Het kan ook gewoon ontmoeten zijn zonder bijbedoelingen, maar waarna de bijbedoelingen gaan groeien.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
meeten is ontmoeten, daten is ontmoeten met bijbedoelingen
Dit jaquote:Op woensdag 11 november 2015 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil wel op een date! Maar niet via hier
Het was gezelligquote:Op woensdag 11 november 2015 16:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik denk dat ik per vandaag stop met FOK!
Neeeequote:Op woensdag 11 november 2015 16:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik denk dat ik per vandaag stop met FOK!
Lul niet. Alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Samzz met Faxie.
Die is bevestigt.
Zijn vraag was ook niet, wie gaan er datenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lul niet. Alsof dat ooit gaat gebeuren.
Het gaat om willen toch, niet om doen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lul niet. Alsof dat ooit gaat gebeuren.
Bevestigdquote:Op woensdag 11 november 2015 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Samzz met Faxie.
Die is bevestigt.
Ik zou wel de volgende dates willen:quote:Op woensdag 11 november 2015 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou wie willen daten hier dan, heeft iemand een plausibel lijstje?
Oh, maar ik wil Faxie niet daten.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn vraag was ook niet, wie gaan er daten
Touche. Maar ik wil het dus ook niet (meer).quote:Op woensdag 11 november 2015 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gaat om willen toch, niet om doen.
Op een afstandje naar een meet kijkenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou iedereen wel willen meeten. Maar dan geheel eenzijdig, dus dat zij het niet weten
Ik zie het al....quote:Op woensdag 11 november 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou wel de volgende dates willen:
Met CherryLips naar een chocoladeproeverij
Eten thuis bij Samzz, mini lesje vega-eten en daarna sterren kijken.
Rondje Amsterdam met Art
Kijken wat 'er gaat niets boven Groningen' betekend volgens Cali.
Koekjes bakken met Dqod
Uit eten met Myr en Twi
Terrasje met Cue_ en dan heerlijk mensen kijken/becommentariëren
Taart bakken met LoLa
Gras maaien/tuin zitten met xFriend
Knuffelen met aeque
Shoppen/lunchen met Straw,Frau en Fera
Genoeg opties dus
Halen we jullie van het lijstjequote:Op woensdag 11 november 2015 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar ik wil Faxie niet daten.
[..]
Touche. Maar ik wil het dus ook niet (meer).
Neequote:Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
De date van sammz is dus niet met jou?N'aw
Laat je jezelf dan ook in de steek om te gaan zuipen met je kameraden?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:42 schreef K44S het volgende:
Ik ben zo gezellig, ik denk dat ik met mijzelf ga daten
Das hosti tochquote:Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
De date van sammz is dus niet met jou?N'aw
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat je jezelf dan ook in de steek om te gaan zuipen met je kameraden?
Wat scherpquote:Op woensdag 11 november 2015 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Touchè, jij bent natuurlijk de gangmaker of feestjes?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neejoh gekkie, hoe kom je daar nu bij?
Ow wist ik nietquote:Op woensdag 11 november 2015 16:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je trouwens nog wat scoren bij Kruidvat/Trekpleister? 30% korting op Lego, zag ik.
oe kijk hier eens een jaloerse reactiequote:Op woensdag 11 november 2015 16:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neejoh gekkie, hoe kom je daar nu bij?
Ik ga niet zo vaak naar feestjes, eigenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Touchè, jij bent natuurlijk de gangmaker of feestjes?
Ik baal echt ja.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
oe kijk hier eens een jaloerse reactie
quote:
Niet zo gek, je zit natuurlijk op Fok! Kan ik beter naar m'n maten gaan om een biertje te drinken.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak naar feestjes, eigenlijk.
Oh oké. Zit de petshop al eens in elkaar?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wist ik nietMaar nee hoor.... ik heb meer met de grote exclusives enzo.
Ja, ik zou naar je maten gaan om bier te drinken.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet zo gek, je zit natuurlijk op Fok! Kan ik beter naar m'n maten gaan om een biertje te drinken.
Gewoon voor de spiegel drinken toch?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet zo gek, je zit natuurlijk op Fok! Kan ik beter naar m'n maten gaan om een biertje te drinken.
Ah, je gaat gezellig mee? Leuk!quote:Op woensdag 11 november 2015 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zou naar je maten gaan om bier te drinken.
Ik denk dat ik me behoorlijk oma ga voelenquote:
Irish coffee is -van horen zeggen- ook lekker.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me behoorlijk oma ga voelen.
Ik was er serieus mee bezig, pas toen ik hoorde dat m'n pa om 8 uur al thuis is en sinds ik vanmiddag weer werkloos ben. Schiet het niet echt op en heb ik Tinder weer van mn mobiel gegooid.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:49 schreef SiIk het volgende:
Maar Kaas. Heb je überhaupt al een date, of is het allemaal puur hypothetisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |