Prachtig plaatjesboek: cyclocross van Michel Wuyts.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Al gelezen, Hamilton en LTD ook.
'k heb er één uit China gekocht en ik ben nog geen programma tegengekomen die niet werkte.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:54 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee of de BKOOL ANT+ Dongel ook werkt met een Tacx Vortex smart? Of heb je ook echt zo'n ANT+ dongel van Tacx zelf nodig?
Kanker is voor mensen nog lulliger. Dus wat mij betreft ga je je gang maar.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:40 schreef muzas het volgende:
Zonder die beesten waren we een stuk minder ver. Maar vind het ook wel lullig voor die beesten.
Prima kniestukken, maar geen rekbare stof oid.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:09 schreef Carb het volgende:
Iemand ervaring met deze kniestukken in lycra uitvoering? Deze lijkt mij wel chill voor in de lente tijdens het koersen.
Ligt ook een beetje aan de omstandigheden denk ik. Misschien dat je wel je iets eerder verkijkt op 3B, er zitten toch een mix van echt steile klimmen in en ook lange, die Grand Ballon is toch iets van 8km.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:41 schreef Patroon het volgende:
Trois Ballons vind ik qua cyclo zwaarder dan de Marmotte.
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
Shimano is minder goed dan Campagnolo maar tis wel goedkoper.
Ff vlug doorheen gebladerd. Staat er nog iets in over grip? Vind ik minimaal zo belangrijkquote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef ratatat het volgende:
Stukkie over rolweerstand bandjes:
http://velonews.competito(...)s-cycling-tires-fast
Nee, geen grip. Al is er ook een andere site waar ze ook rolweerstand meten van bandjes en ook lekbestendigheid testen:quote:Op donderdag 12 november 2015 14:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ff vlug doorheen gebladerd. Staat er nog iets in over grip? Vind ik minimaal zo belangrijk
Of andere snelheid waarmee ze testen. 40 is natuurlijk vrij rapquote:Op donderdag 12 november 2015 14:35 schreef ratatat het volgende:
[..]
Nee, geen grip. Al is er ook een andere site waar ze ook rolweerstand meten van bandjes en ook lekbestendigheid testen:
http://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews
De rolweerstand scheelt behoorlijk tussen de twee sites, maar dat zal voornamelijk komen door het verschil in testopstelling. De ranking komt iig wel redelijk overeen.
Snelheid en gewicht schaar ik maar even onder testopstellingquote:Op donderdag 12 november 2015 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of andere snelheid waarmee ze testen. 40 is natuurlijk vrij rap
Welke bedoel je 'extreme'?quote:Op donderdag 12 november 2015 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
Bizar dat de rolweerstand 2 keer zo hoog is bij de extreme. 60 watt is niet niets!
Beetje appels met peren vergelijken zo met al die verschillende bandbreedtes. Je ziet dat de iets bredere banden toch lichter lopen.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef ratatat het volgende:
Stukkie over rolweerstand bandjes:
http://velonews.competito(...)s-cycling-tires-fast
Ja, maar dat is bij gelijke druk. In de praktijk zet je bredere bandjes op minder druk waardoor dat verschil zo goed als wegvalt. Zie bijvoorbeeld de vergelijking tussen 23,25 en 28mm gp4000ii:quote:Op donderdag 12 november 2015 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje appels met peren vergelijken zo met al die verschillende bandbreedtes. Je ziet dat de iets bredere banden toch lichter lopen.
Waardeloze test, die 2e is beter.
Ah. Twee keer zoveel is dan een beetje gek om te zeggen: 0 watt weerstand is niet mogelijk (30 is het minimum in die test).quote:Op donderdag 12 november 2015 14:40 schreef ratatat het volgende:
[..]
Denk dat kano het verschil tussen de nr 1 en nr 34 bedoelt.
Beetje rekbaar lijkt mij toch wel handig? Anders blijft het niet zitten, tenzij die perfect zit. Of niet?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Prima kniestukken, maar geen rekbare stof oid.
Beetje rekbaar is het ook wel, maar vergelijk het met merinowol kniestukken die ik ook heb en die sluiten veel beter aan doordat het veel meer oprekt.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:49 schreef Carb het volgende:
[..]
Beetje rekbaar lijkt mij toch wel handig? Anders blijft het niet zitten, tenzij die perfect zit. Of niet?
Ok. Bedankt.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:55 schreef ddx het volgende:
[..]
Beetje rekbaar is het ook wel, maar vergelijk het met merinowol kniestukken die ik ook heb en die sluiten veel beter aan doordat het veel meer oprekt.
En het blijft natuurlijk zitten doordat je het onder je broek klemt.
Het lastige is vooral de vele korte klimmen waardoor je minder goed in je ritme komt en de afstand. Alles boven de 200km gaat gewoon pijn doen, hoe goed je ook bent. Bij de Marmotte zijn de klimmen veel langer, dus kan je veel beter je ritme pakken.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de omstandigheden denk ik. Misschien dat je wel je iets eerder verkijkt op 3B, er zitten toch een mix van echt steile klimmen in en ook lange, die Grand Ballon is toch iets van 8km.
Mooie tuin.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:33 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
M'n oude frame winterklaar gemaakt
Meer vrouwen dan mannen, allemaal rond de 20, amper criminaliteit, hoogst opgeleide inwoners in de buurt. Hoezo pauper?quote:
Nopequote:
Wow Chinezen begrijpen ook niets van wielrennen, dat zie je maar weer.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:33 schreef Z het volgende:
Vriend van me fiets de "China Gran Fondo". Ging niet helemaal goed bij de finish vandaag.
http://v.youku.com/v_show/id_XMTM4NDQ1NzQzNg==.html?x
Twee groepen rijden frontaal op elkaar in.
Welke heb je? En waar besteld?quote:Op donderdag 12 november 2015 08:06 schreef Carb het volgende:
[..]
'k heb er één uit China gekocht en ik ben nog geen programma tegengekomen die niet werkte.
Zeg eens eerlijk, van wie houd je meer, je fiets of je vriendin? Want het lijkt erop dat je nogal wat tijd hebt gestopt in je versierpoging.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen, allemaal rond de 20, amper criminaliteit, hoogst opgeleide inwoners in de buurt. Hoezo pauper?
[..]
Nope
Een licht framequote:Op donderdag 12 november 2015 16:33 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
M'n oude frame winterklaar gemaakt
Toch sympathiek dat hij zijn vriendin niet achter een raam met lampjes zet.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, van wie houd je meer, je fiets of je vriendin? Want het lijkt erop dat je nogal wat tijd hebt gestopt in je versierpoging.
Squatten en Core stabilityquote:Op donderdag 12 november 2015 20:40 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor wat voor soort krachttraining je het beste kan doen (thuis) in de winter wat ten goede komt van je fietsprestaties in het voorjaar?
Evt. Ook websites met daarin de oefeningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |