Fijn om te lezenquote:Op woensdag 11 november 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ben je wat mij betreft ook, en die SC ach, soms loopt het snel en soms trager, maar er is wel altijd leven hier.
Tja, het is geen vuilniszak.quote:
Eerlijk gezegd ben ik daar niet zo mee bezig.quote:
Ik had al dat vermoeden.... Mijn pak is ook al lang de vuilnisbak in verdwenenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik daar niet zo mee bezig.
Ies Haydar Zenginquote:Op woensdag 11 november 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
Het is weer langer donker dus het schieten kan weer beginnen...
http://www.at5.nl/artikel(...)hoorden-2--3-schoten
Krijgen we zeker ook weer 'stille tochten'.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
Het is weer langer donker dus het schieten kan weer beginnen...
http://www.at5.nl/artikel(...)hoorden-2--3-schoten
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ies Haydar Zengin
http://www.at5.nl/artikel(...)vocaat_haydar_zengin
Nee, die werd een maand geleden al in het zelfde pand vermoord.quote:De schietpartij vond plaats in hetzelfde pand als waar op 15 oktober Haydar Zengin is doodgeschoten. Volgens een AT5-verslaggever is het slachtoffer inmiddels op een brancard afgevoerd. Hoe het slachtoffer er aan toe is, is nog niet duidelijk.
Dat was vorige maand in hetzelfde pand jaquote:Op woensdag 11 november 2015 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ies Haydar Zengin
http://www.at5.nl/artikel(...)vocaat_haydar_zengin
Je hebt gelijk, niet op de datum geletquote:Op woensdag 11 november 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Nee, die werd een maand geleden in het zelfde pand al vermoord.
Dat is niet meer dan commercieel gedoe, en er is helemaal niks mis met de wiet die ik rook.quote:
Tuurlijk is dat commercieel, Ben benieuwd naar de online verkoopquote:Op woensdag 11 november 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan commercieel gedoe, en er is helemaal niks mis met de wiet die ik rook.
Aan mij zal ie geen klant erbij krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat commercieel, Ben benieuwd naar de online verkoop
Hoi hoi.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
en nu niet stil vallen allemaal hoor, ik ben er nogis gewoon even moeilijk om weer ineens
binnen te vallen
We gaan gewoon verder alsof er niets gebeurd is .... We proberen het gewoon iigquote:Op woensdag 11 november 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
en nu niet stil vallen allemaal hoor, ik ben er nogis gewoon even moeilijk om weer ineens
binnen te vallen
Ja, dat moeten we maar gewoon doen Chuf, er zit niks ander opquote:Op woensdag 11 november 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan gewoon verder alsof er niets gebeurd is .... We proberen het gewoon iig
Ik hoop dat de kids niet de deur platlopen daar nu ...quote:Op woensdag 11 november 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we maar gewoon doen Chuf, er zit niks ander op
Sint Maarten of niet, maar eigenlijk vind ik het nogal aso om ongevraagd bij mensen aan de deur te gaan bedelen om snoep, pleur ff lekker op zeg.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kids niet de deur platlopen daar nu ...
Bij mijn schoonzus? Ik denk dat ze juist héél veel steun heeft aan haar dochter hoor Chuf en ookquote:Op woensdag 11 november 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kids niet de deur platlopen daar nu ...
Ik doelde meer op wat Mo zegtquote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mijn schoonzus? Ik denk dat ze juist héél veel steun heeft aan haar dochter hoor Chuf en ook
juist aan die twee kleinkindjesdie waren en zijn allemaal wel héél close en wonen dicht
bij elkaar...
Stel je voor dat je zit te relaxen en om de 5 minuten de bel gaat omdat er weer een paar kinderen aan je deur staan, na een keer of 5 zou je daar dan toch een beetje tabak van krijgen.quote:
Misschien gaat mijn schoonzus wel gewoon snoep uitdelen bedenk ik me nu, zou me niksquote:Op woensdag 11 november 2015 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zit te relaxen en om de 5 minuten de bel gaat omdat er weer een paar kinderen aan je deur staan, na een keer of 5 zou je daar dan toch een beetje tabak van krijgen.
Eet ze lekker zelf opquote:Op woensdag 11 november 2015 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien gaat mijn schoonzus wel gewoon snoep uitdelen bedenk ik me nu, zou me niks
verbazen ook noghoewel ze het ene moment keisterk is en het ander moment juist
weer bijna inelkaar krimt van ellend, dus ik weet het eigenlijk niet, ook niet gevraagd, ik
realiseer me nu pas dat het Sint Maarten is en ik heb alleen rumbonen in huis geloof ik![]()
ik denk dat ik vanavond maar oversla
Hier bij ons leeft dat gedoe helemaal niet, het enige dat ik weet dat ze hier doen is in sommige wijken een lampionnen tocht, maar langs de deuren en aanbellen heb ik nog niet meegemaakt, gelukkig maar, want zulke dingen trek ik nogal slecht.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien gaat mijn schoonzus wel gewoon snoep uitdelen bedenk ik me nu, zou me niks
weer bijna inelkaar krimt van ellend, dus ik weet het eigenlijk niet, ook niet gevraagd, ik
realiseer me nu pas dat het Sint Maarten is en ik heb alleen rumbonen in huis geloof ik![]()
Nah, de laaste jaren kwamen hier hooguit 6 kinderen aan de deur geloof ik, dat was wel het max,quote:Op woensdag 11 november 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier bij ons leeft dat gedoe helemaal niet, het enige dat ik weet dat ze hier doen is in sommige wijken een lampionnen tocht, maar langs de deuren en aanbellen heb ik nog niet meegemaakt, gelukkig maar, want zulke dingen trek ik nogal slecht.
Waarom niet, bananen zijn lekker en gezond.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, de laaste jaren kwamen hier hooguit 6 kinderen aan de deur geloof ik, dat was wel het max,
maar daar zitten dan ook de kindren van de bovenbuurvrouw bij en er is een stel tegenover mij komen hier op de gang met een kleintje die komt dan misschien ook, ik heb wel bananen,
kan je ze een banaan geven? of is dat raar?
Mijn moeder gaf altijd mandarijnen, want snoep geven was natuurlijk not done.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, de laaste jaren kwamen hier hooguit 6 kinderen aan de deur geloof ik, dat was wel het max,
maar daar zitten dan ook de kindren van de bovenbuurvrouw bij en er is een stel tegenover mij komen hier op de gang met een kleintje die komt dan misschien ook, ik heb wel bananen,
kan je ze een banaan geven? of is dat raar?
Mooi strevenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
En nu wil ik de eerste 25 jaar geen begrafenissen of crematie's meer
Hoe triest het ook is, het klinkt wel als een mooie afscheid.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:44 schreef FANN het volgende:
oh... de kindjes voor SintMaarten![]()
Ik zat met mijn hoofd er niet helemaal bijJa, de kleinkinderen gaan juist gewoon
met mijn nichtje vanavond het dorp in met Lampionnetje, dat werkt allemaal heel
gek bij die kleintjesik was véél bij familie de afgelopen dagen natuurlijk, en we
gingen ook nog gewoon bij mijn broer ''op visite'' die lag gewoon thuis opgebaard,
ze wilde hem niet tentoonstellen voor het hele dorp en de kleinkinderen kwamen af en toe
over zijn hand aaien of hem een kusje geven en daarna gewoon weer Videospelletjes
spelen, ja soms was het een beetje onwerkelijk allemaal
Daar slapen die bellende kindertjes wel lekker van, zullen hun ouders misschien best fijn vinden.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier leeft het ook niet...... hoop ikquote:Op woensdag 11 november 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier bij ons leeft dat gedoe helemaal niet, het enige dat ik weet dat ze hier doen is in sommige wijken een lampionnen tocht, maar langs de deuren en aanbellen heb ik nog niet meegemaakt, gelukkig maar, want zulke dingen trek ik nogal slecht.
quote:
Ja was het ook hoor écht, maar ja al dat verdriet ja da's gewoon klote, is nou eenmaal zo...quote:Op woensdag 11 november 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe triest het ook is, het klinkt wel als een mooie afscheid.
Ik ben er weerquote:
Waarschijnlijk schrikken die kinderen zich rot van je jankhoofd, Halloween is al voorbij!quote:Op woensdag 11 november 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]ik ga er verdomme gewoon van uit
[..]
Ja was het ook hoor écht, maar ja al dat verdriet ja da's gewoon klote, is nou eenmaal zo...
[..]
Ik ben er weer![]()
en het beste wat ik ze kan geven is pakjes verpakte koek, Time Out, zitten er 2 in en ik heb
6 pakjes, dus nog niet eens zo slechtmaar of ik opendoe weet ik nog niet ik heb wel een jankhoofd
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrikken die kinderen zich rot van je jankhoofd, Halloween is al voorbij!
Ik zou de bel uit zetten, denk ik
Ook geen idee hoe mijn bel uit te zetten... Is zo'n beeldtelefoon ding...quote:Op woensdag 11 november 2015 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]zou ook nog kunnen dat ze van me schrikken is misschien ook weer niet slim
![]()
ja misschien beter van niet en hoe ik de bel moet uitzetten weet ik niet eens bedenk ik me nu![]()
geen idee of dat kan eigenlijk
oe.. da's luxe, dan kan je zien wie er voor je deur staat? wil ik ook wel, ik heb wel zo'n piepgaatjequote:Op woensdag 11 november 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen idee hoe mijn bel uit te zetten... Is zo'n beeldtelefoon ding...
ze hebben hier de afspraak dat er alleen gebeld wordt als er een kaars of zo voor het raam staatquote:Op woensdag 11 november 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
Hier komen ze niet meer ...... Hoop ik
ah ... ik oet me ook gewoon niet druk maken, ik kan ook gewoon NIET opendoen voor een keerquote:Op woensdag 11 november 2015 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben hier de afspraak dat er alleen gebeld wordt als er een kaars of zo voor het raam staat![]()
Ik doe het licht in de voorkamer wel uit, o en de bel kan ik ook uitzetten
AH! dat is overmorgen, nou dat zou el een goeie afleiding zijn eigenlijk !quote:Op woensdag 11 november 2015 19:14 schreef just me het volgende:
even spammen voor FANN, had ik vandaag nog niet gedaan
ik heb vrijdagavond mijn radio- show, klik maar op mijn sig of die van Sjoef
Ja dat ben ik toen ik nog een jong just mietje wasquote:Op woensdag 11 november 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
AH! dat is overmorgen, nou dat zou el een goeie afleiding zijn eigenlijk !
Ik denk dat ik dat wel leuk vind en dat ik intune![]()
[ afbeelding ]
en ik vind dat zo'n schattige fotomeen ik serieus écht zó zó
![]()
dat was jij zelf toch op die foto?
dan was je in elk geval een scheetje om te zienquote:Op woensdag 11 november 2015 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat ben ik toen ik nog een jong just mietje was
ik vond nog een oude kerstfoto terug van de kleuterschool, zal ik eens inscannenquote:Op woensdag 11 november 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
dan was je in elk geval een scheetje om te zien
Ik heb nog een pak van 500 mg Paracetamol hier liggenquote:Op woensdag 11 november 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik ben dat al weer vergeten, Er komen hier geen kids voorbij. Ik duik wel onder als de bel ga.Paracetamol in geval van nood
Ja, doe maarquote:Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik vond nog een oude kerstfoto terug van de kleuterschool, zal ik eens inscannen
lekker zwart-witquote:Op woensdag 11 november 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, doe maarik vind jeugdfoto's altijd wel leuk,beetje stom is dat
maar ja is gewoon zo
Ik kan alleen zien wie er beneden bij de deur staat.. Hierboven moet het ook door zo'n kijkgaatjequote:Op woensdag 11 november 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
oe.. da's luxe, dan kan je zien wie er voor je deur staat? wil ik ook wel, ik heb wel zo'n piepgaatje
maar als het een klein iemand is zie je niksdus die kinderen zie ik sowieso niet, maar als
het goed is zingen ze dus dan weet ik het welik kijk wel, ik heb de koeken op de plank in de hal gelegd, als ik zin heb doe geef ik wel snel die koeken en deur weer dicht
![]()
ik weet het nog niet
Ja daar moet ik ook vanaf, al heb ik er vanmorgen één genomen. Ik weet niet waaromquote:Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak van 500 mg Paracetamol hier liggen
Die van mij ook hoor, de eerste zeker, en veel heb ik er ook niet, was gewoon harstikke duurquote:
Ah... dat valt me dan weer tegenquote:Op woensdag 11 november 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan alleen zien wie er beneden bij de deur staat.. Hierboven moet het ook door zo'n kijkgaatje
zeker weten dat je dat niet weet?quote:Op woensdag 11 november 2015 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook vanaf, al heb ik er vanmorgen één genomen. Ik weet niet waarom
Danny zijn schuldquote:
Ik ben nu wel erg nieuwsgierigquote:
Was het goed, het afscheid?quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van mij ook hoor, de eerste zeker, en veel heb ik er ook niet, was gewoon harstikke duur![]()
nu maak je van iedere scheet een foto, kost toch niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Joh het is fok en ik ging een beetje door. Niks meer en minderquote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Lekker bekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie indringende ogen Mo !Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
ja het was wel een mooi afscheid en écht ENORM veel mensen, mijn broer is altijd in ''Het Dorp" blijven wonen en volgens mij was het halve dorp daar, ook wel weer bekende teruggezien en veel mensen die iets wilde zeggen, het was echt een dorpsjongen met véél vrienden en kennissen ook, de meeste kende ik niet hoor, maar ja het verdriet van de naaste dat was tochquote:
Whutquote:
[..]Kort koppie MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
is beter... ik denk dat je het wel snapttoch? ja, snap je wel ...
friet of patatquote:Op woensdag 11 november 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé ander onderwerp zou Chuf zeggen
Mooi en triest gaan samen dan. Het gevoel bij een uitvaart kan echt helpen.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja het was wel een mooi afscheid en écht ENORM veel mensen, mijn broer is altijd in ''Het Dorp" blijven wonen en volgens mij was het halve dorp daar, ook wel weer bekende teruggezien en veel mensen die iets wilde zeggen, het was echt een dorpsjongen met véél vrienden en kennissen ook, de meeste kende ik niet hoor, maar ja het verdriet van de naaste dat was toch
wel tja eh... kut gewoon, zijn ene schoonzoon had het hélemaal zwaar, die deed zijn best om zich groot te houden voor zijn dochtertje, maar die zakte bijna inelkaar op een gegeven moment,
jezus dat vond ik wel erg hoor, en mijn oudste broer die stond te huilen, ja nou ja, gewoon kut,
laat ik maar gewoon over stoppen ...
is beter... ik denk dat je het wel snapttoch? ja, snap je wel ...
Ja, ik was toen ook nog erg jong.quote:
Ik denk dat ik eerst maar eens een bakkie koffie ga zetten zoquote:
Ach, schei me uit, ik stop met uitleggen dat het friet is.quote:
Ja ik herken dat kapsel welquote:Op woensdag 11 november 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik was toen ook nog erg jong.
Maar het was toch wel een beetje een Beatles kapsel...
LOLquote:Op woensdag 11 november 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, schei me uit, ik stop met uitleggen dat het friet is.
Sowieso, fritessaus, da's voor mensen die bezuinigen op mayo, maar ik vind die zure troep niet te vreten.
Verstandig, en neem er een koekkie bij, een time out of zo.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst maar eens een bakkie koffie ga zetten zo![]()
ik heb één of ander vage kant en klaar maaltijd gegeten, gewoon omdat ik moest eten,
maar het was in elk geval niet smerig
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig, en neem er een koekkie bij, een time out of zo.
Die Spezz is een fraaie, komt ie met een argument over McDonalds, alsof je daar lekker kan snacken.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
LOL
fann wilde graag een ander onderwerp, vandaar
nou echt nietquote:Op woensdag 11 november 2015 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Spezz is een fraaie, komt ie met een argument over McDonalds, alsof je daar lekker kan snacken.![]()
Als het over 'de zuiderling' gaat hap ik graag.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
nou echt niet
maar dat happen is altijd vermakelijk
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het over 'de zuiderling' gaat hap ik graag.![]()
Ik krijg er tranen in mn ogen van dus jaquote:Op woensdag 11 november 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé ander onderwerp zou Chuf zeggen
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen in mn ogen van dus ja
Petatquote:Op woensdag 11 november 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, schei me uit, ik stop met uitleggen dat het friet is.
Sowieso, fritessaus, da's voor mensen die bezuinigen op mayo, maar ik vind die zure troep niet te vreten.
Ik las "zuigeling"quote:Op woensdag 11 november 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het over 'de zuiderling' gaat hap ik graag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |