in hem bekend.
Ik denk niet dat Cillessen bij de beste 20 keepers van Europa zit. In elk van de Engelse, Spaanse, Duitse, Italiaanse en ook Franse competitie heb je een aantal keepers die gewoon beter zijn. En sommige teams hebben zelfs 2 keepers die beter zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het afgelopen WK was hij toch goed, dus het is niet alleen op basis van wat hij bij Ajax doet, alleen die toppers die ik net noemde zijn echt beter en er zullen er nog een paar zijn maar niet meer dan 10.
OK, ik denk van wel, niet dat ik hem zo super vind hoor maar er zijn er maar weinig die echt super zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cillessen bij de beste 20 keepers van Europa zit. In elk van de Engelse, Spaanse, Duitse, Italiaanse en ook Franse competitie heb je een aantal keepers die gewoon beter zijn. En sommige teams hebben zelfs 2 keepers die beter zijn.
Als hij dat doet kijk ik nooit meer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, dan kan hij ze vanavond weer in de basis zetten
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cillessen bij de beste 20 keepers van Europa zit. In elk van de Engelse, Spaanse, Duitse, Italiaanse en ook Franse competitie heb je een aantal keepers die gewoon beter zijn. En sommige teams hebben zelfs 2 keepers die beter zijn.
Ja johquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Narsingh toont ook wel inzet, tis gewoon jammer dat hij het niveau niet heeft.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:17 schreef Buitendam het volgende:
Narsingh kan ik ergens nog wel begrip voor opbrengen als je die opstelt. Op dit moment is er niet iemand die beduidend beter is dan hem.
Maher is een compleet ander verhaal. Die jongen opstellen terwijl je Pereiro 90 minuten kan laten spelen is een schande.
Toch jammer dat jij nooit meer naar PSV gaat kijken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als hij dat doet kijk ik nooit meer.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dag Ron,quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Grappigste post van de dag. Misschien van alle G-elftallen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zitten wel 3 goals bij tegen de amateursquote:
Zonder die goals was het heel anders idd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zitten wel 3 goals bij tegen de amateurs
Wel een goeie grap moet ik je nageven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Grappigste post van de dag. Misschien van alle G-elftallen.
Jullie roepen wel goede grap maar hij is gewoon serieus.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goeie grap moet ik je nageven.
Hoe kan het zijn dat ik een teringhekel heb aan een keeper.... Nou bij Jaspertje kan het hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga fappen op die dooie lul van Ajax
Nee Davy, dat bestaat niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jullie roepen wel goede grap maar hij is gewoon serieus.
Wollah ik zweerquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Davy, dat bestaat niet.
Dat weet ik, maar dat maakt het niet minder grappig dat hij dat echt denkt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jullie roepen wel goede grap maar hij is gewoon serieus.
Zelfs Bronson_ is niet zo dom.quote:
Bronson is een prima user. Die post alleen nooit in VBL.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat maakt het niet minder grappig dat hij dat echt denkt.
Ik vind het zelfs een beetje schattig, ik denk dat hij ook een tenuetje van hem heeft in de kleuren van Barcelona omdat hij echt denkt dat Cillessen daar ooit gaat spelen.
Bronson is gewoon een clown, maar om de aandacht daar van af te leiden noemt hij anderen clowns. Het is gewoon een zielige aandachtstrekker zonder enig verstand van voetbal. Maar wel grappig daardoor,op een zielige manier.
Nou, het feit dat jij met weinig hersens bent geboren zit me echt niet zo heel erg diep.quote:
Daar ging het dan ook niet over.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, het feit dat jij met weinig hersens bent geboren zit me echt niet zo heel erg diep.
Ach moet toch lekker zijn Ron? Je komt om te trollen en mensen happen, toch het leukste wat er is lijkt me?quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach moet toch lekker zijn Ron? Je komt om te trollen en mensen happen, toch het leukste wat er is lijkt me?
Waarom laat je ons niet gewoon met rust? We proberen hier gewoon aan onze dagelijkse sleur te ontsnappen en gezellig over voetbal en Davy te praten en dan moeten er altijd weer pestkoppen tussen zitten die het verpesten. Het is niet eerlijkquote:
Houdt ie er eindelijk een tegen, gaat ie er daarna nog er inquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga fappen op die dooie lul van Ajax
Hij ziet er ook zo slecht uit, vind je niet?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houdt ie er eindelijk een tegen, gaat ie er daarna nog er in![]()
Dit is een beetje een Calimero reactie. Met name die laatste zin. Eigenlijk alleen die laatste zin.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom laat je ons niet gewoon met rust? We proberen hier gewoon aan onze dagelijkse sleur te ontsnappen en gezellig over voetbal en Davy te praten en dan moeten er altijd weer pestkoppen tussen zitten die het verpesten. Het is niet eerlijk
Op het moment dat hij die pingel tegenhield...quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houdt ie er eindelijk een tegen, gaat ie er daarna nog er in![]()
Als hij ooit zelfmoord pleegt zou het mij totaal niet verbazen. Zo jong en al zulke wallen, dan is er wat mis..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij ziet er ook zo slecht uit, vind je niet?
Maar het is de waarheid!!quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is een beetje een Calimero reactie. Met name die laatste zin. Eigenlijk alleen die laatste zin.
Heeft ie kinderen? Dan hoop ik in ieder geval dat hij de bevalling niet zelf heeft gedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hij ooit zelfmoord pleegt zou het mij totaal niet verbazen. Zo jong en al zulke wallen, dan is er wat mis..
Die speelt de laatste weken niet slecht.quote:
En er dan met 3-0 vanaf gaan vanavond. Mooie dingenquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:50 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
de basis waar iedereen op hoopte,
Natsingh doet niet mee he.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En er dan met 3-0 vanaf gaan vanavond. Mooie dingen
Oooooooooooooh. 1-8 danquote:
waarschijnlijk te veel van het goede... arias, guardado en moreno in de basis na de interlands.quote:
Idd in eerste instantie een overwicht, 1-0 voor komen, om vervolgens de wedstrijd uit je handen te laten glippen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ziet er wel weer uit als zo'n 90ste minuut 1 - 1 wedstrijd.
Zou wel typisch zijn jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
6 punten in de eerste twee wedstrijd, daarna hopeloos geknoei.
Winst, verlies, gelijk, winstquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ziet er zwaarder uit dan het is.
Want Psv overwinterde toch zo vaak en lang in de jaren zonder kampioenschap. Ik HAAT die mentaliteit, slapgedoe.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:19 schreef daniela_007 het volgende:
Het is duidelijk dat PSV vaak dramatisch speelt voor en na de Europese wedstrijden. Voor de kampioenschap zou het goed zijn als PSV Europees niet overwintert, dan kan PSV volledig richten op kampioenschap.
10 puntenquote:Op zondag 22 november 2015 02:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Streep door jullie seizoen dus.
Het is altijd moeilijk om zo'n groep duidelijk te maken dat ze niet zo goed zijn als ze denken, vorig seizoen had je net wat meer individuele klasse en scoringsvermogen die de ploeg dan net over het dooie punt heen hielpenquote:Op zondag 22 november 2015 09:23 schreef tja77 het volgende:
Verschil tussen de Boer en Cocu gaat nu wel steeds duidelijker worden. De Boer kon 4 kampioenschappen uit z'n selectie persen. Bij Cocu is het na 1 kampioenschap al gedaan.
Ongemotiveerde bagger, tegen de kleinere ploegen wordt er keer op keer gefaald, maar tegen Ajax, Feyenoord, Manchester en Wolfsburg kan het plotseling wel, dan is het nog steeds niet groots, maar wordt er wel inzet en vechtlust getoond.
Mietjes zijn het, en wat inzet betreft kan er nog heel veel van een ploeg als Feyenoord geleerd worden. Schop onder de kloten hebben ze nodig, niet zo'n nietszeggend gesprekje.
Is ook zo.quote:Op zondag 22 november 2015 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is altijd moeilijk om zo'n groep duidelijk te maken dat ze niet zo goed zijn als ze denken, vorig seizoen had je net wat meer individuele klasse en scoringsvermogen die de ploeg dan net over het dooie punt heen hielpen
Jullie hebben gewoon een elftal dat ruim bovenaan zou moeten staan. Dat straks een club met een 35 jarige aanvaller jullie van de tweede plek stoot, moet wel pijnlijk zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 01:45 schreef BadderHaring het volgende:
Als ze het nu echt niet zouden kunnen, dan zou het niet zo frustrerend zijn. Staat er gewoon een kutelftal met 11 gasten die er geen drol van kunnen, dan is het gewoon niet anders en moet je gewoon hopen op betere tijden.
Maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander laten ze het verdomme wel zien.
Pijnlijk is niet het juiste woord. Het is wat het is, hooguit wat frustrerend. Komt wel goed, en zo niet, dan niet.quote:Op zondag 22 november 2015 10:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een elftal dat ruim bovenaan zou moeten staan. Dat straks een club met een 35 jarige aanvaller jullie van de tweede plek stoot, moet wel pijnlijk zijn.
Nouja als het niet goed komt dan zeg ik altijd joh ga naar het stadion en support je club. Kan je tenminste een bijlage leveren en misschien dat het dan in het vervolg wat minder frustrerend voor je is. Maarja, jij bent niet zo iemand he?quote:Op zondag 22 november 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pijnlijk is niet het juiste woord. Het is wat het is, hooguit wat frustrerend. Komt wel goed, en zo niet, dan niet.
En misschien gelijk met een club met een begroting van 10 miljoen.quote:Op zondag 22 november 2015 10:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een elftal dat ruim bovenaan zou moeten staan. Dat straks een club met een 35 jarige aanvaller jullie van de tweede plek stoot, moet wel pijnlijk zijn.
Ze zijn gewoon realistisch.quote:Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
Jullie staan 4 punten achter op Ajax en sommige hier zeggen nu al dat het kampioenschap verspeelt is. Waar gaat dit over?
Dat is het natuurlijk niet, maar het is niet de eerste lamlendige wedstrijd van PSV dit seizoen, als je op deze manier doorgaat verspeel je je kansen natuurlijk wel.quote:Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
Jullie staan 4 punten achter op Ajax en sommige hier zeggen nu al dat het kampioenschap verspeelt is. Waar gaat dit over?
Vorig seizoen hadden ze nog Wijnaldum en Memphis hoe kut die ook speelde die schoten er meestal wel een in. Wat er nu staat is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 22 november 2015 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet, maar het is niet de eerste lamlendige wedstrijd van PSV dit seizoen, als je op deze manier doorgaat verspeel je je kansen natuurlijk wel.
Nee, maar dat zou kunnen liggen aan het feit dat ik al 4 maanden meer in het ziekenhuis ben dan thuis.quote:Op zondag 22 november 2015 10:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja als het niet goed komt dan zeg ik altijd joh ga naar het stadion en support je club. Kan je tenminste een bijlage leveren en misschien dat het dan in het vervolg wat minder frustrerend voor je is. Maarja, jij bent niet zo iemand he?
Ging je daarvoor wel dan?quote:Op zondag 22 november 2015 13:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou kunnen liggen aan het feit dat ik al 4 maanden meer in het ziekenhuis ben dan thuis.
Maar ja, dat soort mogelijkheden komen natuurlijk niet in je domme bekrompen kop op.
Soms zijn andere dingen belangrijker dan je favoriete voetbalclub.
Sterker nog, mijn werkgever verplicht me om er elke thuiswedstrijd te zijn. Uitwedstrijden alleen als de tegenstander interessant is in Nederland.quote:Op zondag 22 november 2015 13:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ging je daarvoor wel dan?
Sterkte ermee trouwens.
Waarom ben je zo boosquote:Op zondag 22 november 2015 13:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn werkgever verplicht me om er elke thuiswedstrijd te zijn. Uitwedstrijden alleen als de tegenstander interessant is in Nederland.
Uitwedstrijden in het buitenland ben ik al een paar jaar mee gestopt. Geef mijn geld liever aan andere dingen uit en de baas betaalt niet alle onkosten, helaas.
Ow, en bedankt.
Dit dus, het zijn niet die punten, het is het belabberde spelen de steeds terugkerende uitglijders.quote:Op zondag 22 november 2015 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet, maar het is niet de eerste lamlendige wedstrijd van PSV dit seizoen, als je op deze manier doorgaat verspeel je je kansen natuurlijk wel.
Dat is idd de makke. Het besef dat dit team alleen met hard werken wedstrijden kan winnen lijkt er veel te weinig te zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is altijd moeilijk om zo'n groep duidelijk te maken dat ze niet zo goed zijn als ze denken, vorig seizoen had je net wat meer individuele klasse en scoringsvermogen die de ploeg dan net over het dooie punt heen hielpen
Hier stoor ik me dus ook grandioos aan. We hebben het er al eerder over gehad, maar ik vind dat Cocu hier een zeer belangrijke rol in kan spelen. De jongens moeten natuurlijk ook over de nodige intrinsieke motivatie beschikken, maar Cocu moet hen dan maar een schop onder hun hol geven en zorgen dat ze er wel staan in de grote wedstrijden. Kom op man, punten laten liggen tegen Willem II, Excelsior en ADO is toch gewoon triest.quote:Op zondag 22 november 2015 09:23 schreef tja77 het volgende:
Verschil tussen de Boer en Cocu gaat nu wel steeds duidelijker worden. De Boer kon 4 kampioenschappen uit z'n selectie persen. Bij Cocu is het na 1 kampioenschap al gedaan.
Ongemotiveerde bagger, tegen de kleinere ploegen wordt er keer op keer gefaald, maar tegen Ajax, Feyenoord, Manchester en Wolfsburg kan het plotseling wel, dan is het nog steeds niet groots, maar wordt er wel inzet en vechtlust getoond.
Mietjes zijn het, en wat inzet betreft kan er nog heel veel van een ploeg als Feyenoord geleerd worden. Schop onder de kloten hebben ze nodig, niet zo'n nietszeggend gesprekje.
Dat moet de boel toch aan het voetballen krijgen, zou je zeggen.quote:Op zondag 22 november 2015 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Arias snapt het.
Ach aan de andere kant lijkt me overwinteren in de CL mooier dan kampioen worden voor de tweede keer op een rij.quote:Op zondag 22 november 2015 14:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier stoor ik me dus ook grandioos aan. We hebben het er al eerder over gehad, maar ik vind dat Cocu hier een zeer belangrijke rol in kan spelen. De jongens moeten natuurlijk ook over de nodige intrinsieke motivatie beschikken, maar Cocu moet hen dan maar een schop onder hun hol geven en zorgen dat ze er wel staan in de grote wedstrijden. Kom op man, punten laten liggen tegen Willem II, Excelsior en ADO is toch gewoon triest.
Zul je zien dat we woensdag wel van United winnen (niet dat je mij dan hoort klagen overigens). Maar er zit iets goed mis in de mentale weerstand van deze selectie.
Misschien dat ze hem eens kan leren dekken.quote:Op zondag 22 november 2015 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Arias snapt het.
Diep gaan heeft ze hem aardig bijgebracht.quote:Op zondag 22 november 2015 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem eens kan leren dekken.
Daar zou ik me wel een tijdje mee kunnen vermaken, en natuurlijk afsluiten met een cumshot op dat shirtquote:Op zondag 22 november 2015 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Arias snapt het.
Too much informationquote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar zou ik me wel een tijdje mee kunnen vermaken, en natuurlijk afsluiten met een cumshot op dat shirt
Zo'n typisch blonde make up slet.quote:Op zondag 22 november 2015 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Arias snapt het.
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 22 november 2015 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo'n typisch blonde make up slet.
Voel er weinig voor.
Die wil ik nog wel eens terugzien in Eindhoven als hoofdtrainer trouwens.quote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef rubbereend het volgende:
wordt een taai seizoen zo. Het telkens zo onnodig weggeven
Faber heeft het nu bij NEC beter staan dan hoe het nu defensief in Eindhoven staat
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:12:24Morgen in De #Telegraaf de naam van de buitenlandse speler die #Ajax liever vandaag dan morgen wil vastleggen. Concurrentie van #PSV reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:28:52Het gaat om een verdediger van mid 20 uit een buitenlandse competitie #PSV #Ajax reageer retweet
Jammer dat Ajax altijd naar PSV kijkt.quote:Op zondag 22 november 2015 23:31 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:12:24Morgen in De #Telegraaf de naam van de buitenlandse speler die #Ajax liever vandaag dan morgen wil vastleggen. Concurrentie van #PSV reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:28:52Het gaat om een verdediger van mid 20 uit een buitenlandse competitie #PSV #Ajax reageer retweet
Ouwe geilneef die je bent!quote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar zou ik me wel een tijdje mee kunnen vermaken, en natuurlijk afsluiten met een cumshot op dat shirt
gelukkig kunnen we Bazoer als adviseur inschakelenquote:Op maandag 23 november 2015 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax altijd naar PSV kijkt.
Sterker nog, dat was hij ook geweest als Cocu niet zo'n club icoon zou zijn. Men heeft destijds de symbolische waarde van Cocu op die plek overschat en de kwaliteiten van Faber onderschat.quote:Op zondag 22 november 2015 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel eens terugzien in Eindhoven als hoofdtrainer trouwens.
Je geeft hem veel te veel eer man, die titel komt door doorslaggevende individuele kwaliteiten.quote:Op maandag 23 november 2015 08:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sterker nog, dat was hij ook geweest als Cocu niet zo'n club icoon zou zijn. Men heeft destijds de symbolische waarde van Cocu op die plek overschat en de kwaliteiten van Faber onderschat.
Ik ben er van overtuigd dat de titel vorig jaar voor een groot deel aan de organisatorische kwaliteiten van Faber te danken zijn.
Wordt sowieso de opvolger van Cocu. Zou me niets verbazen als dat al lang is afgesproken.
Daar geloof ik niets van. Individueel is de huidige selectie namelijk gewoon sterker. Zou betekenen dat PSV, als Lestienne en Willems straks terug zijn, alsnog fluitend kampioen gaat worden.quote:Op maandag 23 november 2015 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je geeft hem veel te veel eer man, die titel komt door doorslaggevende individuele kwaliteiten.
Ben ik niet met je eens hoor dat de selectie nu individueel sterker is.quote:Op maandag 23 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Individueel is de huidige selectie namelijk gewoon sterker. Zou betekenen dat PSV, als Lestienne en Willems straks terug zijn, alsnog fluitend kampioen gaat worden.
PSV speelde vorig jaar totaal ander voetbal dan dit jaar. Dat heeft meer invloed dan het vertrek van Wijnaldum en Depay. En als je dan kijkt hoe Faber met Eindhoven speelde en nu met NEC, dan zijn de gelijkenissen met het PSV van vorig jaar veel groter dan met het PSV van dit jaar. Qua speelstijl, maar ook qua beleving.
Natuurlijk hielpen de goals van Wijnaldum en Depay, maar het zou nog veel meer helpen als we er minder tegen kregen. Daar ligt het grootste probleem.
Ik zie dat ook niet echt moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 november 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor dat de selectie nu individueel sterker is.
Het is een stuk minder. Op het middenveld kan eigenlijk alleen guardado het niveau aan nu. Propper, maher en Hendrix komen allemaal te kort. Locadia is geen linksbuiten, komt nooit iemand voorbij. En de verdediging is net zo slecht als vorig jaar.quote:Op maandag 23 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Individueel is de huidige selectie namelijk gewoon sterker. Zou betekenen dat PSV, als Lestienne en Willems straks terug zijn, alsnog fluitend kampioen gaat worden.
PSV speelde vorig jaar totaal ander voetbal dan dit jaar. Dat heeft meer invloed dan het vertrek van Wijnaldum en Depay. En als je dan kijkt hoe Faber met Eindhoven speelde en nu met NEC, dan zijn de gelijkenissen met het PSV van vorig jaar veel groter dan met het PSV van dit jaar. Qua speelstijl, maar ook qua beleving.
Natuurlijk hielpen de goals van Wijnaldum en Depay, maar het zou nog veel meer helpen als we er minder tegen kregen. Daar ligt het grootste probleem.
Ik heb het niet alleen over de basiself. Ik had het over de selectie. Rekik, Ritzmaier, Depay en Wijnaldum zijn vertrokken. Moreno, Lestienne, Propper en Periero zo'n gehaald. Dat is zeker niet minder.quote:Op maandag 23 november 2015 13:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is een stuk minder. Op het middenveld kan eigenlijk alleen guardado het niveau aan nu. Propper, maher en Hendrix komen allemaal te kort. Locadia is geen linksbuiten, komt nooit iemand voorbij. En de verdediging is net zo slecht als vorig jaar.
Maarja nog steeds verliezen ze alleen van de kleintjes. Wat natuurlijk gewoon een mentaal probleem is en niet zozeer met de voetbalkwaliteiten te maken heeft. Ajax en Feyenoord hebben namelijk ook redelijk matige elftallen.
"Jongens hebben allemaal hun eigen bv hier."quote:
Hij ziet het goed ja. Ik denk ook dat Schaars over een paar jaar een goede (assistent) trainer kan worden.quote:Op maandag 23 november 2015 15:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
"Jongens hebben allemaal hun eigen bv hier."
Spijker. Kop.
Schaars is van alles maar zeker geen godquote:
inderdaad, laat het voor de tweede keer buiten PSV zien.quote:Op zondag 22 november 2015 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel eens terugzien in Eindhoven als hoofdtrainer trouwens.
Zieke post vriend!quote:Op maandag 23 november 2015 18:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
niemand neemt feyenoord serieus
je voelt je wel thuis in het psv topic... als ajax wint natuurlijk...anders zien we je nooit...quote:
1-0 Boljevicquote:Op maandag 23 november 2015 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
20:00u Jong PSV - Jong Ajax op FOX Sports
Koopmans; Van Vlerken, Alberto, De Wijs, Blummel; Leemans, Paal, Vloet; Sanoh, Bergwijn en Boljevic
Of course.quote:Op maandag 23 november 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat toeter Jan ofzo die irritant bezig is
En hoe, ooit bij een basketbalwedstrijd gezeten waar ik achter zo'n figuur zat, hele wedstrijd fucking driftig op die toeter rammen, keihard pompen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat toeter Jan ofzo die irritant bezig is
Gewoon in zijn nek schoppen, dat zal hem leren.quote:Op maandag 23 november 2015 20:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En hoe, ooit bij een basketbalwedstrijd gezeten waar ik achter zo'n figuur zat, hele wedstrijd fucking driftig op die toeter rammen, keihard pompen.
quote:Op maandag 23 november 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon in zijn nek schoppen, dat zal hem leren.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op maandag 23-11-2015 om 20:35:32R. Kunnen ze #toeterjan niet even met pensioen sturen. #psvaja #geluidtvopuitstaan #fox1 reageer retweet
Waarom doet Ronald alsof Frank ook tweet?quote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:FrankRonald1970 twitterde op maandag 23-11-2015 om 20:35:32R. Kunnen ze #toeterjan niet even met pensioen sturen. #psvaja #geluidtvopuitstaan #fox1 reageer retweet
Even met pensioen?quote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:FrankRonald1970 twitterde op maandag 23-11-2015 om 20:35:32R. Kunnen ze #toeterjan niet even met pensioen sturen. #psvaja #geluidtvopuitstaan #fox1 reageer retweet
Kijk hoe stoer ik ben.twitter:dj_day_v twitterde op maandag 23-11-2015 om 20:37:52@FrankRonald1970 Kunnen ze jou niet even met pensioen sturen? reageer retweet
toch is het doel om de nieuwe gokwetgeving in te laten gaan medio volgend jaar, wat een gokaanbieder dus mogelijke sponsoren maaktquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Onjuist en het zal 999.9% niet een Unibet, Bwin danwel een andere aanbieder worden (Voor 2017).
quote:10-03-2015
Blummel (van 8 september 1996) is momenteel nog speler van topamateurvereniging RKSV Schijndel en doet daarnaast de opleiding Handhaver Toezicht en Veiligheid Politie (HTV-P), die hij vervroegd gaat afronden. Vanaf 1 juli aanstaande zal hij aansluiten bij Jong PSV. Om hem zo fit mogelijk te laten beginnen, traint Blummel vanaf heden regelmatig mee bij Jong PSV. De spelverdeler maakte in zijn jonge jaren ook al deel uit van de jeugdopleiding. Van 2004 tot en met 2010 speelde hij zes seizoenen op De Herdgang, van de F-jeugd tot en met de C2. Na vijf jaar keert hij nu dus terug om aan te sluiten bij Jong PSV. We heten Sven van harte welkom en wensen hem veel succes.
Dat jij dit niet weet.quote:
Goed verhaalquote:Op maandag 23 november 2015 22:24 schreef tja77 het volgende:
Ik kende een Blummel, ook afkomstig uit Schijndel. Deze man is ondertussen overleden.
Die Blummel was niet helemaal helder in de bovenkamer. Die vond het normaal wanneer hij na het tennissen aan het douchen was, om tijdens het douchen, ff naakt door de kantine te paraderen.
Dat is tennishumor.quote:Op maandag 23 november 2015 22:24 schreef tja77 het volgende:
Ik kende een Blummel, ook afkomstig uit Schijndel. Deze man is ondertussen overleden.
Die Blummel was niet helemaal helder in de bovenkamer. Die vond het normaal wanneer hij na het tennissen aan het douchen was, om tijdens het douchen, ff naakt door de kantine te paraderen.
Ik kan er niks mooiers van maken, maar elke keer als ik de naam Blummel hoor of lees, denk ik meteen aan die vieze oude man.quote:
Ach, die kinderen douchen toch zelf ook.quote:Op maandag 23 november 2015 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik tennis ook, ik vind het maar rare humor. Zeker als er kinderen in de kantine zijn.
Met leeftijdgenoten ja. Normaliter douchet een trainer ook niet met zijn pupillen samen. Maar jij vindt het dus normaal als een vent van 50+ spiernaakt de kantine inloopt?quote:Op maandag 23 november 2015 23:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, die kinderen douchen toch zelf ook.
Nuttige discussie ditquote:Op dinsdag 24 november 2015 06:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met leeftijdgenoten ja. Normaliter douchet een trainer ook niet met zijn pupillen samen. Maar jij vindt het dus normaal als een vent van 50+ spiernaakt de kantine inloopt?
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 06:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met leeftijdgenoten ja. Normaliter douchet een trainer ook niet met zijn pupillen samen. Maar jij vindt het dus normaal als een vent van 50+ spiernaakt de kantine inloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |